Citroën C1 pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
SensoDrive automātiskās transmisijas problēmas: Pusautomātiskajai SensoDrive transmisijai bieži parādās defekti jau 30 000-50 000 km, īpaši 2008. un 2009. gada modeļiem. Automātiskā pārnesumkārba neieslēdzas vai nepareizi pārslēdz pārnesumus, kā rezultātā braukšana ir trinkstoša un parādās kļūdu paziņojumi.
Stūres pastiprinātājs nedarbojas: Elektriskais stūres pastiprinātājs nedarbojas, īpaši 1,0 litra modeļiem, bieži vien 40 000-80 000 km laikā. Stūres mehānisms kļūst stīvs, un instrumentu panelī parādās brīdinājuma indikators.
Bagāžnieksneatveras: Mehāniski bagāžnieka slēdzenes defekti bieži rodas pēc 50 000-70 000 km. Bagāžnieku nevar atvērt ne ar atslēgu, ne elektriski, jo ir bojātas Bowdena troses vai slēdzenes mehānismi.
Gaisa kondicionēšanas sistēma zaudē dzesēšanas spēju: dzesēšanas šķidruma zudums un bojāti kompresori nozīmē, ka gaisa kondicionēšanas sistēma zaudē dzesēšanas spēju jau pēc 60 000-90 000 km. Šī problēma īpaši skar dīzeļdzinēju modeļus.
Citroën C1: problēmas ar SensoDrive automātisko pārnesumkārbu.
Citroën C1 pusautomātiskajai SensoDrive pārnesumkārbai ir raksturīgi trūkumi, jo īpaši 2008. un 2009. gada modeļos. Automātiskā pārnesumkārba neieslēdzas pareizi vai vairs nepārslēdzas pareizi, kas izpaužas kā trīcoša pārnesumu pārslēgšana, kļūdu paziņojumi displejā un pilnīga pārnesumkārbas atteice. Šie bieži sastopamie defekti bieži parādās no 30 000 līdz 50 000 kilometriem un var izraisīt dārgus remontdarbus. Simptomi ir arī problēmas ar transportlīdzekļa iedarbināšanu, kad transportlīdzeklis neiedarbojas vai dzinējs darbojas, bet transmisija nereaģē uz pārslēgšanas komandām.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga transmisijas sistēmas ilgmūžībai. Citroën C1 SensoDrive jutīgajām piedziņām ir jāpievērš īpaša uzmanība un regulāri jāveic kalibrēšana ik pēc 15 000-20 000 km. Risinājumam bieži vien nepieciešama pilnīga pārprogrammēšana transmisijas vadības blokā vai hidrauliskā sūkņa nomaiņa. Nopietnu bojājumu gadījumā var būt nepieciešama sajūga nomaiņa, jo sajūgs vairs neizslēdzas pareizi. Profilaktiskā apkope ar regulāru eļļas maiņu un programmatūras atjaunināšanu var ievērojami uzlabot uzticamību.
Citroën C1: problēmas ar elektrisko stūres pastiprinātāju
Citroën C1 elektriskajam stūres pastiprinātājam, jo īpaši 1,0 litru modeļiem, parasti parādās bojājumu pazīmes no 40 000 līdz 80 000 kilometriem. Stūres pastiprinātājs vairs nedarbojas pareizi, kas izpaužas gausā stūrēšanā, neregulārās atteikšanās un brīdinājuma lampiņās uz instrumentu paneļa. Šīs sūdzības bieži vien rodas, braucot ar mazu ātrumu vai stāvvietā, kad stūres atbalsts ir visvairāk nepieciešams. Dzinējs darbojas normāli, bet stūres darbībai ir nepieciešama ievērojami lielāka piepūle, kas ietekmē braukšanas drošību.
Lai savlaicīgi atklātu stūres vadības problēmas, ir svarīgi veikt sistemātisku pārbaudi. Citroën C1 precīzajiem stūres pastiprinātāja moduļiem ik pēc 30 000 km regulāri jāpārbauda elektriskie savienojumi un stūres leņķa sensors. Diagnoze tiek veikta, nolasot kļūdu kodus, un bieži sastopamas tādas kļūdas kā "stūres leņķa sensors bojāts" vai "stūres pastiprinātāja moduļa komunikācijas kļūda". Remonts parasti ietver stūres pastiprinātāja moduļa nomaiņu vai kabeļu savienojumu remontu. Lai nodrošinātu pareizu darbību, pēc nomaiņas ir jāveic profesionāla kalibrēšana.
-70%
Atsauksmes - 45
Daļu informācija
Kreisās- / Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai, Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
Citroën C1 bagāžnieka slēdzenei parasti rodas mehāniski defekti pēc 50 000-70 000 kilometru nobraukuma. Bagāžnieks neatveras ne ar atslēgu, ne ar elektrisko atbrīvošanas mehānismu, kas ir saistīts ar nolietotām Bowdena trosēm, bojātiem slēdzenes cilindriem vai bloķētiem bloķēšanas mehānismiem. Šie defekti bieži izpaužas pakāpeniski, sākot ar lēno atvēršanu un beidzot ar pilnīgu bloķēšanos. Šie vājie punkti ir īpaši dokumentēti agrīnajos 2008. un 2009. gada modeļos, un to galvenie iemesli ir korozija un nolietojums.
Lai pareizi diagnosticētu slēdzenes mehānismu, ir jāveic profesionāla pārbaude. Citroën C1 bagāžnieka mehāniskās slēdzenes ir regulāri jāeļļo un jātīra ik pēc 20 000 km, lai novērstu priekšlaicīgu nolietošanos. Remonta laikā bieži vien ir pilnībā jānomaina slēdzenes cilindrs vai Bowdena troses, kā arī jāpārbauda elektriskie savienojumi. Elektriskajiem modeļiem var tikt skarts arī centrālās atslēgas vadības bloks. Profilaktiskā apkope ar piemērotiem eļļošanas līdzekļiem un regulāras funkcionālās pārbaudes ievērojami pagarina kalpošanas laiku.
Citroën C1: problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
Citroën C1 gaisa kondicionēšanas sistēmai ir raksturīgi bojājumi no 60 000 līdz 90 000 nobraukto kilometru laikā, kad gaisa kondicionēšanas sistēma vairs pietiekami nesasilda vai pilnībā atdziest. Īpaši dīzeļdegvielas modeļus ietekmē dzesēšanas šķidruma zudums, bojāti kompresori un noplūduši kondensatori. Simptomi sākas ar dzesēšanas jaudas samazināšanos un attīstās līdz pilnīgai sistēmas atteicei. Bieži sastopamie iemesli ir nolietojušies kompresoru virzuļi, noplūduši cauruļvadi un bojātas magnētiskās sakabes. Ventilācija vairs nedarbojas optimāli, jo pēc aptuveni 80 000 km arī ventilatoru motoriem parādās nolietojuma pazīmes.
Lai gaisa kondicionēšanas sistēma darbotos optimāli, ir nepieciešama profesionāla apkope. Sarežģītajām Citroën C1 gaisa kondicionēšanas sistēmām ir nepieciešama ikgadēja apkope ar dzesēšanas šķidruma pārbaudi, noplūdes pārbaudi un iztvaicētāja dezinfekciju. Diagnostika ietver spiediena mērījumus, temperatūras pārbaudes un elektrisko komponentu pārbaudi. Remonts bieži ietver kompresora nomaiņu, noplūžu hermētisko blīvējumu vai kondensatora nomaiņu. Regulāra lietošana, pat ziemā, un salona filtra nomaiņa ik pēc 15 000 km ievērojami pagarina sistēmas kalpošanas laiku.
Atsauksmes - 20
Daļu informācija
Diametrs [mm]:
8
Materiāls:
Gumija
Masa [g]:
85
Pieslēguma īscaurules forma (ieeja):
taisns
Pieslēguma īscaurules forma (izeja):
saliekts
ORIGINAL IMPERIUM:
Sūknis, Degvielas padeves sistēma
Citroën C1: problēmas ar apgaismojumu un elektrību
Citroën C1 elektriskajās sistēmās ir dažādi defekti, jo īpaši nedarbojas tuvās gaismas lukturi vai gaismas nedarbojas pilnībā. Šīs problēmas biežāk parādās laikā no 45 000 līdz 75 000 kilometriem un skar gan priekšējos lukturus, gan salona apgaismojumu. Biežākie iemesli ir bojātas spuldzes, sarūsējuši kontakti un problēmas ar gaismas vadības sistēmu. Imobilaizers var tikt ietekmēts arī tad, ja rodas elektroniski defekti, kas izraisa transportlīdzekļa neiedarbināšanu, lai gan visas pārējās sistēmas darbojas. Šie elektriskie bojājumi var vienlaikus ietekmēt dažādas jomas.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga elektrisko sistēmu uzticamībai. Citroën C1 sensitīvajiem apgaismojuma moduļiem ik pēc 25 000 km regulāri jāpārbauda visi savienojumi un drošinātāji. Diagnozi veic, sistemātiski pārbaudot ķēdes, ko bieži izraisa bojāti releji vai sarūsējuši zemējuma punkti. Remonts ietver spuldžu nomaiņu, kontaktu tīrīšanu vai visu lukturu moduļu nomaiņu. Imobilaizera problēmas bieži vien prasa vadības bloka pārprogrammēšanu. Profilaktiski pasākumi, piemēram, regulāra kontaktu tīrīšana un aizsardzība pret mitrumu, ievērojami pagarina kalpošanas laiku.
Citroën C1 biežāk sastopamie papildu bojājumi
Pamatojoties uz Citroën C1 autovadītāju pieredzi, rodas šādas papildu problēmas:
Bremžu nodilums: priekšlaicīgs bremžu kluču un disku nodilums jau pēc 25 000-35 000 km, īpaši braucot pilsētā.
Katalizatora problēmas: Katalizatora problēmas: katalītiskā neitralizatora aizsērēšana vai bojājumi starp 80 000 un 120 000 km, bieži vien īsos braucienos.
Sajūgs neizslēdzas: Hidrauliskās problēmas ar sajūga sistēmu 60 000-90 000 km, īpaši ar manuālajām transmisijām.
Dzinēja tukšgaitas problēmas: 1.0 litra motoriem pēc 70 000-100 000 km: nevienmērīga brīvgaitas un iedarbināšanas problēmas.
Durvju slēdzenes defekts: Mehāniskie durvju slēdzeņu bojājumi no 55 000 līdz 85 000 km.
Ūdens sūkņa noplūdes: Dzesēšanas šķidruma zudums bojātu ūdens sūkņu dēļ pēc 90 000-130 000 km.
Izplūdes sistēmas korozija: Izplūdes sistēmas korozijas bojājumi jau pēc 40 000-60 000 km ar biežiem īsiem braucieniem.
Citroën C1: vājās un stiprās puses
Stiprās puses
Vājās puses
Zems degvielas patēriņš
SensoDrive pārnesumkārbas problēmas
Kompakti izmēri braukšanai pilsētā
Elektriskā stūres pastiprinātāja kļūmes
Zemas iegādes izmaksas
Gaisa kondicionēšanas sistēmas atteices
Viegla apkope
Bagāžnieka slēdzenes problēmas
Laba redzamība
Apgaismojuma atteices
Uzticama pamata motorizācija
Priekšlaicīgs bremžu nodilums
Zemas apdrošināšanas izmaksas
Elektroniskie defekti
Citroën C1 ir praktisks pilsētas transportlīdzeklis ar dažiem raksturīgiem trūkumiem. Lielāko daļu problēmu var novērst, veicot regulāru apkopi un savlaicīgi iejaucoties. Lai nodrošinātu uzticamību, īpaši rūpīga apkope ir nepieciešama elektroniskajiem komponentiem un SensoDrive pārnesumkārbai. Neraugoties uz dokumentētajiem trūkumiem, C1 joprojām ir ekonomiska izvēle lietošanai pilsētā.
Noderīgi video par šo tēmu:
Kā nomainīt bagāžnieka amortizatori CITROEN C1 (PM, PN)
Kā nomainīt salona gaisa filtrs / salona filtrs CITROEN C1 (PM, PN)
Kā nomainīt eļļas filtri un motoreļļa CITROEN C1 (PM, PN)
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Ražotāja ieteikumi: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2