Top Auto detaļas 10 SUZUKI CARRY Kasten modeļiem
TOP autodaļu kategorijas SUZUKI CARRY Kasten
Daļu katalogs SUZUKI CARRY Kasten
SUZUKI CARRY Kasten auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti SUZUKI CARRY Kasten
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 10 SUZUKI CARRY Kasten modeļiem. Mūsu SUZUKI rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas SUZUKI CARRY Kasten no vadošajiem ražotājiem.
Ja jums ir nepieciešams profesionāls padoms par rezerves daļu iegādi SUZUKI CARRY Kasten modelim, vienkārši jautājiet mums. Saņemiet informatīvo atbalstu 24/7, nāciet uz mūsu mājas lapu un uzdodiet jautājumus. Mēs palīdzēsim jums izdarīt izvēli un ātri veikt savu pasūtījumu. Izbaudiet mūsu pakalpojumus un iegādājieties rezerves daļas savam SUZUKI CARRY Kasten pie Autodoc.










SUZUKI CARRY Kasten rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Suzuki CARRY Kasten detaļas ir pieejamas AUTODOC SUZUKI CARRY Kasten rezerves daļu katalogā par cenām no 2.29 līdz 86.49 €.
Kādas SUZUKI CARRY Kasten rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Suzuki CARRY Kasten OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
- BOSCH
- ABAKUS
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- VALEO
Rezerves daļas SUZUKI CARRY un cita noderīga informācija: populārākie raksti
Informācija par SUZUKI CARRY Kasten modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Suzuki Carry
Suzuki Carry automašīnas sāka ražot 1961.gadā. Automašīnas tiek izgatavotas Dienvidkorejā un Uzbekistānā. Laika gaitā automašīnu ražošanu uzsāka arī Japānā, Indonēzijā, Taivānā, Lielbritānijā un Indijā.
Suzuki Carry 1961.-2013.gads
1961.Gadā sākās divdurvju Suzulight Carry FB/FBD pikapu ražošana. Par spīti faktam, ka mašīnas izgatavoja Suzuki, šos auto sauca Suzulight. Ar šādu lēmumu tika akcentēta modeļa piederība Kei-car klasei jeb mazsvara automašīnu klasei.
Sākot ar 1964.gada septembri, trīsdurvju un četrdurvju busi kļuva pieejami pircējiem. Pirmo automašīnu eksterjera dizaina atšķīrīgā pazīme bija apaļie gaismas lukturi, kas tika apvienoti vienā blokā ar taisnstūra formas radiatora režģi, kā arī atpakaļskata spoguļi uz motora pārsega.
1965.Gada jūnijā iznāca otrās paaudzes Suzulight Carry L20. Modelim bija neatkarīgā priekšējā piekare. Virsbūvju klāstam pievienojās pikapi ar pārklājamu augšpusi.
No 1966.-1969.gadam tika ražoti Suzuki Carry L30 modeļi. Sākotnēji automašīnas pārdeva ar nosaukumu Suzuki. Uzņēmums turpināja ražot pikapus ar pārklājamu augšpusi, kurus sauca Suzuki Carry L30H. Virsbūvju klāstā bija pieejams arī Suzuki Carry L31 pikapi ar noņemamiem sāniem. 1968.Gada martā iznāca Suzuki Carry L30V četrdurvju busi.
No 1969.-1972.gadam tika ražoti Suzuki Carry L40 modeļi. Tos izstrādāja Džordžetto Džudžaro. Busam bija divas sānu durvis. Eksterjera īpatnība bija saīsināta motora pārsega līnija, kuru turpināja masīvs vējstikls. Apaļos lukturus aizvietoja taisnstūrveida gaismas lukturi.
Laika posmā no 1972.-1976.gadam tika ražoti piektās paaudzes pikapi un piecdurvju busi. Pretēji iepriekšējai paaudzei, Suzuki Carry L50 automašīnai bija jaunas priekšējās durvis bez ventilācijas logiem. Lukturi bija apaļas formas. Atjaunotie Suzuki Carry L50VF busi tika aprīkoti ar bīdāmām sānu durvīm.
1976.Gadā Suzuki Carry L50 modeli aizstāja Suzuki Carry ST10 versija. Automašīnai bija masīvāks priekšējais buferis. 1976.gada septembrī iznāca Suzuki Carry ST20 pikapi ar pagarinātu riteņu garenbāzi.
1979.Gada martā debitēja Suzuki Carry ST30/40/90 septītās paaudzes modelis. Jaunajā automašīnā dzinējs atradās zem priekšējā sēdekļa.
Astotās paaudzes mašīnas ražoja no 1985.-1991.gadam. Papildus pikapa kravas automašīnām un piecu durvju furgoniem tika ražoti arī piecu durvju mikroautobusi.
1990.Gada martā tika atjaunots astotās paaudzes modelis. Tā rezultātā automašīna ieguva atjaunotu dizainu un jaudīgāku dzinēju klāstu.
1991.Gada septembrī tika prezentēta devītā paaudze. Automašīnas eksterjeru raksturoja šauri taisnstūra formas gaismas lukturi.
1999.Gada janvārī sākās desmitās paaudzes automašīnu ražošana. Transportlīdzekļu āriene kļuva dinamiskāka. Ražotāji atjaunoja priekšējo optiku.
Suzuki Carry 11.paaudze
2013.Gadā sākās 11.paaudzes automašīnu ražošana. Šobrīd ir pieejamas aizmugurējās piedziņas un pilnpiedziņas versijas. Maksimālā automašīnas kravnesība ir 350 kg.
Suzuki Carry dažādu valstu tirgos
Sākot ar 1982.gadu Suzuki Carry busi Japānas tirgū ir pieejami kā Suzuky Every. Automašīnas ar pagarināto riteņu garenbāzi sauc Suzuki Every Landy, bet eksporta tirgos – Suzuki Every Plus. Japānā šīs mašīnas pārdod Mazda Motor Corportation uzņēmums, un tās sauc Autozam Scrum.
Lielbritānijā šos modeļus sauca Bedford Rascal, Francijā – GME Rascal, Dienvidkorejā un citās valstīs – Daewoo Damas, Kolumbijā un Venecuēlā – Chevrolet Super Carry, Centrālamerikā – Chevrolet CMV/CMP, Austrālijā – Holden Scurry, Indijā – Maruti Omni un Maruti Versa, Taivānā – Ford Pronto, Indonēzijā – Suzuki Futura, Suzuki Carry Futura un Mitsubishi Colt T120ss. Dažos eksporta tirgos modelis bija pazīstams arī kā Suzuki Super Carry.
SUZUKI CARRY Kasten Pamācība/Soli pa solim apmācība remontam un nomaiņai






Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt SUZUKI CARRY rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām