Satura rādītājs
TD4, TDV6, TDV8
TD4, TDV6, TDV8 – tie ir uzņēmuma Land Rover turbo dīzeļdzinēji, kas aprīkoti ar Common Rail tiešās iesmidzināšanas sistēmu.
TD4
2001.gadā tika prezentēta pirmās paaudzes TD4 dzinēji. Pamatā tika ņemts BMW M47R dzinējs. Rindu četrdzinēju turbo dīzeļdzinējiem bija 2 litru ietilpība, un tiem bija 116 zirgspēku liela jauda. Tie tika izstrādāti atbilstoši Euro 3 ekoloģiskajam standartam. Dzinējus uzstādīja Land Rover Freelander pirmās paaudzes automašīnām.
PSA Peugeot Citroën izstrādāja otrās paaudzes TD4 dzinējus sadarbībā ar Ford Motor Company, sākot ražošanu 2005.gadā. Četrcilindru rindu dzinēja ietilpība bija 2,2 litri, jauda bija 150 zirgspēku. Turbokompresoram bija izmainīta ģeometrija un un elektroniska vadība. Dzinēji bija aprīkoti ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu Common Rail, kuru izstrādāja Bosch, kas arī atbilda ekoloģijas standartam Euro 4.
TDV6
2005.Gadā, PSA Peugeot Citroën atkārtoti sadarbojoties ar Ford Motor Company, tika izlaists dzinējs ar tilpumu 2,7 l un jaudu 187 zirgspēki. Dzinējam bja 6 cilindri, kas izkārtoti V veidā, vienlaikus atbilstot Euro 4 standartam. Tāpat kā otrās paaudzes TD4, arī TDV6 bija aprīkots ar turbokompresoru ar elektronisko vadību. Šis dzinējs tika uzstādīts tādos modeļos kā trešās paaudzes Land Rover Discovery un Range Rover Sport.
2009.gadā TDV6 dzinēju sērija tika atjaunota. Visiem dzinējiem bija divas turbīnas un ieguva 3,0 l tilpumu. Autovadītāji varēja izvēlēties starp dzinējiem ar 208, 245, 254 un 271 zirgspēku jaudu.
TDV8
2006.Gadā PSA Peugeot Citroën sadarbībā ar Ford Motor Company izlaida TDV8 dzinēju. Biturbo 8 cilindru V dīzeļdzinējam bija 3,6 l ietilpība un 272 zirgspēku liela jauda. Dzinēju uzstādīja tādos modeļos kā Land Rover Range Rover un Land Rover Range Rover Sport.
2011.Gadā tika prezentēts TDV8 ar apjomu 4,4 l. Tā jauda sasniedza 308 zirgspēkus. Tie tika izstrādāti atbilstoši Euro 4 ekoloģiskajam standartam.