Audi A4 B9 pieredze: biežākie defekti, tipiskas problēmas un modeļa vājās vietas
AdBlue sistēmas darbības traucējumi: AdBlue sistēma sāk parādīt tādus simptomus kā kļūdu paziņojumi un samazināta veiktspēja jau 30 000-50 000 km. Šīs problēmas, kas izpaužas kā aizsērējušas caurules un bojāti sensori, īpaši skar 2.0 TDI 150 PS un 2.0 TDI 190 PS modeļus.
S-Tronic automātiskās transmisijas problēmas: Divsajūgu pārnesumkārbai starp 60 000 un 80 000 km parasti rodas problēmas ar pārslēgšanos, kas izpaužas kā pārnesumu pārslēgšanas traucējumi un sajūga berzes. Šie bojājumi bieži vien izraisa dārgus remontdarbus un ievērojami samazina uzticamību.
Cieto daļiņu filtra aizsērēšana: Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs bieži aizsērē laikā no 40 000 līdz 70 000 km, īpaši īsos braucienos. Simptomi: samazinās dzinēja veiktspēja un palielinās degvielas patēriņš, kas ietekmē dzinēja kalpošanas laiku.
Gaisa kondicionēšanas sistēmas darbības traucējumi: Gaisa kondicionēšanas sistēma sāk izrādīt vājuma pazīmes jau pēc 20 000-40 000 km, jo ir bojāti kompresori un noplūst dzesēšanas šķidruma vadi. Šīs sūdzības izraisa nepietiekamu dzesēšanas veiktspēju un augstas remonta izmaksas.
Audi A4 B9: AdBlue sistēmas problēmas
AdBlue sistēma Audi A4 B9 bieži nedarbojas pareizi, jo īpaši 2.0 TDI 150 PS un 2.0 TDI 190 PS dīzeļdzinējos, kas izpaužas kā dažādi kļūdu paziņojumi instrumentu panelī. Simptomi ir dažādi, sākot no "Check AdBlue system" līdz drastiskiem brīdinājumiem par dzinēja iedarbināšanas bloķēšanu pēc noteikta kilometru skaita. Šie bieži sastopamie defekti parasti rodas no 30 000 līdz 80 000 nobraukto kilometru laikā, un tos var izraisīt gan aizsērējušas AdBlue caurules, gan bojāti NOx sensori. Arī AdBlue tvertnes vāciņš var noplūst, izraisot kristalizāciju un citas problēmas. Rezultātā ievērojami samazinās visas izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmas uzticamība, un, ja brīdinājumi tiek ignorēti, transportlīdzeklis vairs neuzsākas.
Lai izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēma darbotos pareizi, ir nepieciešama regulāra apkope. Jutīgajām Audi A4 B9 AdBlue sastāvdaļām tehniskās apkopes laikā jāpievērš īpaša uzmanība, jo īpaši ik pēc 15 000 kilometriem regulāri jāpārbauda caurules un sensori. Izmantojot augstas kvalitātes AdBlue un izvairoties no piesārņojuma, var novērst daudzas no šīm problēmām un ievērojami pagarināt sistēmas kalpošanas laiku.
Atsauksmes - 71
Daļu informācija
Tilpums [Litri]: 5
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Audi A4 B9: Problēmas ar S-Tronic automātisko transmisiju
Audi A4 B9 S-Tronic divsajūgu pārnesumkārbai ir raksturīgi trūkumi, kas izpaužas kā nervoza pārnesumu pārslēgšanās, aizkavēta pārnesumu pārslēgšanās un neparasti trokšņi. Šie defekti īpaši bieži parādās laikā no 60 000 līdz 100 000 kilometriem un sākotnēji izpaužas kā neliela trīcēšana, uzsākot kustību vai pārslēdzot pārnesumus. Automātiskā pārnesumkārba vairs nepārslēdzas vienmērīgi, un parādās tādi simptomi kā sajūga slīpēšana vai atsevišķu pārnesumu pilnīga atteice. Bojājumiem var būt gan mehāniski, gan elektroniski iemesli, un īpaši jutīgs pret defektiem ir mehatroniskais bloks. Progresīvu problēmu gadījumā transmisija vairs nedarbojas pareizi, un tas var novest pie dārgiem remontdarbiem, kuru rezultātā bieži vien ir jānomaina viss sajūga bloks.
Lai atpazītu agrīnās transmisijas problēmu pazīmes, ir jāveic ekspertīze. Precīzām Audi A4 B9 S-Tronic transmisijas detaļām ir nepieciešama regulāra eļļas maiņa ik pēc 60 000 kilometriem un rūpīga darba temperatūras kontrole. Profesionāla diagnostika ar speciālu Audi programmatūru var atklāt slēptos defektu kodus un ļaut veikt profilaktiskus pasākumus, pirms rodas nopietni bojājumi.
Audi A4 B9: Problēmas ar cieto daļiņu filtru
Audi A4 B9 dīzeļdegvielas daļiņu filtram (DPF) ir tendence aizsērēt, īpaši biežos īsos braucienos un zemā darba temperatūrā. Šīs sūdzības izpaužas kā motora darbības samazināšanās, palielināts degvielas patēriņš un raksturīgi brīdinājuma ziņojumi instrumentu panelī. Makrodaļiņu filtrs parasti aizsērē no 40 000 līdz 70 000 kilometriem, lai gan automašīnām, kas pārsvarā brauc pilsētā, tas notiek agrāk. Simptomi bieži sākas ar neregulāriem reģenerācijas cikliem, kas ir pamanāmi, palielinoties dzinēja apgriezieniem un temperatūrai. Ja filtrs ir pārāk netīrs, automātiskā reģenerācija vairs nedarbojas un parādās kļūdu paziņojumi. Attīstītos gadījumos transportlīdzeklis vairs neiedarbojas pareizi vai uzrāda ievērojami samazinātu veiktspēju, kas ievērojami pasliktina motora uzticamību.
Lai novērtētu cieto daļiņu filtra stāvokli, ir jāveic sistemātiska pārbaude. Audi A4 B9 cieto daļiņu filtra sistēmām ir nepieciešami regulāri braucieni pa automaģistrālēm vismaz 20 minūtes ik pēc 500 kilometriem, lai nodrošinātu pilnīgu reģenerāciju. Profilaktiskā apkope ar speciālām tīrīšanas piedevām un regulāra braukšana lielos attālumos var pagarināt filtra kalpošanas laiku līdz vairāk nekā 150 000 kilometru.
-30%
Atsauksmes - 39
Daļu informācija
Uzstādīšanas puse:
Priekšējais tilts, Aizmugurējais tilts
Garums [mm]:
210
Platums [mm]:
20
Papildus informācija:
Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Audi A4 B9: Problēmas ar gaisa kondicionēšanas sistēmu
Audi A4 B9 gaisa kondicionēšanas sistēmai ir dažādas vājās vietas, kas var izpausties kā nepietiekama dzesēšanas jauda, neparasti trokšņi un pilnīga atteice. Šie bieži sastopamie bojājumi rodas no 20 000 līdz 60 000 kilometru nobraukuma un skar gan kompresoru, gan dzesēšanas šķidruma vadus. Simptomi bieži sākas ar samazinātu dzesēšanas jaudu un var attīstīties līdz pilnīgai dzesēšanas atteicei. Kondensatoru noplūde un bojāti izplešanās vārsti izraisa dzesēšanas šķidruma zudumus, savukārt aizsērējuši salona filtri pasliktina gaisa cirkulāciju. Smagos gadījumos gaisa kondicionēšanas sistēma pārstāj darboties, un ir nepieciešams dārgs remonts. Bieža lietošana un ekstrēmas temperatūras rada papildu slodzi sistēmas uzticamībai, izraisot priekšlaicīgu detaļu nolietošanos.
Profesionāla apkope ir ļoti svarīga gaisa kondicionēšanas sistēmas ilgmūžībai. Sarežģītajām Audi A4 B9 gaisa kondicionēšanas sistēmas sastāvdaļām katru gadu jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un regulāri ik pēc 15 000 kilometriem jāmaina salona filtri. Profilaktiska iztvaicētāja dezinfekcija un visu blīvējumu pārbaude var novērst daudzas problēmas un nodrošināt optimālu sistēmas darbību.
Audi A4 B9: Problēmas ar piedziņas vārpstu un Bluetooth sistēmu
Audi A4 B9 piedziņas vārpstai rodas raksturīgi trokšņi un vibrācijas, kas īpaši izpaužas, braucot pagriezienos un paātrinoties. Šie bojājumi parasti izpaužas no 80 000 līdz 120 000 kilometru nobraukuma, priekšējiem riteņiem atskanot klikšķināšanas vai laušanas skaņām. Šos simptomus izraisa nolietojušies savienojumi vai bojāti zābaki, kas rada eļļošanas problēmas. Tajā pašā laikā Bluetooth sistēma uzrāda biežus atslēgumus un savietojamības problēmas ar mūsdienu viedtālruņiem. Šie defekti izpaužas kā tālruņa zvanu pārtraukumi, mūzikas straumēšanas problēmas un grūtības ar ierīču savienošanu. Sūdzības skar gan informācijas un izklaides sistēmas aparatūras, gan programmatūras komponentus un var būtiski pasliktināt lietotāja pieredzi.
Lai abas sistēmas darbotos pareizi, ir nepieciešama regulāra apkope. Audi A4 B9 piedziņas vārpstas locītavām regulāri jāpārbauda stiprinājumi un, parādoties pirmajām bojājumu pazīmēm, tās savlaicīgi jānomaina ik pēc 60 000 kilometriem. Lai nodrošinātu optimālu savietojamību un uzticamību, Bluetooth sistēmai regulāri jāatjaunina programmatūra un laiku pa laikam jāatjauno savienojuma iestatījumi.
Papildu bieži sastopamie Audi A4 B9 defekti
Pamatojoties uz Audi A4 B9 autovadītāju pieredzi, ir sastopamas šādas papildu problēmas:
LED lukturu kondensācija: bieži parādās no 25 000 līdz 45 000 km, ko izraisa bojātas gaisa atveres un blīvējumi.
Elektrisko logu problēmas: Parasti tās rodas pēc 50 000-70 000 km, jo ir nolietojušies motori vai bojāti slēdži.
Degvielas sūkņa augstspiediena defekti: Tas rodas galvenokārt benzīna dzinējiem laikā no 60 000 līdz 90 000 km, izraisot iedarbināšanas problēmas un jaudas zudumu.
Navigācijas sistēmas GPS uztveršanas problēmas: Bieži vien pēc 30 000-50 000 km programmatūras konfliktu vai antenas defektu dēļ.
Turbokompresora nodilums: Pārsvarā 2.0 TDI 190 ZS dzinējiem starp 100 000-140 000 km eļļas piesārņojuma vai pārkaršanas dēļ.
Priekšējo bremžu čīkstēšana: Bieži vien to izraisa bremžu kluču kvalitāte vai disku deformācija.
Audi A4 B9: vājās un stiprās puses
Stiprās puses
Vājās vietas
Augstas kvalitātes izgatavošana
AdBlue sistēmas problēmas
Mūsdienīgas palīgsistēmas
S-Tronic pārnesumkārbas uzņēmība
Komfortabla braukšanas kvalitāte
Daļiņu filtra aizsērēšana
Labs motora darbības diapazons
Gaisa kondicionēšanas sistēmas defekti
Elegants dizains
Elektroniskie defekti
Stabila noturība uz ceļa
Augstas remonta izmaksas
Laba tālākpārdošanas vērtība
Bluetooth savienojamības problēmas
Audi A4 B9 ir tehniski sarežģīts transportlīdzeklis ar modernām sistēmām, kas tomēr prasa regulāru apkopi un speciālistu aprūpi. Lielāko daļu problēmu var novērst, veicot profilaktiskus pasākumus un savlaicīgi iejaucoties. Īpaši rūpīga aprūpe ir nepieciešama izplūdes pēcapstrādes sistēmām un elektroniskajiem komponentiem, lai garantētu Audi raksturīgo kvalitāti un ilgmūžību.
AUTODOC Vislabāk pārdotās: rezerves daļas par izdevīgu cenu
Atsauksmes - 54
Daļu informācija
Tilpums [Litri]: 20
SAE viskozitātes klase: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Ražotāja ieteikumi: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700