Top Auto detaļas 1 ROVER 2000-3500 Hečbeks modeļiem
TOP auto rezerves daļas kategorijas
Rezerves daļas katalogs
-
Riepas
ROVER 2000-3500 Hečbeks auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti ROVER 2000-3500 Hečbeks
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 1 ROVER 2000-3500 Hečbeks modeļiem. Mūsu ROVER rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas ROVER 2000-3500 Hečbeks no vadošajiem ražotājiem.
Piedalieties mūsu akcijās, saņemiet atlaides un īpašos piedāvājumus ROVER 2000-3500 Hečbeks modeļu auto detaļām no Autodoc. Intuitīvs interfeiss ir paredzēts, lai nodrošinātu, ka katrs auto īpašnieks var veikt pasūtījumu bez piepūles dažu minūšu laikā. Bez tam, jums nav nepieciešams maksāt par pirkuma piegādi. Lieliska izlase ROVER 2000-3500 Hečbeks auto detaļām ir pieejama jums jebkurā laikā.
SKF VKN 402 Putekļusargu komplekts, Piedziņas vārpsta
146 mm, ar skavām
ERA 880111A Aizdedzes spole
2polu, 12V
MOBIL 201510301042 Motoreļļa
10W-40, 4l, Pussintētiskā eļļa
LIQUI MOLY 85W-90 Transmisijas eļļa
85W-90, Minerālā eļļa, Tilpums: 1l
HELLA 3035 Pagrieziena signāla pārtraucējs
12V, elektronisks, 2+1(6)x21W+5 EPW, ar kronšteinu, Piekabēm
DELPHI HDF496 Degvielas filtrs
Uzskrūvējams filtrs, Filtra patrona
PETEC 94435 Smērviela
caurspīdīgs, Tūbiņa, Ilgstoša aizsardzība, augsta aizsardz. pret koroziju, termoizturīgs, ūdeni atgrūdošs, noturīgs pret sālsūdeni, metālu nesaturošs, silikonu nesaturošs, Tilpums: 35ml, Tilpums: 35g
MOBIL 201530202020 Automātiskās pārnesumkārbas eļļa
ATF II, 4l, Sarkans
ROVER 2000-3500 Hečbeks rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Rover 2000-3500 Hečbeks detaļas ir pieejamas AUTODOC ROVER 2000-3500 Hečbeks rezerves daļu katalogā par cenām no 3.29 līdz 45.49 €.
Kādas ROVER 2000-3500 Hečbeks rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Rover 2000-3500 Hečbeks OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
Informācija par ROVER 2000-3500 Hečbeks modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Rover SD1
Biznesa klases automobiļus „Rover SD1” no 1976. līdz 1986. gadam ražoja korporācija „British Leyland” kā zīmola „Rover” auto. Mašīnas tika konstruētas Anglijā, Itālijā un Jaunzēlandē. 1977. gadā modelis ieguva prestižo „Eiropas gada auto” balvu.
Rover SD1 I paaudze
Automobiļa izstrāde tika uzsākta 1971. gadā. Sērijas auto savu debija piedzīvoja pirms konceptauto „Rover SD1 Estate Prototype” pirmās prezentācijas, kas notika 1975. gadā. Eiropas tirgum paredzētais automobilis tika prezentēts 1977. gada martā Ženēvas auto izstādē. Modelis „Rover SD1” nomainīja vienlaicīgi divus automobiļus – „Rover P6” un „Triumph 2000/2500”. Par komandas, kas izstrādāja automobiļa dizainu, vadītāju kļuva Deivids Bahe.
Modelis „Rover SD1” tika ražots ar piecdurvju hečbeka virsbūvi. Viena no automobiļa galvenajām priekšrocībām bija lieliskā aerodinamika, ko izdevās iegūt, pateicoties zemajam jumta, lielajam vējstikla slīpuma leņķim un slīpajam bagāžas nodalījuma vākam.
Automobiļi nekad netika pārdoti ar nosaukumu „Rover SD1”. Mašīnas nosaukums bija atkarīgs no dzinēja apjoma. Iesākumā tika ražotas „Rover 3500” modifikācijas, bet, sākot ar 1978. gadu, pārdošanā nonāca arī automobiļi „Rover 2300” un „Rover 2600”.
No 1980. gada modeli „Rover SD1” sāka pārdot ASV tirgū ar nosaukumu „Rover 3500”. No Eiropas tirgum paredzētajiem auto amerikāņu mašīnas atšķīrās ar mazāka diametra stūri, palielinātu buferi un priekšējiem lukturiem bez pārsega. Oficiāli Amerikas tirgum paredzētie automobiļi tika piedāvāti ar jumta lūku. Priekšējo spārnu apakšdaļai bija piestiprināta plāksnīte ar Lielbritānijas karoga attēlu.
Automobiļa „Rover SD1” salons bija plašs un ergonomisks. Pamata opciju sarakstā ietilpa saules aizsargstikli, elektriskie stiklu pacēlāji, centrālā atslēga, stūres pastiprinātājs un inerciālas drošības jostas. Mašīnas salona apdarei izmantoja velūru un augstas kvalitātes plastmasu.
Rover SD1 I paaudzes modernizācija
No 1976. līdz 1981. gadam modelis piedzīvoja virkni nebūtisku uzlabojumu. Automobilis ieguva atjaunotas priekšējās un aizmugures emblēmas un hromētus aizmugures skata spoguļus.
No 1979. līdz 1980. gadam tika ražoti automobiļi „Rover V8-S”. Par to atšķirības iezīmi kļuva zelta vai sudraba krāsas riepu diski un ar birstītēm aprīkoti priekšējo lukturi tīrītāji. Tāpat vienīgi šīm mašīnām, kā opcija, tika piedāvāta „Triton Green” virsbūves krāsa. Pamata komplektācijā ietilpa gaisa kondicionieris. 1980. gada beigās mašīna savu vietu atdeva „Rover Vanda Plas” (VDP), kura salons bija pilnībā apšūts ar ādu.
Pamanāma mašīnas modernizācija tika veikta 1982. gada sākumā. Priekšējie lukturi ieguva hroma ietvarus. Aizmugures stikli tika aprīkoti ar stikla tīrītājiem. Pēc izvēlēs bija pieejami jauna dizaina un izmēra viegla metāla sakausējuma diski. Automobiļa salonā elektriskā stiklu pacēlāja slēdzis tika pārvietot no centrālās konsoles uz vadītāja puses durvīm. Dažas izmaiņas skāra arī tehnisko aprīkojumu.
1986. gadā automobili „Rover 2300-3500” nomainīja modelis „Rover 800”.
Rover SD1 dažādu valstu auto tirgos
No 1985. līdz 1988. gadam automobiļi tika konstruēti Indijā. Tur automobiļi tika dēvēti par „Standart 2000”. No birtu automobiļa modeļiem tie atšķīrās ar piekares uzstādījumiem un jaudas padeves sistēmu. Augstās cenas dēļ automobiļu ražošana tika pārtraukta drīz vien pēc tās uzsākšanas.
Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt ROVER 2000-3500 Hečbeks rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām