Auto bremžu kluči aizmugurējie un priekšējie
Bremžu klucis aizmugurējie un priekšējie » Izvēle un pirkšana
Bremžu uzlikas zīmolu kvalitātē: Top ražotāji
Bremžu klucis par Top auto markām
Bremžu klucis top auto modeļiem
AUTODOC Vislabāk pārdotās: Bremžu uzlikas par izdevīgu cenu
Visvairāk pārdotās rezerves daļas no Bremžu kluči sadaļas. Mums ir liela rezerves daļu izvēle no dažādiem zīmoliem priekš Bremžu kluči un zemi dažādu autodaļu cenu piedāvājumi.
Bremžu klucis aizmugurējie un priekšējie automašīnai: kurš zīmols ir labāks?
Pēc mūsu klientu domām, labākās rezerves daļas preču kategorijā Bremžu uzlikas priekšējie un aizmugurējie piedāvā šādi zīmoli:
- RIDEX
- BREMBO
- BOSCH
- ATE
- VALEO
Bremžu kluči: cik maksā šī prece?
Kategorijas Bremžu kluči autodaļu cena svārstās no 16 līdz 134 € atkarībā no transportlīdzekļa veida, ražotāja un preces tehniskiem raksturlielumiem.
Bremžu kluči nomaiņa: Remonta video pamācība
Kā nomainīt Aizmugures bremžu kluči, Aizmugures bremžu diski VOLKSWAGEN GOLF 4 [Pamācība] 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 |...
Soli pa solim Video konsultācija par dari-to-pats auto remontu. Kļūsti amatieru mehāniķis ar AutoDoc.
Populāras ziņas
Visvairāk pārdotās preces: | |||||
---|---|---|---|---|---|
P 23 021 | 0 986 424 098 | P 85 020 | P 86 002 | 0 986 424 512 | 0 986 424 790 |
No populāriem ražotājiem: | |||||
RIDEX | BREMBO | BOSCH | ATE | VALEO | TRW |
Populāriem auto zīmoliem: | |||||
BMW | AUDI | VW | VOLVO | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Bremžu kluči tehniskie raksturlielumi | |||||
Augstums [mm] | Platums [mm] | Biezums [mm] | |||
47 | 47,4 | 109 | 109,2 | 18 | 17 |
53 | 56 | 87 | 61 | 15 | 16,2 |
48,1 | 37,4 | 127 | 95,8 | 15,6 | 16,3 |
Uzziniet vairāk par Bremžu kluči - darbības metode, diagnostika, bojājumu cēloņi un nomaiņas biežums
Bremžu kluči ir bremžu sistēmas sastāvdaļa. Tie lielā mērā nosaka to, cik ātri transportlīdzeklis apstāsies. Kad pedālis ir nospiests, bremžu klucis ir piespiests pie diska, kā rezultātā transportlīdzeklis bremzē.
Bremžu kluču veidi- Pusmetāliskie. Kluči ir veidoti no dzelzs, vara un grafīta pulveriem. To priekšrocība ir laba siltumvadīšana, bet trūkums ir ātra nodilšana, īpašību zaudēšana temperatūras pazemināšanās gadījumā un troksnis bremzēšanas laikā.
- Ar zemu metāla saturu. Šis ir viens no labākajiem šo komponenšu veidiem. To sastāvs ir tāds pats kā organiskajiem, bet īpašības tiek uzlabotas, pievienojot varu vai tēraudu, kas ļauj labāk novērst sakaršanu. Vienīgais trūkums ir ātra bremžu diska nolietošanās.
- Keramiskie. Praktiski nekādu trūkumu! Ūdens iekļūšana neietekmē to darbību, bremžu disks nolietojas minimāli, un putekļi un karstums izdalās daudz mazākos apmēros nekā tas ir iepriekš aprakstīto analogu gadījumā.
Detaļas pamatā ir metāla plāksne ar fiksētu berzes pārklājumu. Kluči atkārto bremžu diska formu. Klucis ir piestiprināts pie pamatnes ar kniedēm un speciālu līmi. Daudziem bremžu klučiem ir nodiluma sensori.
Ieteikumi bremžu kluču lietošanāBremžu kluču kalpošanas mūža ilgums ir atkarīgs no braukšanas stila un kilometrāžas. Strauja gaitas uzsākšana vai palēnināšana nolieto detaļu ātrāk. Parasti tās mūža ilgums ir 15 000 – 20 000 km. Nav ieteicams lietot bremžu klučus, ja to pārklājums ir samazinājies līdz 2-3 mm, jo tad pastāv bremžu diska bojājuma un bremžu šķidruma uzkaršanas risks.
Bremžu kluču bojājumi- Detaļa ir deformējusies;
- Bezspēles parādīšanās;
- Berzes virsmas bojājums vai lūzums;
- Smaga kluču nolietošanās.
- Nevienmērīgs detaļu nodilums;
- Nodiluma rādītāju rādījumi;
- Grabēšana vai čīkstēšana ritenī bremzēšanas laikā;
- Pretestības palielināšanās, spiežot bremzes pedāli;
- Pedālis neatgriežas iepriekšējā pozīcijā pēc tā palaišanas;
- Bremzēšanas efektivitātes pasliktināšanās.
- Detaļa nav pienācīgi nostiprināta;
- Bremžu diska nodilums;
- Putekļi, dubļi un svešķermeņi pārklājumā;
- Nepareiza uzstādīšana;
- Agresīva braukšana;
- Bremžu cilindru bojājums.
Bremžu kluču labošana un atjaunošana nav ieteicama. Bojājumu gadījumā tie ir jānomaina, it īpašī tāpēc, ka to cena ir salīdzinoši zema. Detaļu nomaiņa pagarinās bremžu diska un visas bremžu sistēmas kalpošanas mūžu. Jūs varat nomainīt bremžu kluci patstāvīgi, izmantojot tikai dažus instrumentus. Lai to izdarītu, sekojiet šīm instrukcijām:
- Nofiksējiet automašīnu ar rokasbremzi un paceliet to;
- Noņemiet riteni;
- izsitiet saglabājušās tapas un vadstieņus;
- izmantojot knaibles vai skrūvgriezi, ievietojiet virzuļus suporta cilindrā un noņemiet vecās detaļas;
- ieeļļojiet vadstieņus ar eļļu un izpildiet iepriekš minētās darbības atpakaļejošā secībā.
- Jūs ietaupāt laiku. Pasūtījumu iespējams veikt tikai dažu minūšu laikā.
- Bezmaksas piegādes iespēja.
- Drošība. Visām detaļām tiek garantēta kvalitāte.
- Kvalificēts atbalsts. Saņemiet informāciju no AutoDoc atbalsta speciālistiem jebkurā laikā!
- Ātra piegāde.
FAQ
Automašīnās, kas aprīkotas ar manuālo pārnesumkārbu, detaļas kalpo vidēji 30’000–50’000 kilometriem, savukārt automašīnās ar automātisko pārnesumkārbu — 25’000–30’000 kilometriem. To kalpošanas laiks ir atkarīgs no vairākiem faktoriem:
- Individuāls braukšanas stils. Ja jūs bieži pielietojat bremzes lielā ātrumā, detaļas var nolietoties jau pēc 5’000 kilometru nobraukuma.
- Transportlīdzekļa veids. Smagām automašīnām nepieciešama biežāka detaļu maiņa.
- Bremžu diska nodiluma pakāpe. Nevienmērīga bojāto detaļu virsma negatīvi ietekmē klučus.
- Bremžu suporta virzuļu ieķīlēšanās, kas izraisa nevienmērīgu detaļu nodilumu.
- Berzes materiāla sastāvs. Keramisku detaļu kalpošanas laiks ir ilgāks nekā organiskām detaļām.
Parasti komplektā ir 4 detaļas - 2 katram ass ritenim. Daži komplekti satur 8 detaļas vienai asij. Tas ir atkarīgs no konkrētās automašīnas konstrukcijas.
Mūsdienu detaļas ir aprīkotas ar elektroniskiem vai mehāniskiem nodiluma devējiem. Tie signalizē par nepieciešamību nomainīt detaļas, iedegot brīdinājuma signālgaismiņu mērinstrumentu panelī, vai ar kaucošu skaņu bremzēšanas laikā. Jūs varat arī izmērīt berzes uzlikas biezumu ar bīdmēru un salīdzināt to ar autoražotāja norādīto vērtību kā minimālo pieļaujamo. Turklāt nodilumu var noteikt pēc šādām pazīmēm:
- palielināts bremzēšanas ceļš;
- darba šķidruma līmeņa pazemināšanās;
- metāliski putekļi uz riteņa diska;
- neierastas skaņas un klaudzieni, pēkšņi apturot automašīnu.
Šim darbam jums būs nepieciešams:
- plakanais skrūvgriezis;
- atvērtā gala un uzmaucamo uzgriežņu atslēgu komplekts;
- domkrats.
Detalizētu instrukciju skatiet transportlīdzekļa remonta rokasgrāmatā. Parasti šī procedūra ietver šādas darbības:
- Pārliecinieties, ka mehānismi ir atdzisuši.
- Atveriet dzinēja pārsegu un noņemiet bremžu šķidruma tvertnes vāciņu.
- Bloķējiet riteņus ar ķīļiem.
- Atskrūvējiet riteņu skrūves.
- Paceliet automašīnu.
- Noņemiet riteņa skrūves un pašu riteni.
- Noņemiet bremžu suporta stiprinājumus.
- Noņemiet stiprinājuma skavas un atvienojiet nodiluma indikatoru (ja tas ir uzstādīts).
- Izspiediet bremžu suporta virzuļus.
- Noņemiet nodilušās detaļas.
Atcerieties, ka pēc darba pabeigšanas jums var būt nepieciešams papildināt bremžu šķidrumu un atgaisot sistēmu. Pirms sākat automašīnas lietošanu, vairākas reizes izspiediet bremzes pedāli.
Bremzējot neierastas skaņas var izraisīt šādi iemesli:
- Nekvalitatīvi bremžu kluči.
- Detaļas piestrādājas, kamēr to rūpnīcas pārklājums vēl nav noberzts.
- Nepareiza detaļu uzstādīšana.
- Mezgla komplektējošo daļu nesaderība.
- Sistēmas pārkaršana vai braukšana lietū.
- Svešķermeņu daļiņas iekļūst mehānismā.
- Bremžu suporta virzulis ieķīlējas.