Piekabes aprīkojums / -komplektējošās daļas auto daļas

Elektrokomplekts, piekabes aprīkojums
Piekabes aprīkojums
Sakabes ierīce, sakabes aprīkojums
Vāciņš, vilkšanas āķis
Piekabes āķi rezerves daļas priekš Top auto markām
Top 10 vairāk pārdotās no Piekabes āķi sadaļas
Piekabes aprīkojums / -komplektējošās daļas rezerves daļas - visa svarīgākā informācija par darbības metodi, montāžu, diagnostiku un kalpošanas laiku
Piekabes āķi ir mehānismi, ko izmanto, lai piekabi piestiprinātu automašīnai un vilktu. Tie nodrošina arī vienmērīgu slodzes sadalījumu, ko rada inerce un piekabes svars. Tie veicina drošu kravu pārvadāšanu.
Piekabes āķu uzbūve
Jūgierīce sastāv no šādām sastāvdaļām:
- Sija. Tā ir piestiprināta pie virsbūves stiprinājumiem vai rāmja, izmantojot bultskrūves.
- Kronšteins. Tas tiek piestiprināts pie sijas. Tas ir paredzēts, lai noturētu bumbu. Dažos mehānismos stiprinājums un bumba ir viens veselums.
- Bumba. Tā ir galvenā sakabes mehānisma sastāvdaļa. Tā ir piestiprināta pie sijas vai kronšteina ar bultskrūvju palīdzību, ar metināšanu vai īpašu bloķēšanas mehānismu. Pastāv pagriežami un atlokāmo mehānismi, kas pēc lietošanas var tikt viegli paslēpti zem automašīnas.
- Sakabes galva. Tā tiek uzstādīta uz piekabes jūgstieņa. Tai ir padziļinājums bumbas diametram apjomā un īpaša fiksēšanas svira.
- Ligzda. To izmanto, lai darbinātu piekabes aizmugurējos lukturus.
Ekspluatācijas padomi
- Regulāri notīriet un ieeļļojiet bumbu, lai pasargātu to no nolietojuma. Izmantojiet speciālus vāciņus, lai novērstu piesārņojumu un uzturētu to eļļotu. Tie palīdz aizsargāt izstrādājumus no vides iedarbības, ja piekabe nav savienota ar transportlīdzekli. Ja jūsu automašīna ir aprīkota ar ātrās atbrīvošanas sistēmu, jums nebūs nepieciešama vāciņš.
- Lai aizsargātu detaļas no korozijas un nodiluma, izmantojiet grafīta smēri. Tomēr ņemiet vērā, ka pastāv sausās berzes mehānismi, kuriem eļļošana nav nepieciešama. Tāpēc pirms darba uzsākšanas izpētiet autoražotāja tehniskos ieteikumus.
- Uzraugiet bumbas ģeometriskos parametrus, tostarp diametru. Tās saraušanās vismaz par 1 mm var izraisīt piekabes atdalīšanos braukšanas laikā.
- Izmantojiet dinamometrisko atslēgu, lai pārbaudītu vītņsavienojumu pievilkšanas ciešumu ik pēc 1’000 km nobraukuma.
- Neizmantojiet piekabes āķi vilkšanai. Jūs varētu saliekt siju un izjaukt auto virsbūves formu.
- Nepārvadājiet pārāk smagas kravas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, braucot pa neasfaltētiem ceļiem, maksimālā pieļaujamā slodze tiek samazināta gandrīz uz pusi.
Darbības traucējumu pazīmes
Piekabes defektus parasti atklāj, veicot apskati. Sijas deformācija, vaļīgi stiprinājumi un korozijas skartas detaļas liecina, ka mehānisms ir bojāts. Brīvkustība savienojumā liecina par bumbas vai galvas noberzumu. Nespēja ieslēgt uzreiz visas uz piekabes uzstādītās gaismas var liecināt par bojātu ligzdu vai elektroinstalāciju.
Darbības traucējumu cēloņi
Eļļošanas materiāla trūkums vai pilnīga neesamība, kā arī netīrumu iekļūšana izraisa bumbas un galvas virsmu abrazīvo nodilumu. Pārāk smagas piekabes vilkšana vai transportēšanas noteikumu neievērošana var izraisīt mehānisma deformāciju vai salūšanu.
Autodoc.lv: tikai augsti kvalitatīvas autopreces
Vai jums patīk aktivitātes brīvā dabā, taču bagāžas nodalījums nevar ietilpināt visas nepieciešamās lietas? Mūsu interneta veikalā, jūs varat iegādāties piekabes āķi jebkuras markas vai modeļa transportlīdzeklim. Mūsu katalogā ir izstrādājumi dažādām lietderīgām slodzēm. Jūs varat viegli atrast tieši to, kas jums nepieciešams.