Peugeot 206 2a/c Bremžu šļūtene aizmugurē un priekšā

Kur nopirkt Peugeot 206 2a/c Bremžu šļūtene par labu cenu? AUTODOC!

Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) auto modeļiem
Pārdotākie produkti: Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) transportlīdzekļiem
Vislabāk pārdotās rezerves daļas: Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve. Jums ir izvēle starp dažādiem Bremžu šļūtene PEUGEOT 2A/C 206 Hečbeka virsbūve zīmolu ražotājiem vai pirkt citas augstas kvalitātes autodaļas.



Vislasītākie raksti par tēmu bremžu šļūtene Peugeot 206 2a/c
Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C): kurš zīmols ir labāks?
Pēc mūsu klientu domām, labākās rezerves daļas PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) preču kategorijā Bremžu šļūtene piedāvā šādi zīmoli:
- RIDEX
- BREMBO
- BOSCH
- FERODO
- SAMKO
Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C): cik maksā šī prece?
Kategorijas Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) autodaļu cena svārstās no 5 līdz 14 € atkarībā no ražotāja un preces tehniskiem raksturlielumiem.
Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt Peugeot 206 2a/c bremžu šļūtene, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām
Bremžu šļūtene PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) - darbības režīms un uzstādīšana, defektu diagnostika un nomaiņas biežums
Bremžu šļūtenes jāmaina komplektā. Šo detaļu kalpošanas ilgums ir ierobežots, jo ar laiku to ekspluatācijas īpašības mainās, bet bremžu spēka pārvadīšanas efektivitāte pazeminās. Pat ja tikai vienai šļūtenei ir parādījušies bojājumi, visticamāk, arī pārējo šļūteņu resurss ir izsmelts.
Lai atvienotu automašīnas PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) sarūsējušos šļūtenes stiprinājumus pie suporta, savienojumu vietas ir jāapstrādā ar speciālu līdzekli, piemēram, WD-40. Centieni atskrūvēt skrūves, pielietojot pārmērīgi lielu spēku, var novest līdz suporta maiņai, kas ir dārgs pasākums.
Visus remontdarbus ir jāveic gumijas cimdos, lai aizsargātu roku ādu no ķīmisku vielu ietekmes.
Atvienojot šļūteni, nekavējoties jāaizsprosto šļūteni ar pie rokas esošiem rīkiem, lai novērstu bremžu šķidruma iztecēšanu.
Mainot automašīnas PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) bremžu šļūtenes, svarīgi parūpēties, lai bremžu šķidrums nenonāk saskarē ar automašīnas virsbūvi. Tajā esošās sastāvdaļas negatīvi ietekmē transportlīdzekļa lakotā pārklājuma stāvokli, kā arī bojā plastmasas un gumijas detaļas.
Pirms jaunu šļūteņu uzstādīšanas svarīgi attīrīt vītņu savienojumus no netīrumiem. Uz šīm virsmām nedrīkst uzklāt smērvielas un hermētiķus.
Darbu izpildes gaitā jāseko, lai šļūtene nebūtu sagriezusies, citādi bremžu sistēmas efektivitāte tiks traucēta.
AUTODOC rekomendē: pēc tam, kad automašīnas PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) bremžu šļūtenes ir nomainītas, svarīgi ievērot šādas lietas:
Pārbaudiet automašīnas PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) bremžu sistēmas hermētismu, apskatot cauruļvadus, šļūtenes, suportus un bremžu cilindrus, vai uz tiem nav šķidruma sūces.
Pielejiet šķidrumu tvertnē līdz maksimālajai atzīmei, jo šļūtenes maiņas procesā tā daudzums jebkurā gadījumā sarūk.
Atgaisojiet automašīnas PEUGEOT 206 Hečbeka virsbūve (2A/C) bremžu sistēmu. Lai to izdarītu, Jums vajadzēs caurspīdīgu šļūteni un trauku, kuram līdz pusei ir iepildīts bremžu šķidrums. Vienu šļūtenes galu ir jāpievieno atgaisošanas bīdnim, otro jāiegremdē traukā ar šķidrumu. Pēc tam jāpalūdz palīgam 3-5 nospiest bremžu pedāli, bet pēc tam turēt to nospiestu pāris sekundes. Vēlāk bīdni jāpadara vaļīgu, lai izlaistu no sistēmas gaisu, bet tad, kad no šļūtenes tek šķidrums bez gaisa burbulīšiem, tas ir cieši jānostiprina. Procedūru jāatkārto vairākas reizes katram mehānismam, sākot ar aizmugurējo riteni, kas atrodas vistālāk no galvenā bremžu cilindra, un beidzot ar priekšējo, kas atrodas vistuvāk tam. Darbu izpildes gaitā jāseko, lai bremžu šķidruma līmenis nekļūtu zemāks par minimālo atzīmi.