Renault Kangoo problēmas
Renault Kangoo pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
- Dīzeļdzinēju iedarbināšanas problēmas: Kangoo neuzsākas, īpaši aukstā temperatūrā. Šīs problēmas bieži rodas ar 1,5 dCi dzinējiem 80 000-120 000 km laikā, un tās var izraisīt bojātas kvēlsveces, degvielas filtri vai imobilaizers.
- Elektriskā logu regulatora darbības traucējumi: Elektriskais logs pārstāj darboties, kas īpaši Kangoo 2 modeļiem notiek pēc 60 000-100 000 km. Simptomi: aizsērējuši vai pilnībā aizbloķējušies logi, ko bieži izraisa bojāti motori vai pārrauti Bowdena kabeļi.
- Start-stop sistēmas darbības traucējumi: Ja ir bojājumi, kas saistīti ar "Start-stop" sistēmas nepareizu darbību, jo īpaši TCe 130 un 1.2 TCe dzinējiem. Šie darbības traucējumi izpaužas jau 30 000-50 000 km nobraukuma dēļ bojātu akumulatora sensoru vai programmatūras problēmu dēļ.
- Gaisa kondicionieris nepietiekami atvēsinās: Biežas sūdzības par nepietiekamu dzesēšanas veiktspēju parādās visās Kangoo paaudzēs laikā no 40 000 līdz 80 000 km. Bojājumus izraisa kondensatoru noplūde, bojāti kompresori vai zems dzesēšanas šķidruma līmenis.
Renault Kangoo: Dīzeļdzinēju iedarbināšanas problēmas

Renault Kangoo iedarbināšanas problēmas, īpaši ar 1,5 dCi dzinējiem, ir viena no biežākajām transportlīdzekļu īpašnieku sūdzībām. Dīzeļdzinējs neieslēdzas, kas ir īpaši jūtams pie zemas temperatūras no -5°C līdz +5°C. Šie simptomi parasti parādās no 80 000 līdz 120 000 nobraukto kilometru laikā, bet var parādīties arī agrāk, ja transportlīdzeklis nav pienācīgi uzturēts. Galvenie iemesli ir bojātas kvēlsveces, aizsērējuši degvielas filtri vai problēmas ar imobilaizeru. Pirmās paaudzes Kangoo 1 ir dokumentētas arī problēmas ar aizdedzes slēdzeni, savukārt jaunākajos modeļos bieži tiek ietekmēts augstspiediena sūknis. Ja šie komponenti netiek laicīgi apkopoti, 1,5 dCi dzinēja uzticamība ievērojami samazinās.
Lai pareizi diagnosticētu iedarbināšanas problēmas, ir svarīgi veikt sistemātisku pārbaudi. Jutīgās Renault Kangoo kvēlspuldzes ir regulāri jāpārbauda ik pēc 60 000 km, un to pretestības vērtības bieži vien ir ārpus normas 0,6-2,0 omi. Degvielas filtri jāmaina ik pēc 20 000-30 000 km, jo aizsērējušu filtru dēļ degvielas spiediens var samazināties zem 3 bāru. Imobilaizera problēmu gadījumā bieži palīdz vadības bloka pārprogrammēšana vai transpondera nomaiņa atslēgā.
Renault Kangoo: Problēmas ar elektriski darbināmiem logiem
Renault Kangoo, jo īpaši Kangoo 2, elektriskie logi bieži salūst laikā no 60 000 līdz 100 000 kilometru. Logu regulators vairs nedarbojas, kas izpaužas kā logu aizķeršanās, trīcēšana vai pilnīga bloķēšanās. Šie vājie punkti bieži vien vispirms izpaužas vadītāja pusē, jo tieši šī puse tiek izmantota visbiežāk. Vidējais logu regulatoru motoru kalpošanas laiks ir tikai 8-10 gadi, kas ir krietni zemāks par nozares standartu. Šīs problēmas ir īpaši labi dokumentētas transportlīdzekļiem ar 1,6 16V motoriem, lai gan tās skar arī automātiskās versijas. Bojājumus izraisa nolietotas motoru ogles sukas, bojāti Bowdena kabeļi vai bojāti elektrisko logu slēdži.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga logu regulatora sistēmas ilgmūžībai. Mehāniskās Renault Kangoo logu regulatora sastāvdaļas ik pēc 40 000 km ir jāeļļo ar silikona aerosolu un jāpārbauda, vai Bowdena troses nav saplaisājušas. Pie pirmajām lēnas vai trīcošas logu darbības pazīmēm nekavējoties jāveic pārbaude, jo pilna motora nomaiņa izmaksā aptuveni 150-200 eiro, savukārt profilaktiskā apkope ir ievērojami lētāka.
Renault Kangoo: Problēmas ar Start-stop sistēmu

Renault Kangoo Start-stop sistēma, jo īpaši TCe 130 un 1.2 TCe dzinējiem, nedarbojas droši, un jau 30 000-50 000 kilometru nobraukumā tā bieži vien ir bojāta. Sistēma automātiski neslēdzas vai izslēdzas pastāvīgi, par ko liecina dzeltena indikatora lampiņa uz instrumentu paneļa. Šādi bojājumi biežāk rodas Kangoo 3 modeļos, un to iemesls bieži ir bojāti akumulatora sensori, programmatūras problēmas vai vājš 12V akumulators. Sistēmas uzticamība krasi samazinās, ja akumulatora vaļējas ķēdes spriegums ir mazāks par 12,4 voltiem. Turklāt problēmas var rasties ar startera motoru, kas tiek pārmērīgi noslogots biežo Start-stop ciklu dēļ. Līdzīgi simptomi ir reģistrēti Z.E. elektriskajām versijām, kas saistīti ar problēmām ar augstsprieguma sistēmu.
Lai diagnosticētu sarežģītās elektroniskās sistēmas, ir nepieciešama ekspertu pārbaude. Jutīgie Renault Kangoo Start-stop akumulatora sensori ir jākalibrē ik pēc 3 gadiem, un tie bieži uzrāda mērījumu kļūdas temperatūrā zem 0°C vai virs 40°C. Profesionālā apkope ietver akumulatora sprieguma pārbaudi, vadības bloka programmatūras atjaunināšanu un visu sistēmas sensoru pārbaudi.
Renault Kangoo: Problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
Renault Kangoo gaisa kondicionēšanas sistēma nepietiekami atvēsina, kas ir viena no visbiežāk sastopamajām sūdzībām par visām Kangoo paaudzēm. Šīs problēmas parasti rodas no 40 000 līdz 80 000 nobraukto kilometru laikā un izpaužas kā silts gaiss, neskatoties uz dzesēšanas sistēmas ieslēgšanu, vai nevienmērīgs temperatūras sadalījums transportlīdzeklī. Dzesēšanas jauda var paaugstināties no normāliem 4-6°C līdz vairāk nekā 15°C, kas ievērojami pasliktina komfortu. Galvenie iemesli ir kondensatoru noplūdes, bojāti kompresori vai zems dzesēšanas šķidruma līmenis, kas ir zemāks par 400 g R134a. Jaunākos modeļos ar 1,2 16V dzinējiem ir bojāti arī elektroniskie vadības bloki. Gaisa kondicionēšanas kompresoru vidējais kalpošanas laiks ir tikai 6-8 gadi, jo īpaši, ja tos intensīvi izmanto komerciālos nolūkos.
Lai gaisa kondicionēšanas sistēma darbotos optimāli, ir nepieciešama profesionāla apkope. Renault Kangoo gaisa kondicionēšanas sistēmas sastāvdaļām katru gadu jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un reizi divos gados jāveic pilnīga sistēmas tīrīšana ar antibakteriāliem līdzekļiem. Salona filtrs jānomaina ik pēc 15 000 km, jo aizsērējis filtrs var samazināt dzesēšanas efektivitāti līdz pat 30 %.
Renault Kangoo: Apkures un AdBlue sistēmas problēmas.

Renault Kangoo sildītājs nesilda, īpaši dīzeļdzinēja modeļos ar AdBlue sistēmu, par ko liecina auksts gaiss, kas izplūst no sprauslām pat pēc ilgāka braukšanas laika. Šie vājie punkti bieži rodas 1,5 dCi dzinējiem starp 70 000 un 120 000 km, un to iemesls var būt bojāti termostati, aizsērējuši apsildes radiatori vai problēmas ar ūdens sūkni. AdBlue sistēmai papildu bojājumus izraisa aizsalušas caurules temperatūrā, kas zemāka par -10°C, vai kristalizējušies AdBlue atlikumi tvertnē. Automātisko transmisiju gadījumā papildu problēmas var rasties ar transmisijas eļļas dzesēšanu, kas pasliktina sildīšanas efektivitāti. Simptomi bieži saasinās ziemā, kad transportlīdzeklis nav pietiekami silts vai logi paliek aiztvaicēti.
Lai pareizi diagnosticētu apsildes problēmas, ļoti svarīga ir sistemātiska pārbaude. Sarežģītajām Renault Kangoo apsildes sistēmām ik pēc 40 000 km ir jāveic dzesēšanas kontūra skalošana un termostata atvēršanās temperatūras pārbaude 83-87 °C robežās. AdBlue sistēmai ik pēc 60 000 km regulāri jāpārbauda līmeņa sensori un jāattīra inžektori, lai novērstu kristalizāciju un aizsprostojumus.
Citi bieži sastopami Renault Kangoo bojājumi
Pamatojoties uz Renault Kangoo autovadītāju pieredzi, rodas šādas papildu problēmas:
- Centrālā atslēga nedarbojas: bieži rodas starp 50 000-80 000 km, ko izraisa bojāti durvju slēdzeņu motori vai vadības bloka atteice.
- Neslēdzas startera motors: Īpaši 1,5 dCi dzinējiem pēc 100 000-150 000 km, bieži vien nolietotu ogles suku vai bojātu solenoīda slēdžu dēļ.
- Akumulatora problēmas ar 1,5 dCi: īss kalpošanas laiks - tikai 3-4 gadi, kas pagarinās, bieži lietojot "Start-stop" no 40 000 km.
- Dzinēja vadības bloka atteices: TCe dzinējiem tās rodas 60 000-90 000 km laikā, bieži mitruma vai pārkaršanas dēļ.
- Turbokompresora problēmas: 1,5 dCi dzinējiem pēc 120 000-180 000 km eļļas karbonizācijas vai bojātu izplūdes vārstu dēļ.
- Sajūga problēmas ar automātisko transmisiju: Īpaši intensīvas komerciālas lietošanas gadījumā pēc 80 000 km pārkaršanas dēļ.
Renault Kangoo: vājās un stiprās puses
Stiprās puses |
Vājās puses |
Liela kravas telpa un praktisks izkārtojums |
Bieži sastopamas dīzeļdzinēju iedarbināšanas problēmas |
Zemas iegādes izmaksas |
Elektrisko logu atteices |
Labs rezerves daļu piedāvājums |
Nepietiekami uzticama Start-stop sistēma |
Robustas šasijas sastāvdaļas |
Gaisa kondicionieris nepietiekami dzesē |
Daudzpusīga dzinēju izvēle |
Īss akumulatora darbības laiks |
Liela kravnesība |
Apkures problēmas ziemā |
Viegla apkope un remonts |
AdBlue sistēmas defekti |
Renault Kangoo ir praktisks komerctransports ar dažām raksturīgām nepilnībām, kuras var mazināt, veicot regulāru apkopi un profilaktiskus pasākumus. Visbiežāk sastopamās problēmas ir saistītas ar elektriskajām sistēmām un gaisa kondicionēšanas tehnoloģiju, savukārt mehāniskie komponenti kopumā ir izturīgi. Lai izvairītos no dārgiem remontiem, īpaši svarīga ir savlaicīga dīzeļdegvielas iesmidzināšanas sistēmu un elektrisko komponentu apkope.