Satura rādītājs
CDI
CDI (Common Rail Diesel Injection) ir vācu Daimler AG dīzeļdzinēju sērija, kas tiek uzstādīti Mercedes-Benz automašīnām. CDI dzinēji tika izstrādāti 1997. gadā un tiek veiksmīgi izmantoti arī šobrīd. Šie dzinēji ir aprīkoti ar tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu, kas samazina degvielas patēriņu par 15%. Ražotājs ir paaugstinājis griezes momentu, tādējādi jauda ir pieaugusi par 40%.
Populāri CDI dzinēji
OM611. 1998.-2004.g.
Tie ir vienrindas 2,1 un 2,2 litru četru cilindru dīzeļdzinēji. Auto īpašniekiem tika piedāvāta dažādas jaudas dzinēju izvēle: 81, 101, 108, 114, 120, 127, 134 un 141 zs. OM611 tika uzstādīti: Mercedes-Benz Sprinter (W90x), Mercedes-Benz E-klasei (W210), Mercedes-Benz C-klasei (W203).
OM668. 1998.-2005.g.
Šajos rindu dīzeļdzinējos bija četri cilindri un 1,7 un 2,7 l tilpums. Ar ОМ668 dzinējiem tika tirgoti šādi modeļi : Mercedes-Benz A-klase (W168), Mercedes-Benz A-klase (W169), kā arī Mercedes-Benz Vaneo (W414).
OM612. 1999.-2006.g.
Atšķirībā no iepriekšējiem dzinējiem, ОМ612 bija 5 cilindri rindā. Darba tilpums bija 2,7 l. Dzinēja jauda svārstījās no 154 līdz 170 zs, bet griezes moments - no 330 līdz 370 N·m. Šis dzinējs tika uzstādīts Mercedes-Benz Sprinter (W90x), Mercedes-Benz C-klasei (W203) Mercedes-Benz E-klasei (W210).
OM628. 1999.-2010.g.
Tas bija pirmais V-veida dzinējs CDI līnijā. Tas lepojās ar 8 cilindriem, 4 litru darba tilpumu, 560 N·m griezes momentu un 250 zs jaudu. Dzinējs tika uzstādīts Mercedes-Benz E-klasei (W211), Mercedes-Benz S-klasei (W220), Mercedes-Benz M-klasei (W163), Mercedes-Benz G-klasei (W463) automašīnās.
OM647. 2002.-2006.g.
Piecu cilindru vienrindas 2.7 litru dzinējs attīstīja 177 zs jaudu. Griezes moments bija 400 N·m. Tas tika uzstādīts Mercedes-Benz E-klases sedanam (W211).
OM648. 2002.-2005.g.
Šim dzinējam bija 6 cilindri rindā. Darba tilpums sasniedza 3,2 litrus. Dzinējam bija divas iespējamās jaudas izvēles: 177 un 204 zs. Šo dzinēju varēja ieraudzīt zem Mercedes-Benz E-klases (W211) un Mercedes-Benz E-klases (W220) dzinēja pārsega.
OM646. 2003.-2010.g.
Šim vienrindas 4 cilindru, 2,2 litru dzinējam ar turbopūti bija čuguna cilindru bloks un alumīnija cilindru galva. Tam bija plašs jaudas diapazons: no 88 līdz 170 zs. 2006. gadā tika izlaista otrā paaudze - OM646 EVO. Inženieri bija veikuši vairāk nekā 90 konstrukcijas izmaiņas. OM646 tika uzstādīts šādos modeļos: Mercedes-Benz Vito (W639), Mercedes-Benz Sprinter (W906), Mercedes-Benz C-klase (W203), Mercedes-Benz C-klase (W204), Mercedes-Benz CLK (W209) un Mercedes-Benz E-klase (W211).
OM640. 2004.-2012.g.
2 litru ОМ640 bija četri cilindri rindā. Tam bija turbopūtes gaisa dzesēšanas sistēma un turbokompresors ar maināmu ģeometriju. Jauda: 82, 109 vai 140 zs. Griezes moments: 200, 250, 300 N·m. OM640 tika izmantots Mercedes-Benz A-klasei (W169) un Mercedes-Benz B-klasei (W245).
OM629. 2005-2011.
Šis dzinējs ir nedaudz modificēts OM628. Tā raksturīgā iezīme bija paaugstināts pūtes spiediens. Tas ļāva palielināt jaudu un griezes momentu. Tāpat kā tā priekšgājējs OM629 bija 4 litru V8 dzinējs. Dzinēja jauda svārstījās robežās no 306 līdz 320 zs, un griezes moments - no 700 līdz 730 N·m. Tas tika izstrādāts tādām automašīnām kā: Mercedes-Benz M-klase (W164), Mercedes-Benz GL (X164), Mercedes-Benz E-klase (W211) un Mercedes-Benz S-klase (W221).
OM651. 2008.g. līdz mūsdienām
Vienrindas4 cilindru dzinējs ar turbokompresoru. Darba tilpums: 1,8 un 2,2 l. Jauda: no 95 līdz 204 zs. Cilindru bloks ir izgatavots no pelēkā čuguna. Tas ir uzstādīts šādos modeļos: Mercedes-Benz A-klase (W176), Mercedes-Benz B-klase (W246), Mercedes-Benz CLA (C117), Mercedes-Benz Sprinter (W906), Mercedes-Benz C-klase (W204), Mercedes-Benz C-klase (W205), Mercedes-Benz Vito (W447), Mercedes-Benz GLA (X156), Mercedes-Benz E-klase (W212), Mercedes-Benz Viano/Vito (W639), Mercedes-Benz GLK (X204), Mercedes-Benz M-klase (W166), Mercedes-Benz SLK (R172), Mercedes-Benz GLC (X253), Mercedes-Benz CLS (X218) un Mercedes-Benz S-klase (W222).
OM656. 2017.g. līdz mūsdienām
OM656 - 3 litru 6 cilindru vienrindas dzinējs ar turbokompresoru - ir jaudīgākais dzinējs, kāds jebkad uzstādīts sērijveida Mercedes-Benz vieglajai automašīnai. Specifikācijas: 286 zs (600 N·m) un 340 zs (700 N·m). Tas tika izstrādāts Mercedes-Benz S-klases (W222) automašīnām.