Top Auto detaļas 1 VW TARO modeļiem
VW: TOP auto rezerves daļas kategorijas
Daļu katalogs VW
VW TARO auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti VW TARO
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 1 VW TARO modeļiem. Mūsu VW rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas VW TARO no vadošajiem ražotājiem.
Mūsu kompānijai ir rezerves daļu klāsts visām VW TARO modeļu klasēm. Jūs varat ietaupīt, piedaloties mūsu reklāmas kampaņās un, izmantojot Autodoc top piedāvājumus. Pasūtiet un saņemiet detaļas savam VW TARO ar bezmaksas piegādi un ātri uz norādīto adresi. Pasūtīšanas process aizņem tikai dažas minūtes.











VW TARO rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Volkswagen TARO detaļas ir pieejamas AUTODOC VW TARO rezerves daļu katalogā par cenām no 0.9 līdz 143.43 €.
Kādas VW TARO rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Volkswagen TARO OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
- BOSCH
- ABAKUS
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- VALEO
Rezerves daļas VW TARO un cita noderīga informācija: populārākie raksti
Informācija par VW TARO modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Volkswagen Taro
Volkswagen Taro – tas ir pikaps, kuru ražoja Vācija, Emdenes pilsētā no 1989 līdz 1997 gadam. Volkswagen Taro kļuva par identu Toyota Hilux versijai.
Nosaukums „ Taro” – tas ir japāņu piedēklis, kuru pieliek pirmā dēla vai vecākā brāļa vārdam ģimenē.
Volkswagen Taro vēsture
Automašīna Volkswagen Taro radās pateicoties abpusējas sadarbošanās rezultātā starp Volkswagen un Toyota kompānijām. Partnerattiecību rezultātā, ražotāji ar kompāniju Toyota mēģināja izveidot pikapu ar celtspēju līdz vienai tonnai un aizņemt attiecīgo tirgus daļu. Tai bridī Volkswagen Group nebija pikapa ar augstu celtspēju, bet Toyotas vadītāji gribēja izplatīt savu pikapu Eiropas tirgos.
1980. gada beigās Vācija, Hannoveras pilsētā tika parakstīta vienošanās par automašīnas Volkswagen Taro ražošanu. Pie kam sērījveida ražosana sākās 1989. gadā
Par atšķirīgām eksterjera zīmēm kļuva masīva radiatora reste, stilīgi iespiedumi uz durvīm un lieli lukturi. Volkswagen Taro dominēja lēti materiāli: plastiks un tekstils. Dizaineri neplānoja radīt augstas klases komplektāciju, tapēc automašīna ieguva parastu mērierīču paneli un interjera divu elementu komponentu.
Inženieri lika likmi ne uz automašīnas ātrumu, bet uz tā funkcionalitāti un celtspēju. Pircēji varēja izvēleties aizmugurējās piedziņas vai pilnpiedziņas Volkswagen Taro modeli. Pēdējiem inženieri radija selektīvās piedziņas sistēmu. Griezes moments padevās uz aizmugurējo asi, bet ar sadales mehānismu palīdzību pārslēdzās arī uz priekšējo.
Volkswagen Taro modelis ieguva viduvējus pārdošanas rezultātus, tapēc tika pieņemts lēmums neveikt viņa uzlabošanu. 1997. gadā modeļa ražošanu nolēma pārtraukt, zemās pārdošanas dēļ ,Eiropas valstu teritorijā. Volkswagen kravas pikapa niša ilgu laiku palika tukša, kamēr 2010. gadā iznāca automašīna Volkswagen Amarok.
VW TARO Pamācība/Soli pa solim apmācība remontam un nomaiņai




Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt VW TARO rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām