VW T-Roc pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
DSG pārnesumkārbas trīcēšanas un pārslēgšanas problēmas: DSG pārnesumkārbai raksturīgas trīcošas kustības un aizkavēta pārslēgšanas reakcija, īpaši pie nelieliem ātrumiem. Šie simptomi bieži parādās pēc 15 000-25 000 km un kļūst izteiktāki, braucot ar apstāšanās un kustības ātruma kustību.
Gaisa kondicionieris nepareizi atdziest: Daudzi T-Roc īpašnieki ziņo par nepietiekamu gaisa kondicionēšanas sistēmas dzesēšanas efektivitāti, īpaši pie augstas ārējās temperatūras. Problēma bieži parādās pēc 20 000-40 000 km, un to var izraisīt bojāti kompresori vai dzesēšanas šķidruma zudums.
Start-Stop sistēmas darbības traucējumi: Automātiskā Start-Stop sistēma bieži nedarbojas, īpaši aukstā temperatūrā vai pēc ilgas dīkstāves. Šis darbības traucējums bieži rodas jau pēc 10 000-15 000 km un samazina degvielas patēriņa efektivitāti.
Induktīvā uzlāde nedarbojas: Viedtālruņu bezvadu uzlādes funkcija regulāri nedarbojas pareizi vai uzlādē ierīces tikai sporādiski. Šī problēma var rasties pirmo 5000-10 000 km laikā un dažādā mērā skar dažādus viedtālruņu modeļus.
VW T-Roc: problēmas ar DSG pārnesumkārbu
VW T-Roc DSG pārnesumkārba, īpaši kombinācijā ar 1.5 TSI un 2.0 TSI dzinēju, uzrāda raksturīgus trūkumus, kas izpaužas kā nervozas pārslēgšanās kustības, aizkavēta pārnesumu pārslēgšana un nestabila brīvgaitas darbība. Šīs sūdzības biežāk parādās pie nelieliem ātrumiem, jo īpaši uzsākot kustību vai pilsētas satiksmē no 15 000 līdz 25 000 kilometriem. Autovadītāji ziņo arī par smagām pārnesumu pārslēgšanas kustībām pie lielākiem ātrumiem un dažkārt nepareizu pārnesumu pārslēgšanu, kas var būtiski pasliktināt braukšanas dinamiku. Automātiskajai pārnesumkārbai ir lielāka nosliece uz sajūga nodilumu un vadības bloka bojājumiem, īpaši 7 pakāpju DSG versijai.
Pārnesumkārbas ilgmūžībai ir būtiska regulāra apkope. Jutīgajiem VW T-Roc DSG sajūgu pārnesumkārbas DSG sajūgiem ik pēc 40 000 km ir nepieciešama īpaša DSG eļļas maiņa un regulāra programmatūras atjaunināšana, lai optimizētu pārslēgšanās īpašības. Profesionāla diagnostika, izmantojot VCDS, var atklāt slēptos kļūdu kodus un ļaut veikt profilaktiskus pasākumus, pirms nepieciešams dārgs remonts.
-5%
Atsauksmes - 69
Daļu informācija
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
VW T-Roc: Problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
Volkswagen T-Roc gaisa kondicionēšanas sistēma bieži vien ir bojāta, jo tās dzesēšanas veiktspēja ir nepietiekama, īpaši modeļos ar 1.0 TSI un 1.6 TDI dzinējiem. Šie simptomi parasti izpaužas pēc 20 000 līdz 40 000 kilometru nobraukuma un izpaužas kā vāja gaisa cirkulācija, nevienmērīgs temperatūras sadalījums un pilnīga dzesēšanas funkcijas atteice pie augstām āra temperatūrām virs 30°C. Gaisa kondicionēšanas kompresors uzrāda paaugstinātu atteices biežumu, un sistēma nepārtraukti zaudē aukstuma aģentu noplūdes savienojumu vai bojātu kondensatoru dēļ. Turklāt īpašnieki ziņo par traucējošiem trokšņiem, kas nāk no gaisa kondicionēšanas sistēmas, un sūtošu smaku, kas var liecināt par pelējuma augšanu iztvaicētājā.
Lai savlaicīgi atklātu gaisa kondicionēšanas sistēmas problēmas, ir jāveic sistemātiska pārbaude. Sarežģītajām VW T-Roc gaisa kondicionēšanas sistēmām nepieciešama ikgadēja apkope, kas ietver dzesēšanas šķidruma pārbaudi, filtra nomaiņu un iztvaicētāja dezinfekciju. Profesionāla pārbaude var atklāt noplūdes un nodrošināt visu komponentu pareizu darbību, pirms nepieciešams veikt lielus remontdarbus.
VW T-Roc: Problēmas ar Start-Stop sistēmu
Volkswagen T-Roc, kas pieejams visos dzinēja variantos no 1.0 TSI līdz 2.0 TSI 4Motion ar 190 ZS un 300 ZS, Start-Stop sistēmai atkārtoti rodas darbības traucējumi, kas izpaužas kā pilnīga sistēmas atteice vai neregulāra darbība. Šie bojājumi biežāk rodas pēc 10 000 līdz 15 000 kilometru nobraukuma un pastiprinās pie zemas temperatūras, kas zemāka par 5 °C, vai pēc ilgākas dīkstāves, kas pārsniedz 24 stundas. Sistēma nereaģē uz ieprogrammētajiem aktivizēšanas nosacījumiem un automātiski neiedarbina dzinēju, kad tiek atlaista bremze, kas izraisa satiksmes plūsmas aizkavēšanos. Turklāt akumulatora vadības bloks bieži rāda kļūdas ziņojumus un AGM akumulators priekšlaicīgi zaudē savu ietilpību, neatgriezeniski atslēdzot visu sistēmu.
Lai Start-Stop sistēma darbotos pareizi, ir nepieciešama profesionāla apkope. Sarežģītajām Volkswagen T-Roc akumulatora vadības sistēmām ik pēc 15 000 km regulāri jāveic akumulatora ietilpības mērījumi un, ja nepieciešams, vadības bloka atkārtota kalibrēšana. Akumulatora spaiļu profilaktiska apstrāde un regulāra programmatūras atjaunināšana var ievērojami uzlabot sistēmas uzticamību.
VW T-Roc: Problēmas ar atpakaļgaitas kameru un avārijas izsaukuma sistēmu
VW T-Roc atpakaļskata kamerai, īpaši modeļiem ar panorāmas jumtu un Travel Assist, ir raksturīgi trūkumi, ko izraisa attēla kļūmes, izkropļoti displeji un pilnīgas informācijas un izklaides sistēmas sistēmas atteices. Šie defekti bieži rodas pēc 5000 līdz 15 000 kilometru nobraukuma, un tos pastiprina mitrums vai ekstremālas temperatūras svārstības no -15°C līdz +40°C. Tajā pašā laikā avārijas izsaukuma sistēma (eCall) uzrāda savienojuma problēmas ar avārijas izsaukuma centru un neregulāri ziņo "Sistēma nav pieejama", kas var ievērojami pasliktināt drošību. Turklāt dažādu ražotāju viedtālruņos, jo īpaši jaunākajos iPhone modeļos un Samsung Galaxy ierīcēs, induktīvā uzlāde bieži nedarbojas pareizi un pārtrauc uzlādes procesu.
Lai pareizi diagnosticētu elektroniskās sistēmas, ir nepieciešama profesionāla pārbaude. Lai nodrošinātu pareizu Volkswagen T-Roc jutīgo kameru sistēmu darbību, ik pēc 20 000 km ir jāveic regulāra programmatūras atjaunināšana un kalibrēšana. Profesionāla apkope var novērst mitruma radītos bojājumus un nodrošināt elektronisko komponentu ilgmūžību.
VW T-Roc: problēmas ar bremzēm un atslēgu sistēmu
VW T-Roc bremžu sistēma uzrāda priekšlaicīgu bremžu kluču un disku nodilumu, jo īpaši jaudīgākajiem variantiem ar 2.0 TSI un DSG pārnesumkārbu. Šīs nodiluma pazīmes parādās jau pēc 25 000 līdz 35 000 kilometru nobraukuma, kas ir ievērojami agrāk nekā salīdzināmiem šīs klases transportlīdzekļiem. Bremžu diski ir saplaisājuši un nevienmērīgi nodiluši, savukārt bremžu kluči sportiskas braukšanas laikā nolietojas ārkārtīgi ātri. Tajā pašā laikā atslēgu sistēma bieži vien nedarbojas, atslēga nedarbojas vai tiek atpazīta tikai sporādiski. Šīs problēmas skar gan tālvadības pulti, gan bezatslēgas atslēgšanas funkciju, un tās bieži rodas jau pēc 8000 līdz 12 000 kilometru nobraukuma, jo īpaši biežas lietošanas un ekstremālu temperatūru gadījumā.
Regulāra apkope ir būtiska transportlīdzekļa drošībai un uzticamībai. Uzsvērtajām T-Roc bremžu sistēmām ik pēc 15 000 km jāveic pārbaudes, tostarp disku biezuma un kluču paliktņu biezuma mērījumi, savukārt atslēgas sistēmai regulāri jāmaina akumulators un vajadzības gadījumā jāpārprogrammē. Profilaktiskā apkope var novērst dārgus remontus un pagarināt visu komponentu kalpošanas laiku.
VW T-Roc: Problēmas ar dzinēju un transmisiju
VW T-Roc 1.5 TSI dzinējam ir raksturīgas vājās vietas, ko izraisa problēmas ar laika ķēdi, raita brīvgaita un palielināts eļļas patēriņš, kas īpaši izpaužas pēc 40 000 līdz 60 000 kilometru nobraukuma. Manuālās pārnesumkārbas versijās ar manuālo pārnesumkārbu mēdz būt gausa pārslēgšanās un sinhronizatora gredzenu nodilums, savukārt dīzeļdzinēja versijās ar 2.0 TDI ir problēmas ar cieto daļiņu filtru un AdBlue iesmidzināšanu. Šie dzinēja un transmisijas defekti izpaužas ar metāliskiem trokšņiem motora nodalījumā, paaugstinātu izplūdes gāzu emisiju un samazinātu veiktspēju pie pilnas slodzes. Turklāt dzinējs reizēm nespēj iedarbināties, īpaši pie zemas temperatūras, kas zemāka par 0 °C, vai pēc ilgākas nekā 48 stundu dīkstāves.
Sistemātiska pārbaude ir būtiska, lai savlaicīgi atklātu dzinēja un transmisijas problēmas. Sarežģītajos VW T-Roc piedziņas agregātos nepieciešama regulāra eļļas maiņa ik pēc 15 000 km TSI dzinējiem un ik pēc 30 000 km TDI variantiem, kā arī nepārtraukta laika ķēdes un transmisijas darbības uzraudzība. Profesionāla apkope var novērst nopietnus dzinēja bojājumus un nodrošināt visas transmisijas uzticamību.
-66%
Atsauksmes - 50
Daļu informācija
Zobu skaits: 145
Platums 1 [mm]:
25
Papildu artikuls / Papildu info 2:
pārslēdzams ūdenssūknis, ar integrētu pārtraucējkontaktu
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Pamatojoties uz Volkswagen T-Roc autovadītāju pieredzi, sastopamas šādas papildu problēmas:
Panorāmas jumta noplūdes: Bieži vien pēc 25 000-40 000 km, īpaši bieži lietojot bīdāmās funkcijas.
Nav pieejams ceļošanas palīgsistēma: Pēc 15 000-30 000 km bieži vien nedarbojas braukšanas palīgsistēma, parasti sensoru kalibrēšanas problēmu dēļ.
Piekabes sakabes elektroniskie traucējumi: Piekabes sakabes elektroniskās sistēmas problēmas rodas pēc 20 000-35 000 km, bieži kontaktdakšu korozijas dēļ.
T-Roc Cabrio saliekamā jumta mehānisms: hidrauliskās problēmas un saliekamā jumta mehānisma defekti pēc 18 000-28 000 km, īpaši biežas lietošanas gadījumā.
Degvielas sūkņa atteice 1.6 TDI: parasti rodas pēc 80 000-100 000 km, bieži degvielas kvalitātes dēļ.
Turbokompresora problēmas ar 2.0 TSI 4Motion: Turbokompresora gultņu nodilums pēc 60 000-80 000 km, īpaši pie sportiska braukšanas stila.
VW T-Roc problēmas: vājās vietas un stiprās puses
Stiprās puses
Vājās puses
Mūsdienīgs dizains un augstas kvalitātes izgatavošana
DSG pārnesumkārbas trīcēšana un pārslēgšanas problēmas
Labs vietas un bagāžnieka tilpuma izmantojums
Gaisa kondicionieris nepietiekami dzesē
Plašs drošības aprīkojums
Start-Stop sistēma nedarbojas
Efektīva TSI un TDI dzinēju klāsts
Induktīvā uzlāde nedarbojas
Daudzpusīgi aprīkojuma varianti
Priekšlaicīgs bremžu nodilums
Cietā šasijas konfigurācija
Atslēga nedarbojas droši
Laba cenas un veiktspējas attiecība
Biežāk sastopami elektroniskie bojājumi
Volkswagen T-Roc izrādās būtībā pievilcīgs kompakts SUV ar modernu dizainu un plašu aprīkojumu, taču tam ir dažas raksturīgas vājās vietas. Visbiežāk sastopamās problēmas attiecas uz DSG pārnesumkārbu, gaisa kondicionēšanas sistēmu un dažādām elektroniskajām sistēmām, kurām nepieciešama regulāra apkope un uzmanība. Jo īpaši ir iespējams uzlabot asistentu sistēmu uzticamību un nolietojamo detaļu, piemēram, bremžu, kalpošanas laiku. Tomēr profilaktiskā apkope un savlaicīga iejaukšanās var veiksmīgi novērst lielāko daļu problēmu un nodrošināt transportlīdzekļa ilgmūžību.
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu