VW Golf 6 pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
Laika ķēdes problēma 1.4 TSI motoriem: 1.4 TSI 122 PS un 1.4 TSI 160 PS dzinējiem bieži rodas problēmas ar laika ķēdi 80 000-120 000 km laikā. Laika ķēde var izstiepties vai pārtrūkt, izraisot dārgus motora bojājumus.
DSG pārnesumkārbas trīcēšanas un pārslēgšanas problēmas: DSG pārnesumkārba bieži uzrāda tādus simptomus kā trīcēšana, uzsākot kustību, aizkavēta pārslēgšanās vai pilnīga atteice no 60 000 līdz 100 000 km. Īpaši smagi ir 7 pakāpju DSG pārnesumkārbām.
Gaisa kondicionēšanas sistēmas nepareiza dzesēšana: Daudziem Golf 6 automobiļiem problēmas ar gaisa kondicionēšanu rodas 70 000-150 000 km laikā. Kompresors var nedarboties vai arī sistēmā noplūdes dēļ var zust dzesēšanas šķidrums.
Elektroniskās problēmas un atteices: Dažādu elektronisko sistēmu, piemēram, Bluetooth, radio, stāvvietas palīgsistēmas vai ESP, darbības traucējumi var rasties jau 50 000 km nobraukumā, ko bieži izraisa bojāti vadības bloki vai kabeļu problēmas.
VW Golf 6: problēmas ar laika ķēdi TSI motoriem
Laika ķēdes problēmas VW Golf 6 galvenokārt skar 1.4 TSI 122 PS un 1.4 TSI 160 PS dzinējus, kā arī GTI dzinēju. Laika ķēde var izstiepties no 80 000 līdz 120 000 km vai, sliktākajā gadījumā, pārtrūkt, izraisot nopietnus dzinēja bojājumus. Tipiski simptomi ir graboši trokšņi aukstās iedarbināšanas laikā, nevienmērīga motora darbība un jaudas zudums. Attīstītos bojājumu gadījumos vārsti var sadurties ar virzuļiem, izraisot pilnīgu dzinēja bojājumu. 1.8 TSI 160 PS variantam ir līdzīgi simptomi, bet parasti tikai pie lielāka nobraukuma - aptuveni 150 000 km.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga, lai laikus atklātu ķēdes problēmas. Jutīgajām VW Golf 6 laika ķēdēm ir jāpievērš īpaša uzmanība un regulāri jāpārbauda ķēdes spriegojums ik pēc 30 000 km. Profilaktiska laika ķēdes, ieskaitot spriegotāju un vadotnes, nomaiņa starp 100 000 un 120 000 km var novērst dārgi izmaksājošus sekojošus bojājumus un nodrošināt dzinēja ilgtermiņa uzticamību.
Atsauksmes - 73
Daļu informācija
Tilpums [Litri]: 5
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
VW Golf 6 DSG pārnesumkārbai bieži vien ir vājās vietas, kas izpaužas kā dažādi simptomi. Jau no 60 000 km nobraukuma var rasties trīcēšana, kad pārnesumkārba iedarbojas, aizkavēta vai apgrūtināta pārslēgšanās un pilnīga automātiskās pārnesumkārbas atteice. Septiņu pakāpju DSG agregāti ir īpaši jutīgi pret mehatroniskiem defektiem, savukārt sešu pakāpju variantam biežāk rodas sajūga problēmas. Atkarībā no braukšanas stila un tehniskās apkopes divsajūgu pārnesumkārbas kalpošanas laiks bieži vien ir tikai 100 000-150 000 km. Tipiski kļūdu kodi ir P17BF (pārāk augsta sajūga temperatūra) un P189C (sajūga stāvoklis nav ticams).
Lai savlaicīgi atklātu DSG problēmas, ir svarīgi veikt sistemātisku pārbaudi. Precīzajām VW Golf 6 DSG pārnesumkārbām ik pēc 60 000 km jāveic eļļas maiņa ar speciālu DSG eļļu un regulāri jāatjaunina programmatūra. Savlaicīga apkope var ievērojami pagarināt pārnesumkārbas kalpošanas laiku un novērst dārgus remontdarbus.
VW Golf 6: problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
VW Golf 6 gaisa kondicionēšanas sistēmai bieži rodas problēmas 70 000-150 000 km nobraukuma laikā. Kompresors var sabojāties, kā rezultātā var rasties skaļi trokšņi vai pilnībā pārtraukties dzesēšana. Noplūdes sistēmā izraisa dzesēšanas šķidruma zudumus, īpaši jutīgi ir kondensators un cauruļvadi. Vecākiem transportlīdzekļiem, kuru nobraukums ir aptuveni 200 000 km, var bojāties arī iztvaicētājs vai izplešanās vārsts. Remonta izmaksas atšķiras atkarībā no bojātās detaļas, īpaši dārga ir kompresora nomaiņa.
Lai pareizi diagnosticētu gaisa kondicionēšanas problēmas, ir jāveic profesionāla pārbaude. Sarežģītajās VW Golf 6 gaisa kondicionēšanas sistēmās katru gadu jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un hermētiskums, kā arī reizi divos gados jāveic regulāra dezinfekcija. Profilaktiskā apkope specializētās darbnīcās var novērst priekšlaicīgus bojājumus un nodrošināt optimālu dzesēšanas veiktspēju.
VW Golf 6: problēmas ar elektroniskajām sistēmām
VW Golf 6 cieš no dažādām elektronisko sistēmu problēmām, kas var rasties jau 50 000 km nobraukumā. Bluetooth vairs nedarbojas pareizi vai vispār nesavienojas ar mobilajām ierīcēm. Radio vairs nedarbojas vai uz displeja parādās kļūdas. Stāvvietas novietošanas palīgsistēma nedarbojas vai sniedz nepareizus signālus. ESP kļūdas var izraisīt dzinēja neiedarbināšanu. Citas bieži sastopamas kļūdas ir tādas, ka, atverot durvis, neiedegas salona apgaismojums vai nedeg atpakaļgaitas gaisma. Šos defektus bieži izraisa bojāti vadības bloki, kabeļu pārrāvumi vai programmatūras problēmas.
Sarežģītu elektronisko problēmu novēršanai ir nepieciešama profesionāla apkope. Lai novērstu darbības traucējumus, jutīgajiem VW Golf 6 elektroniskajiem moduļiem regulāri jāatjaunina programmatūra un ik pēc 20 000 km jāveic sistēmas pārbaudes. Agrīna diagnostika, izmantojot transportlīdzekļa datoru, var novērst dārgus, izrietošus tīkla sistēmu bojājumus.
VW Golf 6: problēmas ar mehāniskiem komponentiem
VW Golf 6 mehāniskie defekti skar dažādas transportlīdzekļa daļas. Nav iespējams pagriezt aizdedzes slēdzeni, kas ir īpaši bieži sastopams vecākiem modeļiem ar nobrauktiem 100 000 km vai vairāk. Bagāžnieks neatveras bojātu slēdzenes cilindru vai Bowdena trošu dēļ. Degvielas uzpildes tvertnes vāciņš neatveras iestrēguša vai sarūsējuša mehānisma dēļ. Motora pārsegs neaizveras pareizi nolietotu eņģu vai bojāta bloķēšanas mehānisma dēļ. Logi vairs neatveras bojātu logu pacēlāju vai bojātu trošu dēļ. Klauksignāls nedarbojas stūres rata kontaktu problēmu dēļ. Variant modeļos problēmas var rasties ar panorāmas jumtu, īpaši ar tā pievilkšanu pēc 80 000-120 000 km.
Mehānisko detaļu apkopei ir svarīga sistemātiska pārbaude. Lai novērstu priekšlaicīgu nolietošanos, kustīgās VW Golf 6 detaļas ir regulāri jāeļļo un jānoregulē ik pēc 40 000 km. Mehānisko sistēmu profilaktiskā apkope nodrošina ilgtermiņa funkcionalitāti un novērš pēkšņas kļūmes.
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Problēmas ar apkuri un ventilāciju VW Golf 6 bieži rodas pēc 80 000-150 000 km. Apkure nesilda bojātu termostatu, aizsērējušu apkures radiatoru vai bojātu ūdens sūkņu dēļ. Ventilācija nedarbojas bojātu ventilatoru motoru vai nolietotu gaisa aizbīdņu izpildmehānismu dēļ. Problēmas ar stāvvietas sildītāju var rasties īpaši 1,6 TDI 105 PS un 2,0 TDI 140 PS dīzeļdzinēja modeļiem. GTI un GTD versijās dzesēšanas sistēma var pārkarst, izraisot apsildes traucējumus. Simptomi ir dažādi - no auksta gaisa ziemā līdz pilnīgai ventilatora atteicei.
Lai apkures un ventilācijas sistēma darbotos pareizi, ir nepieciešama regulāra apkope. Sarežģītajām VW Golf 6 gaisa kondicionēšanas sistēmas sastāvdaļām katru gadu ir jāveic dzesēšanas kontūra skalošana un regulāras izpildmehānismu pārbaudes. Profilaktiskā apkope novērš dārgus remontdarbus un nodrošina braukšanas komfortu visa gada garumā.
Papildu bieži sastopamie VW Golf 6 bojājumi
Pamatojoties uz VW Golf 6 īpašnieku pieredzi, rodas šādas papildu problēmas:
Imobilaizers neieslēdzas: bieži rodas pēc 120 000-180 000 km, parasti to izraisa bojātas transpondera atslēgas vai vadības bloka kļūdas.
Degvielas filtra problēmas dīzeļdzinējiem: Pēc degvielas filtra nomaiņas, īpaši 1.6 TDI un 2.0 TDI modeļiem, pēc 60 000 km.
Iesmidzinātāju problēmas 1.6 TDI: Iesmidzinātāju nolietošanās no 100 000 līdz 160 000 km, kas izraisa nevienmērīgu gaitu un jaudas zudumu.
Turbokompresora problēmas: Īpaši 1.4 TSI Turbo un GTI dzinējiem pēc 150 000-200 000 km eļļas karbonizācijas dēļ.
Golf 6 Estate aizmugurējo durvju problēmas: Pneimatiskie amortizatori kombi modeļiem bieži vien nedarbojas pēc 80 000-120 000 km.
Problēmas ar mīksto jumtu, kas raksturīgs kabrioletiem: Hidrauliskie cilindri un blīves Golf 6 Cabrio 1.2 TSI pēc 60 000-100 000 km.
Problēmas ar zobsiksnu benzīna dzinējiem: 1.6 102 ZS un 1.6 benzīna dzinējiem pēc 120 000-160 000 km var rasties zobsiksnas plaisas.
VW Golf 6 problēmas: vājās vietas un stiprās puses
Stiprās puses
Vājās puses
Labas braukšanas īpašības
Laika ķēdes problēmas TSI dzinējiem
Augstas kvalitātes izgatavošana
DSG pārnesumkārbas uzņēmība
Plaša dzinēju programma
Gaisa kondicionēšanas sistēmas defekti
Labs aprīkojums
Elektronikas problēmas
Cietā virsbūve
Augstas remonta izmaksas
Laba telpa
Sarežģīta tehnoloģija
Augsta tālākpārdošanas vērtība
Sistēmas ar augstu uzturēšanas līmeni
VW Golf 6 ir fundamentāli nobriedis un kvalitatīvs transportlīdzeklis, taču tā sarežģīto tehnoloģiju dēļ tam nepieciešama regulāra un profesionāla apkope. Visbiežāk sastopamie vājie punkti attiecas uz TSI laika ķēdēm un DSG pārnesumkārbu, taču ar tiem var tikt galā, veicot savlaicīgu apkopi. Īpaši svarīgi ir ievērot tehniskās apkopes intervālus un izmantot oriģinālās detaļas drošībai svarīgiem komponentiem. Pareizi rūpējoties, Golf 6 var sasniegt augstu uzticamības līmeni un ilgu kalpošanas laiku.
Noderīgi video par šo tēmu:
Kā nomainīt eļļas filtri un motoreļļa VW GOLF 6 (5K1)
Kā nomainīt VW GOLF 6 (5K1) logu slotiņas
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu