Renault Megane pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
Laika ķēdes nodilums TCE dzinējiem: TCE: 1.2 TCE un 1.3 TCE dzinējiem no 60 000-80 000 km ir vērojamas zobrata ķēdes nodiluma pazīmes, kas var izraisīt grabuļošanu, startējot no aukstuma, un dzinēja bojājumus.
Elektroniskais imobilaizers nedarbojas: Īpaši Megane 2 un Megane 3 automašīnām no 80 000 līdz 120 000 km rodas problēmas ar atslēgas karti, kā rezultātā transportlīdzeklis neieslēdzas vai imobilaizers paliek ieslēgts.
Gaisa kondicionieris neatdziest visos modeļos: Bieži sastopams defekts, kas rodas jau pēc 50 000-70 000 km, kad gaisa kondicionētājs zaudē dzesēšanas spēju vai ventilators vairs nedarbojas pareizi.
DCi dīzeļdegvielas daļiņu filtra problēmas: Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs: 1,5 DCi un 1,9 DCi dzinējiem tipiski simptomi parādās no 100 000 līdz 150 000 km, piemēram, jaudas zudums un palielināts patēriņš aizsērējušu DPF filtru dēļ.
Renault Megane: Problēmas ar laika ķēdi TCE dzinējiem
TCE dzinēju, īpaši 1.2 TCE 132 PS, 1.3 TCE un TCE 140 dzinēju, laika ķēdei parādās pirmās nodiluma pazīmes jau relatīvi mazā nobraukumā - 60 000-80 000 km. Raksturīgais grabēšana aukstās iedarbināšanas laikā ir skaidrs izstieptas vai nolietotas laika ķēdes simptoms. Šādas problēmas īpaši bieži rodas Megane 4 laika ķēdē, kas var izraisīt dārgus remontdarbus. Šī konstrukcijas nepilnība ievērojami pasliktina TCE dzinēju uzticamību, kas izpaužas kā neregulārs motora troksnis un jaudas zudums.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga, lai laikus atklātu laika ķēdes problēmas. Jutīgajiem Renault Megane TCE dzinējiem īpaša uzmanība jāpievērš eļļas maiņas intervālam, kas nepārsniedz 15 000 km. Profilaktiski pasākumi, piemēram, augstas kvalitātes motoreļļu lietošana un regulāras pārbaudes, var pagarināt ķēdes kalpošanas laiku. Pie pirmajām pazīmēm, piemēram, grabošiem trokšņiem, nekavējoties jāapmeklē autoserviss, jo pārtrūkusi ķēde var izraisīt pilnīgu dzinēja bojāeju.
Atsauksmes - 69
Daļu informācija
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Renault Megane: Problēmas ar elektronisko imobilaizeru
Elektroniskais imobilaizers, īpaši Megane 2 un Megane 3 modeļos, bieži vien uzrāda defektus, kad nobraukums ir 80 000-120 000 km. Tipiski simptomi ir tādi, ka atslēgas karte vairs nedarbojas droši, transportlīdzeklis neiestartējas vai imobilaizers neatbloķējas. Šie bojājumi bieži rodas spontāni, un tiem var būt dažādi iemesli: bojātas atslēgu kartes, bojātas transportlīdzekļa antenas vai problēmas ar vadības bloku. Megane 2 Cabrio un Megane 3 Cabrio šie traucējumi ir īpaši nepatīkami, jo tie bieži rodas, kad mīkstais jumts ir aizvērts.
Lai diagnosticētu imobilaizera problēmas, ir jāveic sistemātiska pārbaude. Sarežģītajām Renault Megane imobilaizera sistēmām ir nepieciešama īpaša diagnostikas iekārta, lai nolasītu defektus un programmētu jaunas atslēgu kartes. Sākotnējie risinājumi ietver atslēgas kartes akumulatora nomaiņu, kontaktu tīrīšanu un antenas savienojumu pārbaudi. Pastāvīgas problēmas bieži prasa sistēmas pārprogrammēšanu vai vadības bloka nomaiņu.
Renault Megane: Gaisa kondicionēšanas un ventilācijas problēmas
Gaisa kondicionieris vairs pienācīgi nesasilst vai nedarbojas ventilators - šīs sūdzības ir sastopamas visās Megane paaudzēs, īpaši bieži no 50 000-70 000 km nobraukuma. Modelim Megane 2 ventilācija nedarbojas pareizi, kas izpaužas kā vāja gaisa plūsma vai pilnīga atteice. Daudzos modeļos ventilators nedarbojas bojātu sērijas rezistoru vai ventilatora motoru dēļ. Īpaši Megane 3 Grandtour gaisa kondicionēšanas sistēma vairs nepietiekami atvēsina, ko izraisa caurplūstošas caurules, bojāti kompresori vai netīri kondensatori.
Lai sistemātiski diagnosticētu gaisa kondicionēšanas sistēmas problēmas, ir nepieciešama profesionāla pārbaude. Renault Megane jutīgajiem gaisa kondicionēšanas sistēmas komponentiem ir nepieciešama regulāra apkope ik pēc 2-3 gadiem, veicot sistēmas tīrīšanu un aukstumaģenta uzpildīšanu. Parasti risinājumi ietver salona filtra nomaiņu, iztvaicētāja tīrīšanu un elektrisko savienojumu pārbaudi. Ja sistēma pilnībā sabojājas, bieži vien ir nepieciešams dārgāks remonts, piemēram, kompresora vai kondensatora nomaiņa.
Renault Megane: DCi dīzeļdegvielas daļiņu filtra un dzinēja problēmas
Dīzeļdzinējiem 1,5 DCi, 1,9 DCi 131 ZS un DCi 110 ir raksturīgi vājie punkti no 100 000-150 000 km nobraukuma. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs aizsērē, īpaši īsos braucienos, kā rezultātā samazinās jauda, palielinās degvielas patēriņš un ieslēdzas dzinēja kontroles indikators. Grandtour 1,5 DCi dzinējam ir arī problēmas ar iesmidzināšanas sprauslām, kas izpaužas kā nestabila brīvgaitas darbība un melni dūmi. 1.9 DCi dzinējiem bieži rodas bojātas kvēlspuldžu sveces un problēmas ar augstspiediena sūkni, kas pasliktina iedarbināšanas īpašības.
Profesionāla apkope ir būtiska DCi dzinēju ilgmūžībai. Prasīgajiem Renault Megane DCi agregātiem ir nepieciešamas augstas kvalitātes dīzeļdegvielas piedevas DPF tīrīšanai un regulāra braukšana pa šoseju filtra reģenerācijai. Profilaktiskie pasākumi ietver regulāru eļļas maiņu ik pēc 15 000 km ar speciālām zema SSPS līmeņa eļļām un kvalitatīvas degvielas lietošanu. Ja DPF ir aizsērējis, bieži vien palīdz profesionāla tīrīšana vai, sliktākajā gadījumā, dārga filtra nomaiņa.
Renault Megane: Kabrioleta jumta un elektrības problēmas
Visiem Megane kabrioletu modeļiem kabrioleta virsma uzrāda raksturīgas vājās vietas, nobraucot 60 000-100 000 km vai pēc 8-10 gadiem. Megane 2 kabrioleta augšējā vāka darbības traucējumi izpaužas tā, ka tas bloķējas vai pilnībā neatveras/neaizveras. Kabrioleta jumts vairs nereaģē uz mēģinājumiem to darbināt vai apstājas starpstāvoklī. Problēmas ar hidrauliskajiem cilindriem un mīkstā jumta mehānismu rodas īpaši 2005. un 2006. gada Cabrio modeļiem. Megane 1 Cabrio un Megane 3 Cabrio ir arī elektriskās problēmas, piemēram, "logs vairs neaizslēdzas" vai bojāti kabrioleta jumta sensori.
Lai diagnosticētu kabrioleta problēmas, ļoti svarīga ir sistemātiska pārbaude. Sarežģītajām Renault Megane kabrioleta jumta sistēmām ir nepieciešama regulāra mehānikas eļļošana un hidrauliskā šķidruma pārbaude ik pēc 30 000 km. Bieži izmantotie risinājumi ietver kabrioleta jumta vadotņu tīrīšanu un regulēšanu, bojātu mikroslēdžu nomaiņu un noplūdušo hidraulisko vadu remontu. Elektrisko problēmu gadījumā bieži vien ir nepieciešama plaša elektroinstalācijas problēmu novēršana, jo mitrums izraisa kontaktu koroziju.
-30%
Atsauksmes - 38
Daļu informācija
Uzstādīšanas puse:
Priekšējais tilts, Aizmugurējais tilts
Garums [mm]:
210
Platums [mm]:
20
Papildus informācija:
Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Pamatojoties uz Renault Megane autovadītāju pieredzi, ir sastopamas šādas papildu problēmas:
Start-stop sistēma nedarbojas: Tas īpaši novērojams 2016.-2019. gada modeļiem no 40 000 līdz 60 000 km, bieži vien to izraisa vājš akumulators vai bojāti sensori.
Bagāžnieks neatveras: Bieži sastopama Megane 4 Grandtour no 30 000-50 000 km, jo ir bojāti slēdzenes cilindri vai elektriskās problēmas.
Neatbloķējas rokas bremze: bremžu troses vai sarūsējušas mehānikas dēļ: jo īpaši vecākiem modeļiem no 80 000 līdz 120 000 km.
Automātiskā pārnesumkārba nepareizi pārslēdzas: Gadījumos no 2017. līdz 2018. gada modeļiem CVT transmisijām no 60 000-80 000 km programmatūras problēmu vai transmisijas eļļas nodiluma dēļ.
Plug-in hibrīda akumulatora problēmas: Megane E-Tech modeļos no 20 000-40 000 km sakarā ar jaudas zudumu vai uzlādes kļūdu.
Motora pārbaudes indikators 1.6 16V motoriem: Bieži rodas no 70 000-90 000 km lambda sensora defektu vai katalītiskā neitralizatora problēmu dēļ.
Stūres rata bloķēšanās: Bieži sastopams 2.0 16V modeļiem no 50 000-70 000 km mehāniskā nolietojuma dēļ.
Logu regulatora problēmas: Jo īpaši aizmugurē visos modeļos no 40 000-60 000 km bojātu motoru vai vadotņu defektu dēļ.
Renault Megane pamatā ir pamatīgs transportlīdzeklis ar modernu dizainu un labu aprīkojumu, taču tam ir tipiskas vājās vietas, kas prasa regulāru apkopi un uzmanību. Īpaši TCE dzinējiem un elektroniskajām sistēmām ir nepieciešama profilaktiska aprūpe, lai maksimāli pagarinātu to kalpošanas laiku. Pareizi veicot apkopi un savlaicīgi novēršot radušās problēmas, Megane var nodrošināt uzticamu mobilitāti.
Noderīgi video par šo tēmu:
Kā nomainīt RENAULT MEGANE 2 (LM) logu slotiņas
Kā nomainīt eļļas filtri un motoreļļa RENAULT MEGANE 2 (LM)
Kā nomainīt gaisa filtrs RENAULT MEGANE 2 (LM)
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem ar automātisko gaitas gaismu ieslēgšanu
Papildus artikuls / Papildus informācija:
ar gaisa spilvena spirālatsperi
Kombinētā slēdža funkcijas:
ar mirgojošā gaismas signāla funkciju, bez signāltaures, ar stikla tīrītāju funkciju, ar stiklu apskalošanas funkciju, ar stiklu tīrītāju darbības intervāla funkciju, ar aizm. stikla tīrīšanas funkciju, ar aizm. stikla tīrītāju funkciju, ar miglas lukturu funkciju, ar aizm. miglas luktura funkciju, ar borta datora funkciju