Pieredze VW Passat CC: bieži sastopamie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
DSG pārnesumkārbas problēmas: DSG pārnesumkārba nepareizi pārslēdzas vai neieslēdzas, jo īpaši modeļos, sākot no 2008. gada. Šie simptomi bieži parādās no 80 000 līdz 120 000 km, un tos var izraisīt bojāti mehatroniskie bloki vai sajūga nolietojums.
Laika ķēde 3.6 V6 dzinējam: 3.6 dzinēja laika ķēdes nodiluma pazīmes var parādīties jau no 100 000 km, izraisot dzinēja troksni un, sliktākajā gadījumā, dzinēja bojājumus. Īpaši skarti ir 3.6 V6 dzinēji, sākot no 2010. gada.
Panorāmas jumts neatveras: Panorāmas jumts vairs nedarbojas pareizi, parasti bojātu motoru vai aizsērējušu vadotņu dēļ. Šie defekti bieži rodas pēc 60 000-80 000 km nobraukuma un galvenokārt skar modeļus, sākot no 2013. gada.
Gaisa kondicionieris neapstājas: Gaisa kondicionēšanas sistēma zaudē dzesēšanas spēju, jo kondensatori ir noplūduši vai kompresori ir bojāti. Šīs sūdzības parasti parādās pēc 70 000-100 000 km nobraukuma.
Atsauksmes - 71
Daļu informācija
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Volkswagen Passat CC: problēmas ar DSG pārnesumkārbu
VW Passat CC DSG pārnesumkārbai bieži rodas defekti, kas izpaužas kā nervoza pārnesumu pārslēgšana, kavēšanās pārnesumu pārslēgšanas laikā vai pilnīga atteice. Īpaši smagas problēmas ir ar 7 pakāpju DSG pārnesumkārbu, kas ir savienota ar 1.8 TSI 160 PS un 2.0 TSI 200 PS dzinējiem. Simptomi parasti parādās no 80 000 līdz 120 000 km, taču intensīvas lietošanas gadījumā tie var parādīties arī agrāk. Tipiski bojājumi ir bojāti mehatroniskie bloki, nolietojušies sajūgi vai problēmas ar transmisijas vadības bloku. DSG pārnesumkārbas uzticamība ir lielā mērā atkarīga no tehniskās apkopes, un transmisijas eļļa ir jāmaina ik pēc 60 000 km.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga transmisijas kalpošanas ilgumam. Jutīgajai VW Passat CC DSG pārnesumkārbai jāpievērš īpaša uzmanība eļļas kvalitātei un regulāri jāatjaunina programmatūra. Diagnoze tiek veikta, nolasot defektu atmiņas datus, un bieži sastopami tādi kodi kā P17BF (sajūga pielāgošana) vai P189C (mehatronikas kļūda). Profilaktiskā apkope, izmantojot augstas kvalitātes DSG eļļas un regulāru skalošanu, var novērst lielus remontdarbus.
VW Passat CC: Problēmas ar 3.6 laika ķēdi
VW Passat CC 3.6 laika ķēdes nodiluma pazīmes parādās jau no 100 000 km nobraukuma, kas izraisa raksturīgos grabošos trokšņus aukstās iedarbināšanas laikā. 3.6 V6 dzinējam, īpaši 2008-2010 modeļa gadu motoriem, ir iespējamas problēmas ar laika ķēdi nepietiekamas ķēdes spriegotāju eļļošanas dēļ. Simptomi sākas ar nelieliem trokšņiem un var pāraugt nopietnos motora bojājumos, ja ķēde pārlēca vai pārtrūka. Tipiskas pazīmes ir metāliski trokšņi no motora nodalījuma, īpaši aukstās iedarbināšanas laikā, kā arī kļūdu ziņojumi no motora vadības bloka. Laika ķēdes kalpošanas laiks lielā mērā ir atkarīgs no eļļas kvalitātes un tās nomaiņas intervāliem - sintētisko motoreļļu ieteicams lietot ik pēc 15 000 km.
Lai savlaicīgi atklātu laika ķēdes problēmas, ir svarīgi veikt sistemātisku pārbaudi. Precīzām VW Passat CC 3.6 laika ķēdēm regulāri jāpārbauda ķēdes spriegojums un eļļas spiediens, lai novērstu priekšlaicīgu nodilumu. Diagnozi veic, vizuāli pārbaudot ķēdi, izmērot ķēdes spriegojumu un pārbaudot ķēdes spriegotājus. Profilaktiskā apkope ar augstas kvalitātes motoreļļu un regulāras ķēdes spriegotāju pārbaudes var ievērojami pagarināt ķēdes kalpošanas laiku.
Volkswagen Passat CC: problēmas ar panorāmas jumtu
VW Passat CC panorāmas jumts vairs neatveras pareizi, ko galvenokārt izraisa bojāti piedziņas motori vai bloķētas vadotnes. Īpaši modeļiem, sākot no 2013. gada, šīs vājās vietas parādās pēc 60 000-80 000 km nobraukuma. Visbiežāk sastopamās sūdzības ir pilnīgi bloķēts jumts, vienpusēja atvēršanās vai aizvēršanās, kā arī neparasti trokšņi darbības laikā. Cēloņi var būt netīras vadotnes, bojāti mikroslēdži, bojāti motori vai problēmas ar vadības bloku. Bojājumi bieži vien izpaužas kā kļūdu kodi komforta vadības blokā, un to diagnostikai nepieciešama speciāla VW programmatūra. Tipiskas problēmas rodas pēc ilgstošas dīkstāves vai ekstremālās temperatūrās.
Lai pareizi veiktu sarežģītās panorāmas jumta sistēmas apkopi, ir nepieciešama profesionāla pārbaude. VW Passat CC panorāmas jumta mehānismiem ik pēc 20 000 km ir regulāri jātīra vadotnes un jāeļļo kustīgās daļas. Remonts parasti ietver piedziņas motoru nomaiņu, sliedes tīrīšanu vai vadības bloka pārprogrammēšanu. Profilaktiskā apkope ar speciāliem smērvielām un regulāras funkcionālās pārbaudes var novērst dārgus remontdarbus.
VW Passat CC: problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
VW Passat CC gaisa kondicionēšanas sistēma vairs nepietiekami atvēsina, ko galvenokārt izraisa kondensatoru noplūdes, bojāti kompresori vai problēmas ar dzesēšanas šķidruma cirkulāciju. Šie bojājumi parasti rodas pēc 70 000-100 000 km un skar visus dzinēja variantus, tostarp 1.8 TSI, 2.0 TSI un 2.0 TDI 140 PS modeļus. Bieži sastopamie simptomi ir samazināta dzesēšanas jauda, silts gaiss, kas izplūst no sprauslām, neparasti trokšņi vai pilnīgs gaisa kondicionēšanas sistēmas darbības pārtraukums. Cēloņi var būt dažādi, sākot no dzesēšanas šķidruma zuduma noplūdes dēļ, kas radusies caurulīšu noplūdes dēļ, līdz pat bojātiem elektriskajiem komponentiem, piemēram, gaisa kondicionēšanas kompresoram vai iztvaicētājam. Īpaši jutīgi ir kondensatori, kurus var sabojāt akmens šķembas vai korozija.
Lai gaisa kondicionēšanas sistēma darbotos pareizi, ir nepieciešama profesionāla apkope. VW Passat CC gaisa kondicionēšanas sistēmas sastāvdaļām ik pēc 2-3 gadiem ir jāveic regulāras noplūdes pārbaudes un dzesēšanas šķidruma pārbaudes. Diagnozi veic, izmērot spiedienu dzesēšanas šķidruma kontūrā, vizuāli pārbaudot noplūdes un elektroniski pārbaudot vadības blokus. Profilaktiskā apkope ar antibakteriāliem tīrīšanas līdzekļiem un regulāra filtru maiņa var ievērojami pagarināt sistēmas kalpošanas laiku.
Volkswagen Passat CC: problēmas ar bagāžnieku
Bagāžnieku nevar atvērt, ko izraisa bojāti bloķēšanas cilindri, nedarbojas elektriskā bloķēšana vai ir problēmas ar aizmugurējo durvju vadību. Šie darbības traucējumi bieži rodas modeļos, sākot no 2008. gada, un izpaužas kā pilnīga bagāžnieka durvju bloķēšanās vai neregulāra atvēršanās. Tipiski iemesli ir nolietojušies bloķēšanas mehānismi, bojāti elektriskās bloķēšanas sistēmas piedziņas mehānismi vai problēmas ar bloķēšanas sistēmas mikroslēdziem. Simptomi var būt dažādi, sākot no gadījuma rakstura atslēgšanās līdz pat pilnīgai bloķēšanai, turklāt bieži vairs nedarbojas arī tālvadības pults. Šīs problēmas īpaši bieži rodas zemā temperatūrā vai pēc ilgas dīkstāves.
Lai identificētu bojātās bagāžnieka sistēmas sastāvdaļas, ir jāveic sistemātiska pārbaude. VW Passat CC bagāžnieka mehānismiem regulāri jāveic kustīgo daļu eļļošana un elektrisko savienojumu pārbaude. Remonts parasti ietver bloķēšanas cilindra, elektrisko izpildmehānismu nomaiņu vai komforta vadības pārprogrammēšanu. Profilaktiskā apkope ar piemērotiem smērvielām un regulāras darbības pārbaudes var novērst bojājumus.
VW Passat CC: problēmas ar 2.0 TDI dzinēju
VW Passat CC 2.0 TDI dzinējam gan 140 ZS, gan 170 ZS versijā ir specifiskas vājās vietas, kas galvenokārt izpaužas kā problēmas ar izplūdes gāzu recirkulāciju, makrodaļiņu filtru un augstspiediena sūkni. Šie dzinēji kopumā ir uzticami, taču pēc 80 000-120 000 km ir uzņēmīgi pret ieplūdes kolektora koksēšanu un problēmām ar EGR vārstu. Typical symptoms are reduced performance, increased consumption, black smoke from the exhaust or the engine control light coming on. Arī 2.0 TDI 170 PS dzinējam ir problēmas ar iesmidzināšanas sprauslām, kas var aizsērēt nekvalitatīvas degvielas dēļ. Šo komponentu kalpošanas laiks lielā mērā ir atkarīgs no braukšanas stila un degvielas kvalitātes.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga dīzeļdzinēja ilgmūžībai. VW Passat CC 2.0 TDI dzinējiem ik pēc 30 000 km ir regulāri jātīra EGR vārsts un jāveic cieto daļiņu filtra pārbaude. Diagnoze tiek veikta, nolasot kļūdu kodus, izmērot izplūdes gāzu vērtības un vizuāli pārbaudot gaisa ieplūdes atveri. Profilaktiskā apkope ar augstas kvalitātes degvielas piedevām un regulāra braukšana pa lielceļiem var novērst lielāko daļu problēmu.
Papildu biežāk sastopamie Volkswagen Passat CC defekti
Pamatojoties uz VW Passat CC autovadītāju pieredzi, ir sastopamas šādas papildu problēmas:
Bojāts ūdens sūknis: parasti rodas pēc 100 000-150 000 km, īpaši 1.8 TSI un 2.0 TSI dzinējiem, jo nodilst blīvējumi.
Problēmas ar elektrisko stāvbremzi: Bremžu elektriskās bremzes: var rasties jau 50 000 km nobraukuma laikā, bieži vien bojātu izpildmehānismu vai bremžu klucīšu pārkaļķošanās dēļ.
Ksenona lukturu atteice: Bieži vien pēc 60 000-80 000 km, parasti bojātu balastu vai degļu dēļ.
Noplūdes turbokompresorā: galvenokārt skar 2.0 TSI dzinējus pēc 80 000-120 000 km blīvējumu nodiluma dēļ.
Problēmas ar motora stiprinājumiem: Bieži vien vibrāciju un trokšņu dēļ tās kļūst redzamas pēc 70 000-100 000 km, īpaši 3.6 V6 dzinējam.
Bojāti lambda sensori: Parasti rodas pēc 80 000-120 000 km un izraisa lielāku degvielas patēriņu un problēmas ar izplūdes gāzu sistēmu.
Automātiskās gaisa kondicionēšanas sistēmas sensoru atteice: Bojājumi var rasties pēc 40 000 km, izraisot neregulāru temperatūras regulēšanu.
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Volkswagen Passat CC ir stilīgs un labi aprīkots transportlīdzeklis, taču tam ir specifiskas vājās vietas, kurām regulāri jāpievērš uzmanība. Lielāko daļu problēmu var novērst, veicot profilaktisko apkopi un savlaicīgi iejaucoties. Īpaši DSG pārnesumkārbai un sarežģītajām elektroniskajām sistēmām ir nepieciešama speciālista aprūpe, lai nodrošinātu ilgtermiņa uzticamību. Rūpīga apkope saskaņā ar ražotāja norādījumiem ir būtiska šī sarežģītā transportlīdzekļa ilgmūžībai.
Noderīgi video par šo tēmu:
Pamācība: Kā nomainīt VW PASSAT CC 1 Motora gaisa filtrs
Pamācība: Kā nomainīt VW PASSAT CC 1 Salona filtrs
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu
Transportlīdzekļa veids:
Automašīna, Kravas automašīnu
Tr. līdzekļa aprīkojums:
transportlīdzekļiem ar hidraulisko sistēmu
Ražotāja ieteikumi:
BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K