Aizvietošana
Iegādājoties preci ar atzīmi „Maiņas detaļa”, papildus pašas rezerves daļas cenai ir jāmaksā arī ķīlas nauda. Saskaņā ar Eiropas tiesību aktiem ķīlas nauda ir summa, ko ražotājs pieprasa kā depozītu, lai nodrošinātu, ka vecā rezerves daļa tiks atgriezta atjaunošanai un atkārtotai izmantošanai. Ķīlas nauda tiek atmaksāta, atgriežot veco rezerves daļu. Ķīlas nauda attiecas tikai uz precēm, kas ražotas Eiropas Savienībā. Ķīlas naudas summu nosaka rezerves daļas piegādātājs. Tādēļ vienai un tai pašai detaļai, kuru piedāvā dažādi piegādātāji, var būt atšķirīga ķīlas nauda, vai arī tās var nebūt vispār.
Maiņas detaļa 30 € Ķīla (iesk. 21% PVN) NAV iekļauta cenā un tiks atmaksāta klientam, atgriežot veco detaļu.
Vienkārši preču atgriešanas noteikumi
Rhinstrasse 132
12681 Berlīne
Vācija
Kā tas darbojas?
- Jūs apmaksājat preci, kā arī ķīlas naudu.
- Jūs saņemat jauno detaļu.
- Sagatavojiet nolietoto detaļu nosūtīšanai (iepriekš izlejiet šķidrumu no detaļas, ja tāds tur ir atrodams. Šī prasība neattiecas uz akumulatoriem).
- Jūs iesniedzat nolietotās rezerves daļas atgriešanas pieprasījumu savā personiskajā kontā Autodoc.lv, vai izmantojot veidlapu šīs lapas apakšā.
- Nolietotā rezerves daļa jāievieto kastē, kurā saņēmāt jauno detaļu. Pievienojiet rēķinu, kuru saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas. Tas paātrinās jūsu pieprasījuma apstrādi.
- Nosūtiet pienācīgā stāvoklī esošu nolietoto detaļu uz šādu adresi:
AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlīne
Vācija - Mēs nosūtām nolietoto rezerves daļu ražotājam pārbaudei.
- Atgriešanas sūtījuma apstrāde parasti ilgst 6–8 nedēļas no brīža, kad atgrieztā rezerves daļa nonāk mūsu noliktavā. Mēs jūs informēsim par pārbaudes rezultātiem.
Cik ātri nolietotā rezerves daļa jānosūta atpakaļ?
Nolietotā rezerves daļa jānosūta viena gada laikā no maiņas detaļas iegādes datuma.
Kā tiks atmaksāta ķīlas nauda, ja pārbaudes rezultāts būs labvēlīgs?
Mēs atmaksāsim ķīlas naudu tādā pašā veidā, kā jūs veicāt maksājumu, vai ieskaitīsim to jūsu klienta kontā Autodoc.lv.
Kas notiks, ja pārbaudes rezultāts būs nelabvēlīgs?
Mēs informēsim jūs, ka ķīlas nauda netiks atmaksāta. Pārbaudītās maiņas detaļas uzglabāšanas termiņš mūsu noliktavā ir 2 mēneši. Pēc pieprasījuma rezerves daļu varam jums atgriezt (detaļas atgriešanas sūtījums tiks veikts uz Autodoc.lv rēķina). Pēc 2 mēnešu uzglabāšanas rezerves daļa tiks utilizēta.
Kāda ir atgriešanas politika?
- Nolietotās detaļas nosūtīšana tiek veikta uz klienta rēķina.
- Pat ja pasūtījumā ir iekļauta Droša pasūtījuma iespēja, klientam ir jāsedz piegādes izmaksas par nolietotās maiņas detaļas atgriešanu. Ja klients nenodrošina ražotāju ar veco rezerves daļu, ķīlas nauda netiek atmaksāta un ražotājs to ieturēs kā kompensāciju.
- Ja nolietotā rezerves daļa ir stipri bojāta, vai tās korpusā ir plaisas, ķīlas nauda netiek atgriezta.
- Gadījumā, ja tiek atgriezta citas kategorijas nolietotā detaļa, ķīlas nauda netiek atmaksāta. Piemēram, tika iegādāts ģenerators, taču tā vietā tika atgriezts starteris.
- Ķīlas naudas saņemšanai jūs varat nosūtīt līdzvērtīgu detaļu, kas iegādāta no cita ražotāja. Piemēram, tika nopirkts BOSCH bremžu suports, savukārt tiek atgriezts TRW bremžu suports.
- Ja jaunās rezerves daļas raksturlielumi (piemēram, jauda) neatbilst vecās detaļas raksturlielumiem, jums ir jānoskaidro pie ražotāja šādas detaļas atgriešanas iespēja.
Kuras kategorijas ietver maiņas detaļas?
Nosacījumi lietotām detaļām:
*Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
Bremžu suporta atgriešanas kritēriji:
- Lietotajai daļai ir jāatbilst nopirktajam produktam.
- Lietotajai daļai jābūt veselai.
- Komplektācijā jābūt visām vadīklām, stiprinājumiem, savienojošām un izplūdes skrūvēm.
- Lietotajai daļai nav pārmērīgi liels korozijas bojājums.
- Lietotā daļa nav saplaisājusi vai mehāniski apstrādāta.
- Atpakaļ pieņemtas un kreditētas drīkst būt tikai tās detaļas, kas ir piemērotas pārstrādei.
- Etiķete uz iepakojuma nedrīkst būt netīra, neesoša, uz tās nedrīkst būt papildu atzīmēm vai uzrakstiem.
- *Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
Oriģinālais iepakojums
- Bosch, Elstock, GKN detaļām ir jābūt piegādātām oriģinālajā iepakojumā. Ja tās netiek sūtītas oriģinālajā iepakojumā, detaļas netiks pieņemtas. Tas ir ražotāja nosacījums.
Maiņstrāvas ģeneratora atgriešanas kritēriji:
- Neidentificējami maiņstrāvas ģeneratori netiks pieņemti.
- Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama vai iegravētais oriģinālais numurs uz maiņstrāvas ģeneratora ir salasāms / atpazīstams.
Korozija
- Maiņstrāvas ģenerators nav uzglabāts ilgu laiku pēc demontāžas, un uz siksnas skriemeļa nav rūsas pēdu.
- Ļoti sarūsējuši maiņstrāvas ģeneratori.
Bojājumu pakāpe
- Bojāts plastmasas vāks.
- Nav ribas uz priekšējā un / vai aizmugurējā gala armatūras.
- Bojāts savienojums pirms blīves.
- Nav divu ribu uz priekšējā un / vai aizmugurējā gala armatūras.
- Bojāts savienojums pēc blīves.
Ģeneratora veselums:
- Ģenerators ir pilnīgs un salikts.
- Izjaukts vai nepilnīgs ģenerators.
- Lietotā ģeneratora jaudai ir jāatbilst jauna ģeneratora jaudai. Pretējā gadījumā to nedrīkst atgriezt.
Startera atgriešanas kritēriji:
- Vienība ir pieņemta.
- Vienība nav pieņemta.
Identificējamība
- Neidentificēti starteri netiks pieņemti.
- Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama vai iegravētais oriģinālais numurs uz startera ir salasāms / atpazīstams .
Bojājumu pakāpe
- Releja korpusa aploces riņķis nav bojātas.
- Bojājums startera releja plastmasas daļā.
- Starteris ir deformēts / bojāts, piemēram, mehāniska spēka ietekmes uz korpusa dēļ, saplīsis korpuss vai nodilis zobrats .
- Vārpsta ir būtiski zaudējusi krāsu pārmērīgas slodzes dēļ (piemēram, zilā krāsā pārkaršanas dēļ).
Korozija:
- Starteris nav uzglabāts ilgu laiku pēc demontāžas, un uz tā nav rūsas pēdu.
- Ļoti sarūsējis starteris.
Startera veselums
- Starteris ir pilnīgs un salikts.
- Izjaukts vai nepilnīgs starteris.
- Stipra korozija uz zobrata.
- Nav aizmugurējā plāksnes.
- Bojāts priekšējais vāks.
- *Šai instrukcijai ir tikai informatīva nozīme. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli (ražotājs apskata individuāli katru detaļu).
Piedziņas vārpstas atgriešanas kritēriji:
- Lietotajai detaļai ir jābūt tāda paša veida kā apmaiņas detaļai.
- Piedziņas vārpstai jābūt veselai - ar starpvārpstu un abiem savienojumiem.
- Starpvārpstai jābūt taisnai. Saliektas vārpstas pārstrādāt nav iespējams.
- Starpvārpsta nedrīkst būt sarūsējusi vai salūzusi.
- Savienojumu vītnēm jābūt veselām un cieši pieguļošām.
Gaisa kondicionētāja kompresora atgriešanas kritēriji:
- Prece tiks noraidīta, ja:
- Tā ir ļoti sarūsējusi (rūsas laukums >3 cm²).
- Ne visi cauruļu savienotāji ir cieši pārklāti ar oriģinālajiem vākiem.
- Vārpstu nevar manuāli pagriezt par 360°.
- Lietoto detaļu nevar identificēt (nosaukuma plāksnīte ir nesalasāma vai pazudusi).
Stūres pastiprinātāja sūkņa atgriešanas kritēriji:
- Lietotā detaļa tiks pieņemta, ja:
- 1. Sūknis ir vesels un atbilst detaļai katalogā.
- 2. Nav mehānisku bojājumu.
- 3. Vītne ir labā stāvoklī.
- 4. Sūkni nedrīkst atgriezt ar bojātu skriemeli un vārpstu.
- 5. Skriemelim, vārpstai vai adapterim nav bojājumu.
- 6. Vāks nav pazudis vai bojāts.
Lietotās detaļas tiks pieņemtas, ja:
- 1. Stūres mehānisms ir vesels, jeb tas ir komplektā ar:
- - putekļu sargiem
- - spiediena caurulēm
- - stūres stiepņiem (ja jaunā detaļa ir aprīkota ar tiem).
- 2. Stūres mehānisms nav stipri sarūsējis.
- 3. Nav mehānisku bojājumu, detaļa nav saliekta, stūres zobstieņa funkcija nav mazinājusies, stiprinājumi nav bojāti.
- 4. Stūres stiepņa / stiepņu vītne nav bojāta, liekta vai salūzusi.
- 5. Stūres stiepņa / stiepņu vītne nav bojāta, liekta vai salūzusi.
- 6. Vārpsta un rievas nav bojātas.
- 7. Atgriežamais stūres mehānisms ir identisks jaunajai detaļai.
Turbokompresora atgriešanas kritēriji:
- Lietoto detaļu ir jāatgriež veselu un neizjauktu.
- Neviens no tā elementiem nedrīkst būt izjaukts, nomainīts vai noņemts.
- Lietotajai detaļai ir jābūt identiskai iegādātajam turbokompresoram.
Inžektora atgriešanas kritēriji
- Izjaukta detaļa -> netiek pieņemts
- Nav sprauslu -> netiek pieņemts
- Inžektora atgriešanas kritēriji
- Bojāts savienotājs -> netiek pieņemts
- Salauzts savienotājs -> netiek pieņemts
- Izkusis savienotājs -> netiek pieņemts
- Bojāts ieplūdes savienotājs -> netiek pieņemts
- Bojājums uz inžektora korpusa, kas radies nepareizas apiešanās dēļ (piem., āmura izmantošana) -> netiek pieņemts
- Bojāta blīves novietojuma vieta -> netiek pieņemts
Lietotās detaļas tiek pieņemtas, ja:
- Atgrieztā lietotā detaļa ir tāda paša veida kā jaunā detaļa.
- Inžektora sūknis ir vesels.
- nav bojājumu.
- Kontrolvārsts nav bojāts
Nedrīkst atgriezt šādas detaļas, kam ir šādi defekti:
- Izjauktas;
- Nav visu detaļu;
- Stipra korozija
Nosacījumi par lietotiem automašīnu akumulatoriem:
- Ražotāji neizvirza īpašas prasības pret lietotiem automašīnu akumulatoriem. Tomēr mēs iesakām neatvērt akumulatorus un nenotecināt šķidrumu (elektrolītus) no tiem, jo tas ir bīstami.
Kā atgriezt lietotu automašīnu akumulatoru
- 1. Nogādājiet lietoto akumulatoru uz mūsu noliktavu, kas atrodas šajā adresē : AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132 12681 Berlīne.
Aizdedzes sadalītāja atgriešanas kritēriji:
- Detaļai nedrīkst būt rūsas pēdas.
- Sadalītāja vāciņš nedrīkst būt pazudis.
- Savienotājs nedrīkst būt pazudis.
- Detaļai ir jābūt veselai.
- Neidentificējami aizdedzes sadalītāji netiks pieņemti.
Maiņas detaļas atgriešanas veidlapa:
Pirms rezerves daļas nosūtīšanas, lūdzu, aizpildiet tālāk esošo veidlapu; mūsu klientu atbalsta dienests sazināsies ar jums. Lūdzu, ievadiet jūsu pasūtījuma numuru, kurā ietilpa šī maiņas detaļa.