Plus
Izmēģiniet premium kontu
0   preces
#
0,00 €
Lūdzu, pievienojiet preci iepirkumu grozā, lai veiktu pirkumu
Pakalpojuma noteikumi

Tirdzniecības un piegādes noteikumi, norēķinu kārtība

1. Piedāvātājs un darījumu partneris

Saistībā ar jebkādiem pasūtījumiem mūsu tīmekļa vietnē Jūsu darījumu partneris ir

Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlīne

Е-pasts: [email protected]
Vietne: www.autodoc.lv

Izpilddirektors: Alexej Erdle
PVN reģ.nr.: DE260634589
Reģistrācijas Nr.: HRB 114045 B, reģistrēts Berlīnes Šarlotenburgas Pirmās instances tiesā

2. Darbības joma un līguma priekšmets

2.1 Turpmāk aprakstītie Vispārējie darījumu noteikumi (turpmāk tekstā “VDN”) attiecas uz konta reģistrēšanu un jebkādiem gala patērētāja (turpmāk tekstā “Jūs”) veiktiem pirkumiem, izmantojot tiešsaistes tirdzniecības vietu www.autodoc.lv.

2.2 Šie VDN reglamentē tikai līgumattiecības starp Jums un mums. Jūsu VDN nekļūst par līgumattiecību priekšmetu arī tādā gadījumā, ja mēs neesam nepārprotami iebilduši Jūsu noteikumu iesaistei.

2.3 Šie Vispārējie darījumu noteikumi šobrīd ir pieejami vietnē https://www.autodoc.lv/noteikumi-un-nosacijumi, tos var izdrukāt un arī lejupielādēt.

3. Reģistrēšanās

3.1 Lai iepirktos tīmekļa veikalā, nepieciešams reģistrēties. To var izdarīt pasūtījuma procesa laikā, kā arī neatkarīgi no pasūtījuma veikšanas. Pēc tam, kad Jūs esat piereģistrējies, mēs Jums izveidojam kontu, caur kuru Jūs paši varat pārvaldīt savus klienta datus, piemēram, piegādes adresi.

3.2 Piereģistrēties var tikai individuāli, to var darīt pilngadīgas un rīcībspējīgas privātpersonas (tātad - ne ģimenes vai laulātie pāri), juridiskās personas un personālsabiedrības. Minētie nosacījumi attiecas arī uz pasūtījumu veikšanu. Ja reģistrāciju kā klientam veic juridiskai personai, tad attiecīgā persona garantē, ka viņa ir tiesīga pārstāvēt šo juridisko personu.

3.3 Reģistrējot kontu, Jums ir jāievada savs vārds, uzvārds, rēķina saņemšanas un piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese, kā arī jāizvēlas parole (turpmāk tekstā „piekļuves dati“).

3.4 Nosūtot aizpildīto reģistrācijas veidlapu, Jūs iesniedzat saistošu piedāvājumu noslēgt līgumu par konta reģistrāciju. Pirms galīgās reģistrācijas veidlapas nosūtīšanas Jums tiek parādīts ievadītās informācijas apkopojums. Informācijā konstatētās kļūdas Jūs varat izlabot, tīmekļa pārlūkprogrammā atgriežoties atpakaļ reģistrācijas formulārā un izmainot kļūdainos datus.

3.5 Pēc tam, kad reģistrācija ir pabeigta, mēs Jums elektroniski nosūtam iepazīšanās vēstuli. Konta reģistrācijas process ir noslēgts, kad Jūs esat saņēmuši šo e-pastu.

3.6 Jūs apliecināt, ka dati, ko Jūs mums darāt zināmus reģistrācijas laikā, ir patiesi un pilnīgi. Ja Jūs mums norādāt nepatiesus vai nepilnīgus datus, tad mums ir tiesības, neievērojot nekādu termiņu, uzteikt Jums kontu un dzēst to. Jūs apņematies turpmāk bez uzaicinājuma un nekavējoties mums darīt zināmas jebkādas izmaiņas datos, ko esat norādījuši reģistrācijas laikā.

3.7 Konta lietošanu var uzteikt saskaņā ar 12. punkta noteikumiem. Šādā gadījumā nekavējoties tiek dzēsti personas dati, ciktāl mums tie nav jāsaglabā vai arī mēs tos drīkstam saglabāt saskaņā ar normatīvo aktu noteikumiem. Detalizēta informācija noteikta mūsu Datu aizsardzības paziņojumā.

3.8 Nekādā gadījumā Jums nav tiesību savus piekļuves datus un jo īpaši - savu paroli nodot trešām personām. Ja tomēr trešās personas ir ieguvušas piekļuvi Jūsu kontam vai arī Jums ir citas liecības par ļaunprātīgu konta izmantošanu, tad Jums tas obligāti jādara mums zināms un jānomaina piekļuves dati.

3.9 Nepastāv nekādas tiesības pieprasīt mums veikt reģistrāciju un lietot tiešsaistes veikalu. Jums nav tiesību vairākkārt reģistrēties vietnē autodoc.lv

4. Pirkuma līguma noslēgšana

4.1 Līgums par kāda produkta iegādi tiek noslēgts, kā aprakstīts turpmāk.

4.1.1 Lai uzsāktu pasūtījuma procesu, Jums vispirms izvēlētais produkts ir jāievieto preču grozā, noklikšķinot uz attiecīgās pogas.

4.1.2 Pirms pasūtījums no preču groza tiek nosūtīts mums, vēlreiz parādās viss pasūtījuma saturs. Šajā brīdī Jūs savā pasūtījumā vēl varat izdarīt izmaiņas. Pēc līguma noslēgšanas Jūsu pasūtījuma dati pie mums tiek saglabāti, tomēr pēc pasūtījuma procesa beigām Jūs tos vairāk nevarat aplūkot. Tādēļ pirms noklikšķināt pogu “Pirkt tagad”, lūdzu, rūpīgi pārbaudiet pasūtījumu.

4.1.3 Norēķinu veidos, kas nenodrošina tūlītēji veiktu apmaksu, Jūs iesniedzat saistošu piedāvājumu ar Jums noslēgt pirkuma līgumu, tiklīdz Jūs preču groza sadaļā noklikšķināt uz pogas „Pirkt tagad“. Produktu ievietošana tiešsaistes veikalā vēl nenozīmē saistošu piedāvājumu noslēgt pirkuma līgumu. Pasūtījuma saņemšanu mēs apstiprinām, nosūtot e-pasta vēstuli. Apstiprinājuma e-pasts gan vēl nenozīmē, ka Jūsu piedāvājums ir pieņemts. Pirkuma līgums tiek noslēgts tikai brīdī, kad tiek nosūtīts izsūtīšanas apstiprinājums. Gadījumā, ja Jūs veikto pasūtījumu apmaksājat, SEPA platformā veicot pasūtījuma summas pārskaitījumu uz mūsu bankas kontu (norēķinu veids „Priekšapmaksa“), tad gan par pasūtījuma pieņemšanas apstiprinājumu vairs nav uzskatāms nosūtīšanas apstiprinājums, bet gan pasūtījuma apstiprinājums, ko mēs iepriekš nosūtam Jums pa e-pastu.

4.1.4 Norēķinu veidos, kas nodrošina tūlītēji veiktu apmaksu (piemēram, PayPal, sofortueberweisung.de u.c.), mūsu piedāvājums noslēgt pirkuma līgumu ir saistošs uzreiz pēc produktu ievietošanas vietnē autodoc.lv. Jūs šo piedāvājumu pieņemat, preču groza sadaļā noklikšķinot uz pogas „Pirkt tagad“.

4.2 Uzreiz pēc pasūtījuma nosūtīšanas Jūs varat izdrukāt pasūtījuma datus. Ja vēlaties atkārtoti aplūkot savu pasūtījumu dokumentāciju, lūdzu, sazinieties ar mums elektroniski vai pa tālruni. Labprāt Jums nosūtīsim pasūtījuma datu kopiju.

4.3 Veikt izmaiņas pasūtījumā ir iespējams līdz brīdim, kamēr tas nav izvests no mūsu noliktavas vai attiecīgi - nodots pārvadātājam (tātad pirms sūtījuma identifikācijas numura piešķiršanas brīža un izsūtīšanas apstiprinājuma nosūtīšanas e-pastā). Šis noteikums neskar likumā noteiktās garantijas tiesības un līguma atsaukuma tiesības.

4.4 Mēs paturam tiesības atkāpties no līguma gadījumā, ja preci mums nevar nodrošināt rūpīgi izvēlēts un uzticams piegādātājs un tas nav noticis ne mūsu vainas dēļ (paturētās pašpiegādes tiesības). Šādā gadījumā mēs apņemamies Jūs nekavējoties informēt par preces nepieejamību un gadījumā, ja ir veikta priekšapmaksa, nekavējoties atgriezt iemaksāto summu.

5. Maiņas preces

5.1 Maiņas preces ir tādas preces, kam pasūtījuma informatīvajos datos ir iekļauta drošības nauda (piemēram, ģeneratoriem), kas Jums papildus ir jāsamaksā pirkšanas brīdī. Pēc jaunās maiņas preces saņemšanas atsūtiet mums visu bojāto veco daļu no savas automašīnas un paziņojiet mums savus bankas rekvizītus, lai mēs varētu Jums atgriezt iemaksātās drošības naudas summu. Vecās automašīnu rezerves daļas Jums ir jāsūta uz sava rēķina.

5.2 Raugieties, lai no bremžu suporta, stūres pastiprinātāja un stūres pastiprinātāja sūkņa būtu iztukšots šķidrums. Vecajām daļām ir jābūt sagatavošanai piemērotā stāvoklī. Vecās daļas nevar būt ar mehāniskiem bojājumiem (lūzumiem).

5.3 Ja mums tiek nosūtītas vecās daļas, kam ir lūzumi korpusā, salūzusi šarnīrvārpsta vai atšķirības strāvas stiprumā/ jaudā, tad iemaksāto drošības naudu nav iespējams atgriezt.

5.4 Maiņas preces, piemēram, ir:

- servo sūkņi;
- stūres mehānismi;
- starteri;
- ģeneratori;
- bremžu suporti;
- piedziņas vārpstas;
- sprauslas;
- augstspiediena sūkņi;
- akumulatori.

6. Izsūtīšana un piegāde

Piegāde visā Latvijā:

Piegādes izmaksas pasūtījumiem zem 110,00 € sastāv no 15,95 €. Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi, ja Jūsu pasūtījuma summa pārsniedz 110,00 € (izņemot piegādi ārzemēs un īpašus sūtījuma veidus – lielgabarīta preces, apmaiņas preces un riepas).

Izmantojot maksājumu metodes, piemēram, PayPal kredītkarti, vai bankas pārskaitījums, jums nebūs jāmaksā papildus darījuma maksa.

Piegāde ārpus Latvijā:

Piegādes ārzemēs izmaksas ir uzskaitītas zemāk, tās ir spēkā neatkarīgi no pasūtījuma summas, un ir obligāti jāmaksā.

  • 35,00 €
  • 8,87 €
  • 120,00 €
  • 165,00 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 40,00 €
  • 9,83 €
  • 9,99 €
  • 10,21 €
  • 1000,00 €
  • 165,00 €
  • 75,00 €
  • 165,00 €
  • 14,86 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 15,00 €
  • 15,95 €
  • 120,00 €
  • 30,00 €
  • 40,00 €
  • 9,95 €
  • 75,00 €
  • 165,00 €
  • 35,00 €
  • 165,00 €
  • 15,95 €
  • 15,95 €
  • 30,00 €
  • 9,95 €
  • 40,00 €
  • 30,00 €
  • 120,00 €
  • 40,00 €
  • 40,00 €
  • 165,00 €
  • 19,18 €
  • 165,00 €
  • 6,18 €
  • 9,95 €
  • 120,00 €
  • 9,87 €
  • 20,00 €
  • 100,00 €
  • 40,00 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 10,95 €
  • 9,95 €
  • 31,20 €
  • 75,00 €
  • 8,30 €
  • 165,00 €
  • 6,95 €
  • 165,00 €
  • 9,07 €

Izvēlieties savu valsti

15,95 € priekš Latvija

Papildu maksa par lielgabarīta kravu:

Šādas rezerves daļas ir uzskatāmas par lielgabarīta kravu:
akumulators, katalizators, kolektors, izpūtējs, sporta izpūtējs, slieksnis, spārns, degvielas tvertne, spoileris, sakabes (āķis), priekšējais pārsegs, dzinēja nodalījuma vāks, motora pārsegs, izolācija motora nodalījumā un bampers.

Lielgabarīta kravas piegāde uz Lielbritāniju nav iespējams!

Lielgabarīta preču piegāde Vācijas teritorijā:
1) Piegādes izmaksas kolektoram, katalizatoram, izpūtējam, sporta izpūtējam, tiks palielinātas par 5,00 €, kā lielgabarīta kravai.
2) Piegādes izmaksas slieksnim, degvielas tvertnei, spārnam, spoilerim un bamperim tiks palielinātas par 10,00 €, kā lielgabarīta kravai.
3) Piegādes izmaksas priekšējam pārsegam, sakabei (āķim), dzinēja nodalījuma vākam, motora pārsegam, izolācijai motora nodalījumā, visā Vācijā tiks palielinātas par 15,00 €, kā lielgabarīta kravai.

Papildus piegādes izmaksas lielgabarīta kravām ārzemēs (citās valstīs):
Austrija: 26,95 €
Beļģija: 26,95 €
Čehija: 20,95 €
Dānija: 36,95 €
Francija: 36,95 €
Holande: 26,95 €
Itālija: 46,95 €
Luksemburga: 26,95 €
Slovākija: 30,95 €
Šveice: 26,95 €
Zviedrija: 46,95 €

Papildu maksa par lielgabarīta kravu ir spēkā katra priekšmetam. Piezīme: nosūtīšana lielgabarīta kravu uz valsti, kas nav norādīta šajā sarakstā nav iespējama.

Visas norādītās cenas ietver likumā prasīto PVN, kas ir 21%.

Piegādes laiks

Pieejams
nozīmē, ka produkts ir pieejams mūsu noliktavā. Preces ar šādu statusu tiek nosūtītas 1-2 dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.
Nav pieejams
nozīmē, ka preci nevar pasūtīt; tā nav pieejama, vai tās pārdošana ir pārtraukta. Tā vietā jūs varat pasūtīt līdzīgu cita ražotāja preci. Lai to izdarītu, noklikšķiniet uz pogas „Parādīt aizstājējus”.

Piegādes laiks ir atkarīgs no preces pieejamības. Lūdzu, pārbaudiet interesējošās preces pieejamību mājaslapā. Piegāde svētku dienās netiek veikta.

Drošs pasūtījums:

Izmantojot iespēju „Drošs pasūtījums”, jūs varat pagarināt standarta Atteikuma tiesības. Par nelielu fiksētu maksu 2,99 € apmērā par pasūtījumu mēs piedāvājam jums pilnu naudas atmaksu un bezmaksas atpakaļ sūtījumu pirmo 200 dienu laikā bez jebkāda pamatojuma sniegšanas. Šo iespēju var izvēlēties pasūtījuma veikšanas procesa pēdējā posmā („Apstiprināt’”). Lai izmantotu šo iespēju, izstrādājumam jābūt tā sākotnējā stāvoklī, tas nedrīkst būt bojāts, kā arī nedrīkst būt ticis montēts vai uzstādīts. Iespēja „Drošs pasūtījums” neaizstāj un nepārkāpj jūsu Atteikuma tiesības. Iespēja „Drošs pasūtījums” ir derīga tikai vienam atgriešanas gadījumam vienā pasūtījumā. Tiklīdz mēs būsim no jums saņēmuši rezerves daļu, tā tiks rūpīgi pārbaudīta. Ja prece atbilst iepriekšminētajiem kritērijiem, mēs pēc jūsu izvēles vai nu atmaksāsim preces vērtību, vai arī aizstāsim to ar citu preci. Piezīme. Iespēja „Drošs pasūtījums” neattiecas uz lielgabarīta precēm, vecām autodaļām maiņas detaļu aizvietošanas ietvaros vai riepām. Turklāt „Droša pasūtījuma” noteikumi neattiecas uz precēm no citiem pasūtījumiem, kuri tikuši veikti, neizvēloties iespēju „Drošs pasūtījums”.

7. Risku pāreja, transportēšanas riski

Nejaušas preces nozušanas vai arī nejaušas kvalitātes pasliktināšanās risks preces nosūtīšanas brīdī pāriet Jums, ja prece tiek nodota pārvadājumu īstenojošajai personai vai attiecīgi - kad prece nosūtīšanas nolūkā ir izgājusi no mūsu noliktavas. Noteicošs ir attiecīgi notikums, kas radies agrāk.

8. Preces pieņemšana/ pārvadājuma laikā radīti bojājumi

8.1 Lai nosūtītu Jūsu pasūtījumu, mēs cita starpā izmantojam kurjeru pakalpojumus. Gadījumā, ja pasūtītās preces saņemat bojātas, lūdzam Jūs rīkoties, kā aprakstīts turpmāk. Ciktāl iespējams, par bojāto preci izsakiet pretenziju uzreiz kurjera darbiniekam, dokumentējot bojājuma pakāpi un apmēru. Tādējādi netiek ierobežotas vai skartas Jums noteiktās garantijas tiesības.

8.2 Jūs varat atteikties pieņemt bojātās preces. Gadījumā, ja Jums piegādā bojātu preci, sazinieties ar mums pa tālruni, e-pastu, vai arī ierodoties personīgi iepriekš norādītajās adresēs. Tādā veidā Jūs mums palīdzēsiet realizēt prasījuma tiesības pret kurjera pakalpojumu sniedzēju un vienlaikus arī pilnveidot Jums sniegtos pakalpojumus.

9. Cenas un norēķinu iespējas

Bankas pārskaitījums:

Naudas summa, kas ir jāmaksā, tiks pārskaitīta uz mūsu norādīto bankas kontu.
Mērķis: pasūtījuma numurs.
Jūs saņemsiet pasūtījuma numuru pēc pasūtījuma veikšanas pa e-pastu, un tas tiks nosūtīts uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas. Pasūtījums tiks izsūtīts uzreiz pēc tam, kad mēs saņemsim maksājumu uz kontu. Šajā gadījumā bankā tas var aizņemt līdz 3 dienām.

Kredītkarte:

Pēc tam, kad jūs izvēlējāties kredītkarti kā maksājumu metodi, lūdzu, noklikšķiniet uz "pirkt". Tad jūs tiksiet novirzīti uz drošu lapu, kur jūs varat izvēlēties savu kredītkartes veidu. Visbeidzot, jums ir jāievada pareiza kartes informācija un jāapstiprina maksājums. Maksājums tiks iekasēts pēc tam, kad jūsu pasūtījums tiks pabeigts.

PayPal:

Pēc tam, kad jūs veiksiet pasūtījumu, jūs tiksiet novirzīts uz PayPal lapu. Lūdzu, piereģistrējieties un veiciet maksājumu. Lai veiktu maksājumu ar PayPal, jums ir nepieciešams PayPal konts. Tam nav arī papildus tarifu.

10. Kavējums/ paturētās tiesības

10.1 Ja Jūs kavējat apmaksas veikšanu, tad mēs paturam sev tiesības pieprasīt Jums segt saistībā ar atgādinājumiem radušās izmaksas, ja vien Jūs mums nepieradāt, ka atgādinājumi mums vispār nav radījuši nekādas izmaksas vai arī tās ir būtiski zemākas nekā pieprasītās atgādinājumu izmaksas. Maksa par katru izsūtīto atgādinājumu ir EUR 2,50. Ja atgādinājums saskaņā ar VFR Civillikuma 286. panta 2. pantu ir bijis lieks, tad par pirmo atgādinājumu Jums netiek aprēķināta maksa.

10.2 Līdzās minētajam mums ir tiesības apmaksas kavējuma gadījumā no privātpersonām pieprasīt soda naudu 5 (piecus) procentus, savukārt no juridiskām personām - 9 (deviņus) procentus virs attiecīgi spēkā esošās bāzes procentu likmes.

10.3 Atgādinājumu sūtīšanas maksas un/ vai soda procentu pieprasījums neizslēdz iespēju pieprasīt kompensēt citus maksājuma kavējuma izraisītus zaudējumus.

10.4 Ja Jums ir prasījumi pret mums, tad piemērot savstarpējo ieskaitu vai arī realizēt ieturēšanas tiesības Jūs varat tikai tādā gadījumā, ja Jūsu pretprasījums nav apstrīdams, pastāv spēkā stājies tiesas nolēmums vai arī pretprasījums ir savstarpējā attiecībā pret attiecīgi skarto prasījumu.

11. Īpašuma tiesību paturēšana

11.1 Lai nodrošinātu savas tiesības Jums pieprasīt segt pirkuma maksu, līdz pilnīgas preces nomaksas brīdim mēs paturam īpašumtiesības uz visām piegādātajām precēm.

11.2 Jūsu pienākums ir rūpīgi apieties ar precēm, kurām mēs esam paturējuši īpašuma tiesības.

11.3 Preces, kurām mēs esam paturējuši īpašuma tiesības, līdz pilnīgam nodrošinātā prasījuma segšanas brīdim, nedrīkst ieķīlāt trešām personām, ne arī atsavināt kā nodrošinājumu. Jūsu pienākums ir nekavējoties mūs rakstiski informēt, ja un ciktāl pret mums piederošām precēm vēršas trešās personas.

11.4 Uz uzņēmumiem papildus attiecas turpmāk norādītais.

11.4.1 Mēs paturam īpašuma tiesības uz visiem piegādātajiem priekšmetiem līdz brīdim, kad pilnībā ir segti visi esošie un turpmākie prasījumi, kas izriet no pirkuma līguma un ar Jums esošajām darījumu attiecībām (“nodrošinātie prasījumi”).

11.4.2 Ja nodrošinājuma realizējamā vērtība nodrošinātos prasījumus pārsniedz par vairāk nekā 10 %, tad mums ir pienākums pēc Jūsu pieprasījuma atgriezt nodrošinājumu. Mēs izvēlamies, kāds nodrošinājums tiek atgriezts.

11.4.3 Ja jūs piegādāto preci iestrādājat vai pārveidojat, tad tā vienmēr piekrīt mums. Ja piegādātā prece tiek iestrādāta kopā ar citiem, mums nepiederošiem priekšmetiem, tad iegūtajā mantā mēs iegūstam līdzīpašuma tiesības proporcijā piegādātās preces vērtība (rēķina galīgā summa, ieskaitot PVN) pret pārējiem iestrādātajiem priekšmetiem iestrādes brīdī. Attiecībā uz iestrādes rezultātā iegūto mantu spēkā ir tādi paši nosacījumi, kā uz preci, kas piegādāta ar paturētām īpašuma tiesībām.

11.4.4 Ja piegādātā prece tiek neatraujami kombinēta ar citiem, mums nepiederošiem priekšmetiem, tad iegūtajā mantā mēs iegūstam līdzīpašuma tiesības proporcijā piegādātās preces vērtība (rēķina galīgā summa, ieskaitot PVN) pret pārējiem iestrādātajiem priekšmetiem kombinēšanas brīdī. Ja kombinēšana tiek īstenota tādā veidā, ka Jūsu manta ir uzskatāma par galveno mantu, tad pieņem par nolīgtu, ka Jūs mums proporcionāli nododat domājamās līdzīpašuma daļas. Jūs turat šādi iegūto īpašumu vai līdzīpašumu mūsu labā.

12. Konta līguma darbības laiks, bloķēšana un uzteikšana

12.1 Līgums par konta reģistrāciju tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku.

12.2 Līgumu par konta reģistrāciju Jūs varat uzteikt jebkurā brīdī, uzteikumam stājoties spēkā nekavējoties.

12.3 Mēs līgumu par konta reģistrāciju ierastā kārtībā varam uzteikt, uzteikumam stājoties spēkā pēc divām nedēļām.

12.4 Netiek skartas mūsu tiesības uzteikt līgumu kāda svarīga iemesla dēļ, uzteikumam stājoties spēkā nekavējoties. Mēs līgumu par konta reģistrāciju nekavējoties varam uzteikt īpaši gadījumos, ja:

- Jūs reģistrācijas brīdī esat norādījuši nepareizus vai nepilnīgus datus,
- Jūs atkārtoti esat pārkāpuši citus līgumā noteiktos pienākumus un turpināt to darīt arī pēc mūsu aizrādījuma.

12.5 Ja mēs esam uzteikuši līgumu, tad Jums nav tiesību ierīkot jaunu kontu, arī tad nē, ja izmantojat kādu citu vārdu vai arī citu nosaukumu.

12.6 Jebkurš līguma uzteikums īstenojams rakstveidā. Elektronisks uzteikums ar e-pasta starpniecību pielīdzināms rakstiskam uzteikumam.

13. Garantija

13.1 Attiecībā uz Jūsu tiesībām mantas defektu vai tiesību ierobežojuma gadījumā spēkā ir normatīvajos aktos noteiktais, ciktāl turpmāk tekstā nav noteikts kas cits.

13.2 Attiecībās ar privātpersonām mūsu nodrošinātā garantija jaunu preču gadījumā beidzas pēc diviem gadiem, savukārt lietotu preču gadījumā - vienu gadu pēc brīža, kad ir notikusi risku pāreja. Zīmola “Stark” produktiem garantija tiek dota uz trim gadiem.

13.3 Iestājoties garantijas gadījumam, Jums ir tiesības pieprasīt vai nu novērst bojājumus vai arī piegādāt citu nebojātu preci (defektu novēršana). Ja izvēlētais defektu novēršanas veids ir saistīts ar nesamērīgi lielām izmaksām, tad patērētāja tiesības tiek ierobežotas, attiecinot tās uz otru pieejamo defektu novēršanas veidu. Nepieciešamības gadījumā mēs Jums to norādīsim.

13.4 Ja jūs pieprasāt segt izmaksas, kas remontdarbnīcā radušās saistībā ar kādas mūsu garantijas ietvaros piegādātas jaunas rezerves daļas uzstādīšanu vai demontāžu, lūdzam mums iesniegt visus attiecīgo maksājumu dokumentu oriģinālus, jo gadījumā, ja tiek atzīts garantijas gadījums, mēs kompensējam remontdarbnīcas darbu samaksu. Šādā gadījumā, lūdzu, ievērojiet, lai rēķinā būtu iekļauti tikai tie darbi, kas ir tieši saistīti ar attiecīgā defekta novēršanu (t.i., rēķinā nav citu piesaistītu darbu). Līdzās minētajam pie darba samaksas pozīcijām jābūt atšifrēti norādītām veiktā darba ilgumam stundās.

13.5 Ja juridiskas personas iegādājas lietotas preces, tad šādā gadījumā netiek piešķirta garantija defektiem. Tas gan neattiecas uz nopietnas nolaidības vai nodoma rezultātā radītiem defektiem. Jaunām precēm garantijas laiks iztek pusgadu pēc risku pārejas brīža.

13.6 Lai precizētu, norādām, ka šādi apstākļi nerada iemeslu realizēt garantijas tiesības, ja tie ir bijuši iemesls bojājumam:

- dabisks nodilums,
- nepienācīgs lietojums,
- nepietiekama vai nepareiza preces kopšana,
- nepiemērots vai nepareizs izmantojums,
- nepareiza montāža, jo īpaši tad, ja pasūtītā daļa acīmredzami nav piemērota,
- lietošanas norādījumu neievērošana,
- kļūdaina apstrāde.

14. Precīzas piemērotības pārbaude

Norādām, ka, neraugoties uz piekopto rūpību, atsevišķos gadījumos var tikt nosūtīta nepareiza prece. Tādēļ Jūsu pienākums ir pirms iegādātās rezerves daļas uzstādīšanas, vizuāli salīdzinot ar nomainīto oriģinālo daļu, pārbaudīt, vai pasūtītā daļa patiešām ir piemērota Jūs transportlīdzeklim (piemēram, vai saskan urbumu un pieslēguma vietas). Ja ir skaidri redzams, ka iegādātā daļa pēc izmēriem, formas vai materiāla atšķiras no demontētās oriģinālās daļas, tad noskaidrošanas labad vispirms sazinieties ar mums, pirms veicat iegādātās daļas uzstādīšanu, pielāgošanu vai pārveidošanu (piemēram, krāsošanu). Šis noteikums neskar Jūsu garantijas tiesības.

15. Ražotāja garantijas

Ja pastāv īpaša ražotāja piešķirta garantija, ko Jūs varat izmantot papildus mūsu piešķirtajai, tad tas tiek norādīts attiecīgā produkta aprakstā. Ražotāja garantija attiecas tikai uz konkrēto produktu, un Jūsu tiesības nosaka attiecīgā ražotāja noteiktie garantijas piešķiršanas nosacījumi, šādā gadījumā tā pieprasāma tikai un vienīgi no paša ražotāja.

16. Pārdevēja atbildība par zaudējumu kompensāciju

16.1 Mēs neierobežoti uzņemamies atbildību par darbībām, kas veiktas ar nodomu vai rupjas nolaidības rezultātā, kā arī par zaudējumiem, kas saistīti ar kaitējumu dzīvībai, organismam vai veselībai.

16.2 Ja zaudējums radies vieglas nolaidības rezultātā, tad mēs uzņemamies atbildību, ja tiek pārkāpts kāds svarīgs līgumā noteiktais pienākums. Svarīgs līgumā noteiktais pienākums šā punkta izpratnē ir pienākums, kura izpilde ir nosacījums iespējai īstenot līgumu un uz kura izpildi līgumslēdzēja puse tādēļ var nepārtraukti paļauties.

16.3 16.2. punktā noteiktajā gadījumā mēs neuzņemamies atbildību par izpalikušiem saimnieciskajiem panākumiem, zaudētu peļņu un pastarpinātiem zaudējumiem.

16.4 Iepriekš 16.2. punktā noteiktā atbildība ir ierobežota un attiecas uz līguma noslēgšanas brīdim tipiskiem un prognozējamiem zaudējumiem.

16.5 Atbildības ierobežojumi atbilstīgi attiecas saistībā ar mūsu darbiniekiem, nolīgtajiem komersantiem un līguma īstenošanā iesaistītajiem palīgspēkiem.

16.6 Netiek skarta iespējamā atbildība, kas saistīta ar mūsu sniegtām garantijām un prasījumiem, kas pamatojas uz VFR Likumu par atbildību par produktiem.

16.7 Attiecībā uz citiem gadījumiem mūsu atbildība ir izslēgta.

17. Strīdu risināšana tiešsaistē. Informācija saskaņā ar Regulas Nr.2013/524/ES 14.panta 1.punktu - patērētāju strīdu izšķiršanu tiešsaistē

Lai risinātu strīdus tiešsaistē (SIT), Eiropas Komisija nodrošina SIT platformu, kas ir atrodama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Mūsu uzņēmums nav gatavs iesaistīties strīdu izšķiršanas procesā, ko īsteno kāda patērētāju mierizlīguma iestāde, turklāt mums arī nav šāda pienākuma.

18. Patērētāju mierizlīgums. Informācija saskaņā ar VFR Likuma par patērētāju mierizlīgumu 36.pantu

18.1 Mēs neiesaistāmies strīdu izšķiršanas procesos, ko īsteno kāda patērētāju mierizlīguma iestāde. Tomēr normatīvie akti pieprasa, lai mēs sniegtu norādi uz Jums piekritīgo patērētāju mierizlīguma iestādi:

18.2 “Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V.”, Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, tālrunis: +49 7851/795 79 40, fakss: +49 7851/795 79 41, e-pasts: [email protected], interneta vietne: www.verbraucher-schlichter.de.

19. Noslēguma noteikumi

19.1 Saistībā ar šo līgumu piemērojamas Vācijas Federatīvās Republikas tiesības, izslēdzot ANO starptautiskās tirdzniecības tiesību piemērošanu. Privātpersonu gadījumā šis nosacījums neattiecas uz tiem noteikumiem, kas obligāti piemērojami saskaņā ar tiesībām, kas būtu piemērojamas bez šā noteikuma (tātad - parasti tās valsts noteikumi, kurā atrodas patērētāja galvenā dzīvesvieta) un no kuriem nedrīkst atkāpties vienojoties.

19.2 Tiesu piekritība jebkādiem no šā līguma vai saistībā ar to izrietošiem strīdiem ir tikai un vienīgi Berlīnē, ar nosacījumu, ka līgumslēdzējas puses ir komersanti vai tām nav vispārējas tiesu piekritības Vācijā vai kādā citā Eiropas Savienības dalībvalstī, vai arī tās savu pastāvīgo dzīvesvietu pēc šo lietošanas noteikumu stāšanās spēkā ir pārvietojušas uz ārzemēm, vai arī to dzīvesvieta vai arī ierastā uzturēšanās vieta prasības celšanas brīdī nav zināma.

19.3 Mēs esam tiesīgi līguma darbības laikā šajos noteikumos veikt grozījumus vai pielāgojumus, tiem stājoties spēkā nākotnē, ja tas ir nepieciešams kāda svarīga iemesla dēļ, piemēram, likumu grozījumu vai arī izmainītas jurisdikcijas rezultātā. Grozītos noteikumus mēs Jums pirms plānotās to stāšanās spēkā nosūtīsim teksta formā, īpaši norādot uz jaunajiem noteikumiem un to spēkā stāšanās datumu. Vienlaikus mēs Jums dosim piemērotu, vismaz 4 (četras) nedēļas ilgu laiku, lai sniegtu atbildi, vai Jūs turpmākas mūsu pakalpojumu izmantošanas nolūkā akceptējat grozītos lietošanas noteikumus. Ja minētā termiņa laikā, kas sāk tecēt teksta veidā noformulētās ziņas saņemšanas brīdī, mēs no Jums nesaņemsim atbildi, tad grozītie nosacījumi uzskatāmi par nolīgtiem. Sākot tecēt termiņam, atsevišķā vēstulē mēs Jūs informēsim par tiesiskajām sekām, t.i., iebildumu tiesībām, iebildumu izteikšanas termiņu un neatbildēšanas jeb klusēšanas nozīmi. Šāds grozījumu pieņemšanas mehānisms neattiecas uz grozījumiem līgumslēdzēju pušu galvenajos līgumiskajos pienākumos.

19.4 Ja atsevišķi noteikumi zaudē juridisko spēku, tad tas neietekmē pārējo noteikumu spēkā esamību.

19.5 Līguma valoda ir vācu valoda.

Berlīnē, [2018. gada 25. maijā]

loader Lūdzu uzgaidiet...