Transmisija auto daļas

Ātrumkārbas spilvens
Automātiskās ātrumkārbas radiators
Blīve, eļļas vācele-autom. pārnesumkārba
Devējs
Eļļas vācele, automātiskā pārnesumkārba
Flanča tipa vāks, mehāniskā pārnesumkārba
Gultnis, pārnesumkārba
Hidrofiltru komplekts, automātiskā pārnesumkārba
Pārslēdzējvārsts, automātiskā pārnesumkārba
Remkomplekts, meh. pārnesumkārbas flancis
Remkomplekts, pārslēdzējsvira
Remkomplekts, pārslēdzējsvira
Rez. daļu komplekts, autom. pārnesumkārbas eļļas maiņa
Sadales kārba
Slēdzis, atpakaļgaitas signāla lukturis
Trose, mehāniskā pārnesumkārba
Vadības bloks, automātiskā pārnesumkārba
Vārpstas blīvgredzens, mehāniskā pārnesumkārba
Transmisija rezerves daļas priekš Top auto markām
Top 10 vairāk pārdotās no Transmisija sadaļas
Transmisija rezerves daļas - visa svarīgākā informācija par darbības metodi, montāžu, diagnostiku un kalpošanas laiku
Pārnesumkārba ir mezgls, kas paredzēts griezes momenta pārveidošanai un pārnešanai no dzinēja uz piedziņas vārpstu vai kardānvārpstu, tādējādi nodrošinot riteņu griešanos.
To izmanto arī, lai ieslēgtu atpakaļgaitas pārnesumu.
Pārnesumkārbas uzbūve
Manuālā pārnesumkārba sastāv no vārpstām un zobratiem ar dažādu zobu skaitu. Mūsdienu mezglos blakus esošo vārpstu zobrati atrodas pastāvīgā sazobē. Nepieciešamā pārnesuma ieslēgšana tiek veikta, izmantojot speciālus sinhronizatorus. Nepieciešamo sinhronizatoru aktivizē attiecīgā pārslēgšanas dakša, kas ar svirām un savienojumiem ir savienota ar pārnesumu pārslēgšanas sviru, kas atrodas salonā.
Automātiskajā pārnesumkārbā ir dažādu izmēru pārnesumi, kas veido planetāro reduktoru. Par nepieciešamo pārnesumu ieslēgšanu ir atbildīgas sajūga pakas. To savienojumu nodrošina, iesūknējot darba šķidrumu attiecīgajos hidrauliskā bloka kanālos. Griezes moments no dzinēja ar hidrauliskā griezes momenta pārveidotāja palīdzību tiek pārnests uz pārnesumkārbu.
Nepārtraukti mainīga transmisija ir bezpakāpju. Tās galvenie darba elementi ir koniski skriemeļi, kas izvietoti pa ieejas un izejas vārpstām pa pāriem ar nospriegotu tērauda lenti ap tiem. Skriemeļi var satuvināties vai atdalīties, tādējādi mainot to darba diametru un attiecīgi arī pārnesumskaitli. To konstrukcijā ir arī planetārais reduktors, kas ir atbildīgs par braukšanu atpakaļgaitā. Skriemeļu kustību nodrošina hidrauliskais griezes momenta pārveidotājs, elektroniski kontrolēts daudzdisku sajūgs vai citi mehānismi.
Ekspluatācijas padomi
- Neignorējiet eļļas maiņas intervālus. Regulāri pārbaudiet eļļas līmeni. Piesārņotais eļļošanas materiāls līdz ar tā nepietiekamo daudzumu izraisa priekšlaicīgu kustīgo detaļu nodilumu un pakāpenisku pārnesumkārbas sabrukšanu.
- Svarīgi ir nodrošināt pienācīgu sajūga darbību transportlīdzekļos ar manuālo pārnesumkārbu. Ja demferi ir bojāti, pārnesumkārbas slodzes ievērojami palielinās.
- Izvairieties no strauja paātrinājuma uzņemšanas un bremzēšanas. Tiem ir postoša iedarbība uz transmisijas komplektējošām daļām.
- Citu transportlīdzekļu vilkšanai nav ieteicams izmantot automašīnu ar automātisko pārnesumkārbu. Pārnesumkārba var pārkarst un sabojāties.
- Ja jums ir automātiskā pārnesumkārba, ziemas laikā pirms došanās ceļā jums ir kārtīgi jāsasilda pārnesumkārba.
Darbības traucējumu pazīmes
Ja problēmas rodas, pārslēdzot pārnesumus ar manuālo pārnesumkārbu, tas var liecināt par nolietotiem sinhronizatoriem vai zobratiem, nepietiekamu daudzumu eļļas daudzumu mezglā vai bojātu selektora stieni, trosi vai sviru. Nolietotas uzmavas un rievsavienojumus vai bojātu stieni vai dakšu var gadīties līdz ar patvaļīgu sajūga izslēgšanos. Nodilis primārās vārpstas gultnis esot neitrālā pozīcijā parasti rada trokšņus. Transportlīdzekļos ar automātisko pārnesumkārbu var nodilt frikcijas diski un turbīnrata rievsavienojumi, var nolietojas, griezes momenta pārveidotāja riteņa lāpstiņas var salūzt un vārsti var aizsērēt. Šie darbības traucējumi izraisa slīdēšanu. Rāvieni paātrinājuma laikā transportlīdzekļos ar bezpakāpju variatora pārnesumkārbu var būt eļļas sūkņa vārstu atteices sekas. Dūkoņa vai rūkšana liecina par nolietotiem gultņiem.
Darbības traucējumu cēloņi
Gultņu, rievsavienojumu un zobratu nodilums, aizsērējuši hidraulisko bloku kanāli, ieķīlēti vārsti un nolietotas siksnas ir biežākās savlaicīgas eļļas nenomaiņas sekas. Uzkrātie netīrumi nosprosto hidraulisko bloku kanālus un viedo oglekļa nosēdumus uz komplektējošām daļām, kas vēlāk darbojas kā abrazīvs. Nepienācīga transportlīdzekļa ekspluatācija lietošana var izraisīt lodbalstu un gultņu sabrukumu, kā arī izraisīt arī pārnesumkārbas pārkaršanu.
Autodoc.lv: tikai augsti kvalitatīvas autopreces
Mūsu interneta veikalā jūs vienmēr varat iegādāties pārnesumkārbas komplektējošās daļas jūsu transportlīdzeklim. Pateicoties plašajam preču klāstam, jūs noteikti atradīsiet nepieciešamās detaļas neatkarīgi no transmisijas veida, ar kuru ir aprīkots jūsu transportlīdzeklis.
ZF ir orginal razotajs