Top Auto detaļas 2 LAMBORGHINI DIABLO modeļiem
TOP auto rezerves daļas kategorijas
Rezerves daļas katalogs
-
Riepas
LAMBORGHINI DIABLO auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti LAMBORGHINI DIABLO
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 2 LAMBORGHINI DIABLO modeļiem. Mūsu LAMBORGHINI rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas LAMBORGHINI DIABLO no vadošajiem ražotājiem.
Iegādājieties auto daļas LAMBORGHINI DIABLO automašīnām no mums. Ja jums ir jautājumi par produktu izvēli vai pasūtījuma veikšanu mūsu interneta veikalā, Jūs varat saņemt profesionālas konsultācijas no mūsu atbalsta komandas. Šeit Jūs noteikti varat atrast detaļas visam LAMBORGHINI DIABLO modeļu klāstam, veikt tūlītēju pirkumu un saņemt to, cik ātri vien iespējams.












LAMBORGHINI DIABLO rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Lamborghini DIABLO detaļas ir pieejamas AUTODOC LAMBORGHINI DIABLO rezerves daļu katalogā par cenām no 11.35 līdz 230.55 €.
Kādas LAMBORGHINI DIABLO rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Lamborghini DIABLO OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
- BOSCH
- VALEO
- BREMBO
- NTY
- ATE
Informācija par LAMBORGHINI DIABLO modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo — sporta automašīna, kuru izlaida no 1991. līdz 2001. gadam. Tas kļuva par pirmo Lamborghini, kas attīstīja ātrumu lielāku par 200 jūdzēm stundā (320 km/h). Modeli piedāvāja ar kupejas un rodstera virsbūvi. Ražošanas laikā kopumā tika izlaisti 2903 eksemplāri.
I paaudzes Lamborghini Diablo
Pēc Lamborghini kompānijas tradīcijām modeļa nosaukums bija saistīts ar vēršu cīņām, iedvesmojoties no Velna (El Diablo) — Veraguas hercoga mežonīgā buļļa, kurš krita cīņā ar slaveno toreadoru Hosē de Laru (José De Lara). Darbs pie sporta auto projekta, paredzēts, lai nomainītu Lamborghini Countach, sākās jau 1985. gadā. Sākotnēji auto dizainu izstrādāja Marčello Gandini (Marcello Gandini), bet Chrysler priekšniekiem (jaunajiem Lamborghini īpašniekiem) automašīna likās pārāk agresīva. Par lielu neapmierinājumu Gandini, dizaineru grupa no Detroitas pārveidoja Lamborghini Diablo dizainu.
Modeļa prezentācija notika 1990. gada 21. janvārī Hotel de Paris, Montekarlo. Automašīnas virsbūve bija izgatavota no dažādiem materiāliem: tēraudu izmantoja jumtam, alumīniju — durvīm un dubļusargiem, bet no ar sveķiem piesūcinātas oglekļa šķiedras bija izgatavoti spoileri, motora pārsegs un durvju sliekšņi.
Lamborghini Diablo automašīnas nebija liels sērijas aprīkojums: nebija pat elektrisko logu pacēlāju. Kā modeļu atšķirības zīme bija gaisa ieplūdes atveru neesamība priekšējā bamperī un pret vadītāja izvietojumu pārāk augsts instrumentu panelis, kas dažkārt radīja problēmas ar pārredzamību.
1993. gadā tika izlaists Lamborghini Diablo VT ar kupejas virsbūvi. Tā bija pilnpiedziņas automašīna ar gaisa ieplūdes atverēm. 1992. gadā Ženēvas autosaslonā prezentēja atvēra Lamborghini Diablo konceptu, kurš savāca ne mazums pozitīvu atsauksmju. Tomēr bija nepieciešami trīs gadi, lai veiktu uzlabojumus un Lamborghini Diablo VT rodsters nokļūtu pārdošanā.
Par godu Lamborghini kompānijas trīsdemitgadei, 1994. gadā ierobežotā daudzumā tika izlaists Lamborghini Diablo SE30. Lai maksimāli samazinātu automašīnas svaru, sānu stikli tika izgatavoti no Plexiglas organiskā stikla, bet no aprīkojuma pazuda kondicionieris, stereo iekārta un pat stūres hidrauliskais pastiprinātājs. Kopumā bija izgatavotas tikai 150 automašīnas, no kurām 15 vēlāk tika pārtaisītas par Lamborghini Diablo SE30 Jota, kuras atšķīrās ar divām gaisa ieplūdes atverēm, kas bija novietotas uz jumta, lai uzlabotu dzinēja dzesēšanu. Šādas konstrukcijas automašīnas bija paredzētas GT čempionātam, kaut gan patiesībā neviena no tām nepiedalījās sacensību dalībā.
1995. gadā Lamborghini Diablo grupā nonāca Lamborghini Diablo SV ar 18 collu diskiem, dubultajām gaisa ieplūdes atverēm un atjaunotu instrumentu paneli.
I paaudzes Lamborghini Diablo restailings
1999. gadā notika Lamborghini Diablo restailings. Acīmredzamākās izmaiņas bija paceļamo priekšējo lukturu aizstāšana ar fiksētiem priekšējiem lukturiem. Visi Lamborghini Diablo ieguva 18 collu riteņu diskus, kā arī jaunu instrumentu paneli. Tajā pašā gadā iznāca Lamborghini Diablo GT — automašīna, kura varēja attīstīt ātrumu līdz 338 km/h un paredzēta sacīkstēm. Kopumā bija saražoti 80 šī modeļa eksemplāri.
2000. gadā pārdošanā nokļuva Lamborghini Diablo VT 6, kas no priekšgājējiem atšķīrās ar priekšējo daļu un lietajiem diskiem. Automašīna bija pieejama tikai ar kupejas virsbūvi: sakarā ar Lamborghini Murciélago izstrādi, tika pārtraukta rodsteru izlaišana. Pirms modeli pārtrauca ražot, 2001. gadā notika Lamborghini Diablo VT 6.0 SE speciālizlaidums (saražoti 42 eksemplāri). Bija pieejamas tikai divas virsbūves krāsas: zeltaina metāla, simbolizējot saullēktu, bet tumši bordo krāsa iemiesoja saulrietu.
LAMBORGHINI DIABLO Pamācība/Soli pa solim apmācība remontam un nomaiņai


Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt LAMBORGHINI DIABLO rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām