Auto bremžu suports aizmugurē un priekšā
Bremžu suports aizmugurē un priekšā » Izvēle un pirkšana

Bremžu suports zīmolu kvalitātē: Top ražotāji
Bremžu suports par Top auto markām
Bremžu suports top auto modeļiem
AUTODOC Vislabāk pārdotās: Bremžu suports par izdevīgu cenu
Visvairāk pārdotās rezerves daļas no Bremžu suports sadaļas. Mums ir liela rezerves daļu izvēle no dažādiem zīmoliem priekš Bremžu suports un zemi dažādu autodaļu cenu piedāvājumi.













Bremžu suports aizmugurē un priekšā automašīnai: kurš zīmols ir labāks?
Pēc mūsu klientu domām, labākās rezerves daļas preču kategorijā Bremžu suports kreisais un labais piedāvā šādi zīmoli:
- TRW
- NTY
- DACO Germany
- ABAKUS
- A.B.S.
Bremžu suports: cik maksā šī prece?
Kategorijas Bremžu suports autodaļu cena svārstās no 34 līdz 389 € atkarībā no transportlīdzekļa veida, ražotāja un preces tehniskiem raksturlielumiem.
Bremžu suports nomaiņa: Remonta video pamācība
Kā nomainīt AUDI A6 C5 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 aizmugurējo bremžu suportu suportu [PAMĀCĪBA] | AUTODOC Mūsu mājaslapā plašā iz...
Soli pa solim Video konsultācija par dari-to-pats auto remontu. Kļūsti amatieru mehāniķis ar AutoDoc.
Bremžu suports: noderīga informācija
Visvairāk pārdotās preces: | |||||
---|---|---|---|---|---|
6250294 | 6250106 | 179786 | 179785 | BHX221E | BA2704 |
No populāriem ražotājiem: | |||||
RIDEX | TRW | NTY | DACO Germany | ABAKUS | A.B.S. |
Populāriem auto zīmoliem: | |||||
BMW | AUDI | VW | VOLVO | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Bremžu suports tehniskie raksturlielumi | |||||
Bremžu sistēma | bremžu diskam ar biezumu [mm] | Uzstādīšanas puse | |||
ATE | LUCAS | 24 | 9 | Aizm. tilts kreisajā pusē | Priekšējais tilts pa labi |
BOSCH/BENDIX | TRW | 10 | 10,8 | Aizm. tilts labajā pusē | Priekšējais tilts pa kreisi |
Bosch | Lucas | 9,5 | 22 | aiz tilta | augšā |
Uzziniet vairāk par Bremžu suports - darbības metode, diagnostika, bojājumu cēloņi un nomaiņas biežums
Bremžu diska suports ir bremžu sistēmas sastāvdaļa. Šī komponente nodrošina jaudu, kas nepieciešama bremzēšanai.
Bremžu diska suportu veidiPeldošais suports. Tiek uzstādīts lētiem auto modeļiem. Dizains ir vienkāršs, bet tas nav pietiekami efektīvs sporta un smagajiem automobīļiem.
Fiksētais supports. Sarežģītāka dizaina pielietošana palielina elementa efektivitāti. Šīs detaļas cena ir augstaka nekā pirmā veida suportiem.
Bremžu diska suporta uzbūveSuports ir konstrukcija, kas spiež bremžu kluci pie bremžu diska, kad tiek nospiests pedālis. Tā ir vienīgā kustīgā bremžu daļa, un lielā mērā bremzēšanas process ir atkarīgs no tā darbības.
Kad Jūs nospiežat bremžu pedāli, parādās spiediens hidrauliskajā lentē, kas darbina suporta virzuļus, spiežot bremžu klučus pret disku. Tā rezultātā automašīna bremzē. Otra būtiska suporta funkcija ir bremžu kluču noturēšana paralēli bremžu diskam. Ja tas nenotiks, bremzēšanas efekts mazināsies un bremžu kluču virsmas nolietojums būs nevienmērīgs.
Ieteikumi bremžu diska suportu lietošanā- Ir ieteicams katru mēnesi veikt šīs detaļas un visas bremžu sistēmas apskati, lai konstatētu, vai nenotiek dielektriskā šķidruma noplūde. Īpaša uzmanība būtu jāpievērš vietai, kur krustojas šļūtene un suports.
- Jums vajadzētu mainīt bremžu šķidrumu ne retāk kā reizi 2 gados. Tas saistīts ar tā spēju uzsūkt mitrumu, kas būtiski ietekmē sistēmas daļu darbību.
- Bremžu kluču nomaiņas brīdī pārbaudiet, vai to virsma nav nolietojusies nevienmērīgi. Nevienmērīgs nolietojums liecina par bremžu diska suportu nepareizu darbību.
Suportu kalpošanas mūža ilgums ir atkarīgs no transportlīdzekļa lietošanas apstākļiem. Saudzīga bremzēšana, savlaicīga apkope un optimāli automašīnas uzglabāšanas apstākļi pagarinās bremžu sistēmas kalpošanas mūžu.
Bremžu diska suportu problēmas- Detaļas deformācija;
- Suporta nobīde;
- Vaļīgi stiprinājumi;
- Virzuļa blīves bojājumi;
- Rūsa uz detaļas virsmas.
- Bremzēšanas laikā automašīna raujas uz vienu pusi;
- Pedālis spiežas pārāk viegli vai pārāk grūti;
- Bremzes vibrē, ka dir nospiestas;
- Aizmugurējās bremzes bloķējas, pielietojot lielu spēku;
- Bremžu šļūkšana.
- Nesavlaicīga vai neprofesionāla bremžu sistēmas apkope;
- Detaļu nolietojums;
- Zemas kvalitātes komponenšu lietošana;
- Sistēmas noplūde;
- Agresīvs braukšanas stils;
- Stiprinājumu atslābšana.
Neliela bojājuma gadījumā šo bremžu sistēmas elementu remonts var tikt veikts patstāvīgi. Suportu ķeršanās un nepareizas darbības iemesls var būt dubļi, svešķermeņi, rūsa uz virsmas un smērvielu trūkums. Lai noņemtu detaļu, Jums jāveic sekojošas darbības:
- Paceliet automašīnu ar domkrata vai cēlējierīces palīdzību;
- Noņemiet riteni;
- Noskrūvējiet suporta stiprinājumu;
- Noņemiet detaļu, neatdalot to no bremžu šķidruma padeves.
Ja problēmas risināšanai nepieciešams nopietns remonts, ir ieteicams sazināties ar servisa centru.
Bremžu suportu nomaiņa tiek veikta gadījumā, kad ir radies nopietns mehānisks bojājums. Pieredzes trūkuma gadījumā nav ieteicams to darīt patstāvīgi, lsi nenodarītu kaitējumu visai sistēmai.
AutoDoc – ātri un vienkārši!Mūsu mājaslapā nepieciešamo detaļu meklēšana ir padarīta iespējami vienkārša. Viss, kas nepieciešams, ir tikai ievadīt Jūsu automašīnas ražotāju, modeli un modifikāciju. Netērējiet pārāk daudz laika, veiciet pirkumus AutoDoc tikai ar dažu peles klikšķu palīdzību! Jums joprojām ir kādas neskaidrības? Mēs priecāsimies Jums palīdzēt ar padomu!
FAQ
Pirmā veida detaļām ir vienkārša un kompakta konstrukcija. Tās tiek uzstādītas budžeta automašīnās ar mazjaudas dzinējiem. Šie izstrādājumi ir lēti un viegli kopjami. Tomēr agresīvam braukšanas stilam tie nav piemēroti. Turklāt to iekšējais bremžu klucis sabojājas ātrāk nekā ārējais, jo nostrādā ātrāk.
Fiksētās detaļas tiek uzstādītas smagajās apvidus automašīnās un augstas veiktspējas sporta automašīnās. Tie nav pakļauti ātrai pārkaršanai, un tiem ir uzticama konstrukcija. No otras puses, šādas detaļas ir dārgas, un to apkopes izmaksas ir augstākas.
Lai veiktu šo darbu, jums būs nepieciešams:
- autopacelšanas ierīce;
- riteņu ķīļi;
- uzmaucamo uzgriežņu atslēgu komplekts;
- plakanais un krusteniskais skrūvgriezis;
- virzuļa iespiedējs;
- knaibles;
- ražotāja ieteiktā veida bremžu šķidrums;
- tvertne ar cauruli atstrādātam šķidrumam.
Procedūra ir atkarīga no transportlīdzekļa markas un ass, uz kuras detaļa ir uzstādīta. Detalizētu instrukciju varat atrast transportlīdzekļa remonta rokasgrāmatā. Parasti tā sastāv no šādām darbībām:
- Novietojiet automašīnu uz līdzenas virsmas.
- Ieslēdziet stāvbremzi.
- Novietojiet riteņu ķīļus zem riteņiem un atlaidiet vaļīgāk riteņu skrūves.
- Atveriet dzinēja pārsegu un atskrūvējiet bremžu šķidruma tvertnes vāciņu.
- Paceliet automašīnu un atskrūvējiet riteņa skrūves.
- Noņemiet riteni.
- Iespiediet virzuļus suportā.
- Atvienojiet bremžu šļūteni.
- Pavelciet bremžu klučus prom no diska.
- Atskrūvējiet suporta stiprinājumus un noņemiet to no grozāmass.
Brīdinājums! Nekad nenovelciet stāvbremzi, pirms aizmugurējās ass detaļu noņemšanas.
Detaļu eļļošanai tiek izmantoti divi galvenie produktu veidi: aerosols un pasta. Tie saglabā savas darba īpašības pat augstā temperatūrā, un pakļaujot tos mitruma un darba šķidrumu iedarbībai. Parasti to pamatā ir eļļa ar metālisku daļiņu piejaukumu. Smērvielas var iedalīt 3 galvenajos veidos:
- l Augstas temperatūras, pretierāvumu. Tās var būt vara, uz molibdēna disulfīdu bāzes, vai arī tām var būt sarežģīta formula. Tās izmanto vadapu eļļošanai. Nekad neizmantojiet šos produktus uz bremžu kluču darba virsmām. Šo veidu pārstāv Liqui Moly, Mannol, Textar un citu zīmolu produkti.
- l Minerālās. Tās satur bentonītu un taukskābes. Šie produkti ir paredzēti automašīnām, kuras izmanto pilsētas apstākļos. Šāda veida smērvielas ražo, piemēram, zīmols Teroson.
- l Sintētiskās. Šīs smēres satur oksidācijas inhibitoru un nodilumu novēršanas piedevu komplektu. Tās saglabā savas darba īpašības plašā temperatūru diapazonā: no −40 līdz +300 °С. Tās ir piemērotas visu kustīgo detaļu apstrādei. Tās varat atrast Permatex un TRW preču katalogos.