Top Auto detaļas 6 DAIHATSU CHARADE modeļiem
TOP auto rezerves daļas kategorijas
Rezerves daļas katalogs
-
Riepas
DAIHATSU CHARADE auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti DAIHATSU CHARADE
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 6 DAIHATSU CHARADE modeļiem. Mūsu DAIHATSU rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas DAIHATSU CHARADE no vadošajiem ražotājiem.
Mēs esam gatavi piedāvāt jums DAIHATSU CHARADE daļu katalogu, kas izbrīnīs jūs ar plašo izvēli. Mūsu veikala izcila iezīme ir milzīgais dažādu zīmolu DAIHATSU CHARADE rezerves daļu klāsts ar visām modifikācijām un īpašībām. Sāc meklēt nepieciešamo daļu tūlīt un esi gatavs patīkamam pārsteigumam!





DAIHATSU CHARADE rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Daihatsu CHARADE detaļas ir pieejamas AUTODOC DAIHATSU CHARADE rezerves daļu katalogā par cenām no 2.59 līdz 87.49 €.
Kādas DAIHATSU CHARADE rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Daihatsu CHARADE OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
- BOSCH
- ABAKUS
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- VALEO
Informācija par DAIHATSU CHARADE modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Daihatsu Charade
Daihatsu Charade automašīnu ražošana norisinājās laika posmā no 1977.-2000.gadam. Dažādos gados ražošana norisināj;as Japānā, Grieķijā, Dienvidāfrikā un Ķīnā. 1979.Gadā modeli nodēvēja par Japānas “Gada Auto".
Daihatsu Charade 1977.-1993.gads
Sākotnēji Daihatsu Charade G10 tika ražota tikai ar piecu durvju hečbeka virsbūvi. 1978.gada beigās sāka ražot Daihatsu Charade Runabout hečbekus ar trīs durvīm. Šo automašīnu virsbūves aizmugurējiem pīlāriem bija divi mazi sānu lodziņi.
Vizuāli modeļa iezīme bija tā priekšējie apaļie gaismas lukturi. Sānu spoguļi tika uzstādīti uz priekšējiem spārniem.
1981.Gadā iznāca modeļa feislifts. Apaļos lukturus aizvieoja kvadrātveida gaismas lukturi.
Kopš 1983.gada sāka ražot šo automašīnu otro paaudzi. Daihatsu Charade G11 modelim bija tāds pats virsbūvju klāsts kā iepriekšējam modelim, taču tam bija uzlabota piekares sistēma. Pat standarta tērauda riteņu diski tika aizvietoti ar diskiem, kas izgatavoti no vieglāka sakausējuma. Abus trīsdurvju un piecdurvju hečbekus piedāvāja ar paaugstinātu un standarta augstuma jumtu.
1985.Gada vasarā otrās paaudzes modelis tika pakļauts nelielām izmaiņām. Automašīna ieguva taisnstūrveida lukturus kvadrātveidīgo vietā.
1985.Gadā Tokijas auto izstādē uzņēmums prezentēja Daihatsu Charade De Tomaso 926R prototipu, kas izstrādāts sadarbībā ar Itālijas autoražotāju De Tomaso Automobili.
Bija paredzēts, ka automašīna piedalīsies Pasaules rallija čempionātā 1986.gadā. Taču ražotāju plāni tā arī nepiepildījās - Starptautiskā Automašīnu Federācija nolēma neļaut B klases automašīnām piedalīties sacīkstēs tādēļ, ka 1985.gada čempionātā notika liels skaits negadījumu.
1987.Gadā debitēja trešā hečbeku paaudze - Daihatsu Charade G100/G102. Gadu vēlāk sāka ražot sedanus. Dārgākajā modifikācijā bija 14 collu diski un elektriski regulējama lūka. Papildu komfortu nodrošināja stūres pastiprinātājs un gaisa kondicionēšanas sistēma.
1991.Gadā iznāca vēl viens trešās paaudzes feislifts. Automašīna ieguva citādus aizmugurējos gaismas lukturus un atstarojošus paneļus. Izmaiņas skāra arī automašīnas interjera dizainu - durvju paneļus sāka pārklāt ar audumu.
1989. un 1990.gadā Daihatsu Charade GTI sporta automašīnas veiksmīgi piedalījās British Lombard RAC Rally sacensībās. Vislabākie rezultāti tika sasniegti 1993.gadā Safari rallija ietvaros, iegūstot piekto vietu kopvērtējumā.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213
Laika posmā no 1993.-2000.gadam tika ražoti ceturtās paaudzes modeļi. Sākotnēji ražoja tikai piecdurvju hečbekus, taču sedani virsbūvju klāstam pievienojās 1994.gadā. Automašīnas virsbūvei bija gludākas līnijas.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213 feislifts
1996.Gadā iznāca modeļa feislifts. Radiatora režģis ieguva arkas formu. 2000.Gadā automašīnu aizstāda Daihatsu Sirion un Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade dažādos tirgos
Ķīnā Daihatsu Charade automašīnas tirgoja ar nosaukumu Tianjin Xiali nosaukumu, un tās ražoja Faw Tianjin Company. Nīderlandē ceturtās paaudzes automašīnas sauca Daihatsu Valera.
Laika posmā no 1995.-1998.gadam Daihatsu Mira L500 automašīnas pārdeva kā Daihatsu Charade Centro. 2003.Gadā Daihatsu Charade zīmolu atjaunoja Eiropā, Austrālijā un Dienvidāfrikā - to izmantoja līdz pat 2007.gadam, aizstājot Daihatsu Mira L250 modeļa nosaukumu. Laika posmā 2007.-2011.gadam Daihatsu Charade nosakumu izmantoja, lai tirgotu Daihatsu Mira L275 Dienvidāfrikā. Laika posmā no 2011.gada līdz 2013.gadam to pašu nosaukumu izmantoja Toyota Yaris XP90 automašīnas Eiropas tirgū.
Klantenenquête omtrent DAIHATSU CHARADE
Gemiddelde klantenbeoordeling
no 104 atsauksmes
Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt DAIHATSU CHARADE rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām