Audi S4 pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
Laika ķēdes nodilums 4.2 V8: Laika ķēde var nolietoties jau 80 000-120 000 km nobraukumā, kas var izraisīt grabuļošanu aukstās iedarbināšanas laikā un sekojošus dzinēja bojājumus. Īpaši skarti ir 2009. gada modeļi ar 4.2 V8 motoru.
Turbokompresora problēmas 3.0 TFSI: turbokompresoram bieži parādās defekti 100 000-150 000 km laikā, kas izpaužas kā jaudas zudums, zilgani dūmi un svilpojošs troksnis. Tā ir viena no biežāk sastopamajām TFSI dzinēju sūdzībām.
Tiptronic transmisijas problēmas: Automātiskajai pārnesumkārbai jau 120 000 km var rasties problēmas ar pārslēgšanos, kad tā nepārslēdz pārnesumus pareizi vai nepārslēdzas uz vajadzīgo pārnesumu. Automātiskajai pārnesumkārbai bieži vien ir neritmiskas kustības.
Degvielas sūkņa atteice: Degvielas sūknis nereti salūst no 80 000 līdz 100 000 km, izraisot dzinēja darbības traucējumus vai dzinēja neiedarbināšanu. Tas izraisa negaidītus bojājumus.
Audi S4: 4.2 V8 dzinēja laika ķēdes problēmas
Audi S4 4.2 V8 dzinēja 4.2 V8 ķēdes nodiluma pazīmes ir tipiskas, sākot no 80 000 km nobraukuma, un pirmie simptomi bieži vien izpaužas kā raksturīgs grabošs troksnis, iedarbojoties no aukstuma. Šī bieži sastopamā vājā vieta izpaužas kā metāliski trokšņi no motora nodalījuma, kas sākotnēji var izzust pēc sasilšanas. Nēsāšanās gaitā trokšņi kļūst pastāvīgāki un var izraisīt nopietnus dzinēja bojājumus, ja laika ķēde pārlēca vai pārtrūka. Laika ķēdes kalpošanas laiku ievērojami saīsina neregulāra eļļas maiņa un nekvalitatīvu eļļu izmantošana. Šie defekti ir īpaši izplatīti 2009. gada modeļos, jo šeit vēl bija uzstādīti agrīnās paaudzes ķēdes spriegotāji.
Lai laikus atklātu ķēdes problēmas, ir svarīgi veikt sistemātisku pārbaudi. Jutīgajām Audi S4 zobsvārstības ķēdes sistēmām ir jāveic regulāras pārbaudes ik pēc 15 000 kilometriem un jāizmanto augstas kvalitātes 5W-30 motoreļļa. Diagnozi veic, noklausoties motora troksni ar stetoskopa palīdzību un pārbaudot ķēdes spriegojumu. Ja parādās pirmās problēmas pazīmes, nekavējoties jādodas uz remontdarbnīcu, jo būs nepieciešama pilnīga laika ķēdes, ieskaitot spriegotāju un sliedes, nomaiņa. Profilaktiskā apkope ar regulāru eļļas maiņu ik pēc 10 000 kilometriem var ievērojami pagarināt ekspluatācijas laiku.
Audi S4: Problēmas ar 3.0 TFSI turbokompresoru
Turbokompresoram 3.0 TFSI motorā raksturīgi defekti parasti parādās no 100 000 līdz 150 000 km, un pirmie simptomi ir pazemināts kompresijas spiediens un jaudas zudums. Šis trūkums izpaužas kā svilpoši vai čīkstoši trokšņi, paātrinoties, zilgani dūmi no izpūtēja un palielināts eļļas patēriņš. Turbokompresora uzticamību lielā mērā ietekmē izmantotās motoreļļas kvalitāte un eļļas maiņas intervālu ievērošana. Bieži un īsi braucieni un pēkšņa karstā motora izslēgšana pēc braucieniem pa šoseju ievērojami paātrina nodilumu. Sūdzības bieži izpaužas sporādiski pie lieliem motora apgriezieniem, pirms turbokompresors pilnībā pārstāj darboties.
Regulāra apkope ir ļoti svarīga turbokompresora ilgmūžībai. Audi S4 precīzās turbokompresoru sistēmas prasa īpašu uzmanību eļļas kvalitātei un regulāru uzlādes vadu pārbaudi ik pēc 20 000 kilometriem. Diagnoze tiek veikta, mērot kompresijas spiedienu, vizuāli pārbaudot, vai nav eļļas noplūdes, un analizējot izplūdes gāzu vērtības. Defektu gadījumā parasti ir jānomaina viss turbokompresors, jo remonts bieži vien nav rentabls. Profilaktiskie pasākumi ietver dzinēja iedarbināšanu pēc braucieniem pa šoseju, augstas kvalitātes pilnībā sintētiskas eļļas lietošanu un regulāru ieplūdes trakta tīrīšanu.
Atsauksmes - 71
Daļu informācija
Tilpums [Litri]: 5
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Audi S4: Tiptronic automātiskās transmisijas problēmas
Audi S4 Tiptronic automātiskajai pārnesumkārbai rodas raksturīgas problēmas, sākot no aptuveni 120 000 kilometru nobraukuma, un pirmās pazīmes izpaužas kā aizkavēta vai trīcoša pārnesumu pārslēgšana. Automātiskā pārnesumkārba neprecīzi pārslēdz pārnesumus vai arī nepārslēdzas uz vajadzīgo pārnesumu, kas ir īpaši jūtams, braucot ar mazu ātrumu un uzsākot kustību. Šos biežāk sastopamos defektus izraisa sajūga nodilums, problēmas ar vārsta korpusu vai piesārņots transmisijas šķidrums. Pārnesumkārbas kalpošanas laiku ievērojami saīsina sportiska braukšana, bieža iedarbināšana kalnā un nolaidīga apkope. Tipiski simptomi ir slīdoši trokšņi, vibrācija, pārslēdzot pārnesumus, un ieslēdzas pārnesumkārbas brīdinājuma indikators.
Lai transmisija darbotos pareizi, ir nepieciešama profesionāla apkope. Sarežģītajām Audi S4 Tiptronic sistēmām ir nepieciešama regulāra ATF šķidruma skalošana ik pēc 60 000 km un elektronikas pārbaude. Diagnozi veic, nolasot kļūdu kodus, pārbaudot eļļas līmeni un šķidruma kvalitāti, kā arī veicot testa braucienus ar pārslēgšanās punktu analīzi. Pie speciālista servisa jāvēršas nekavējoties, tiklīdz parādās pirmās problēmas pazīmes, jo nelielas problēmas var ātri pāraugt dārgā pilnīgā bojājumā. Profilaktiskā apkope ar augstas kvalitātes ATF eļļu un saudzīgu braukšanas stilu var pagarināt kalpošanas laiku līdz vairāk nekā 200 000 kilometru.
Audi S4: Problēmas ar degvielas sūkni
Audi S4 degvielas sūknis parasti uzrāda atteices pazīmes 80 000 līdz 100 000 kilometru laikā, un pirmie simptomi bieži vien ir sporādiskas iedarbināšanas problēmas un jaudas zudums pie lieliem motora apgriezieniem. Dzinējs neieslēdzas vai nedarbojas pareizi, kas var novest pie negaidītiem bojājumiem. Šī vājā vieta izpaužas kā burzmaini trokšņi no tvertnes zonas, kas ir īpaši dzirdami, kad ir ieslēgta aizdedze. Degvielas sūkņa uzticamību ietekmē degvielas kvalitāte, bieža braukšana ar zemu degvielas līmeni tvertnē un piesārņojums degvielas sistēmā. Ja dzinējs ir stipri nodilis, braukšanas laikā tas var pēkšņi apstāties, izraisot bīstamas situācijas.
Lai savlaicīgi konstatētu degvielas sūkņa problēmas, ir nepieciešama profesionāla pārbaude. Jutīgajām Audi S4 degvielas sistēmām ir nepieciešama regulāra degvielas spiediena pārbaude ik pēc 30 000 km un augstas kvalitātes degvielas lietošana. Diagnoze tiek veikta, izmērot degvielas spiedienu, pārbaudot elektriskos savienojumus un analizējot degvielas kvalitāti. Defektu gadījumā parasti ir nepieciešama pilnīga degvielas sūkņa nomaiņa, jo tas ir uzstādīts tvertnē kā vienība. Profilaktiskie pasākumi ietver izvairīšanos no braukšanas ar zemu degvielas tvertnes līmeni, regulāru degvielas sistēmas tīrīšanas līdzekļu lietošanu un zīmolu degvielas lietošanu.
Papildus artikuls / Papildus informācija: ar montāžas instrumentu, ar vadošo gultni
Papildu artikuls / Papildu info 2: ar izspiedējgultni, ar spararatu, ar skrūvju komplektu, nepieciešams speciāls montāžas aprīkojums, Divmasu spararats bez frikcijas vadības diska
Produktu līnija:
RepSet DMF
Regulēšana / uzstādīšana:
ar automātisko regulēšanu
Audi S4: Problēmas ar iesmidzināšanas sistēmu un aizdedzes spolēm
Audi S4 iesmidzināšanas sistēmai raksturīgas problēmas parādās jau 60 000 kilometru nobraukumā, un īpaši izteikti nodilst aizdedzes spoles un iesmidzināšanas sprauslas. Šie defekti izpaužas kā neregulāra motora darbība, nepareiza aizdedze un palielināts degvielas patēriņš. Simptomi ir arī dzinēja aizķeršanās, paātrinoties, jaudas zudums un dzinēja kontroles indikatora iedegšanās. Īpaši 3.0 TFSI dzinējiem bieži rodas problēmas ar aizdedzes spuldzēm, kas ātrāk nolietojas, jo turbokompresors tiek pakļauts lielai termiskai slodzei. Sastāvdaļu kalpošanas laiku ievērojami saīsina nekvalitatīvas degvielas lietošana un retā apkope. Tipiski bojājumi ir saistīti ar atsevišķu cilindru pilnīgu atteici.
Lai iesmidzināšanas sistēma darbotos optimāli, ir nepieciešama regulāra apkope. Audi S4 precīzās iesmidzināšanas sistēmas ir regulāri jātīra ik pēc 30 000 km un ik pēc 60 000 km jānomaina aizdedzes spoles. Diagnozi veic, nolasot kļūdu kodus, izmērot cilindru kompresiju un pārbaudot iesmidzināšanas vērtības. Problēmas gadījumā visas aizdedzes spoles jānomaina vienlaicīgi, jo var rasties katalītisko neitralizatoru bojājumi. Profilaktiska apstrāde ar augstas kvalitātes degvielas piedevām un regulāra Super Plus degvielas lietošana var ievērojami pagarināt sastāvdaļu kalpošanas laiku.
Papildu bieži sastopamie Audi S4 defekti
Pamatojoties uz Audi S4 autovadītāju pieredzi, rodas šādas papildu problēmas:
Ūdens sūkņa defekti 4.2 V8: parasti rodas pēc 120 000-140 000 km, bieži vien tos izraisa gultņu defekti vai blīvslēgu noplūdes.
Gaisa balstiekārtas problēmas: Var rasties jau 80 000 km nobraukumā, bieži vien to iemesls ir bojāti gaisa spilveni vai kompresora problēmas.
Problēmas ar ksenona lukturiem: Bieži rodas pēc 60 000-80 000 km, parasti bojātu balastu vai degļu dēļ.
Bremžu problēmas: Bremžu disku priekšlaicīgs nodilums pēc 40 000-60 000 km, jo īpaši, ja braukšanas stils ir sportisks.
Gaisa kondicioniera kompresora defekti: Parasti tie rodas pēc 100 000-120 000 km, bieži vien dzesēšanas šķidruma zuduma vai sajūga defektu dēļ.
Akumulatora un ģeneratora problēmas: Var rasties pēc 80 000 km, jo īpaši transportlīdzekļiem ar daudziem elektrības patērētājiem.
Audi S4: vājās un stiprās puses
Stiprās puses
Vājās puses
Liela dzinēja jauda un sportiskums
Laika ķēdes nodilums 4,2 V8 motoram
Visu riteņu piedziņa Quattro
Turbokompresora problēmas ar 3.0 TFSI
Augstas kvalitātes apdare
Tiptronic transmisijas problēmas
Laba balstiekārtas konfigurācija
Degvielas sūkņa kļūmes
Modernas asistentu sistēmas
Augstas tehniskās apkopes izmaksas
Komfortabls aprīkojums
Iesmidzināšanas sistēmas problēmas
Vērtības stabilitāte
Elektroniskie defekti
Audi S4 ir spēcīgs automobilis ar sportisku raksturu, taču tam nepieciešama intensīva apkope un uzmanība. Lielāko daļu problēmu var novērst, veicot regulāras pārbaudes un profilaktiskus pasākumus. Īpaši mehāniskie komponenti, piemēram, laika ķēde un turbokompresors, prasa regulāras pārbaudes, lai izvairītos no dārgiem remontiem un nodrošinātu transportlīdzekļa ilgmūžību.
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu
Atsauksmes - 13
Daļu informācija
Releja funkcija:
Priekšsildīšanas sistēma, Izeja X-kontakts
Ražotāja ieteikumi: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025