Top Auto detaļas 3 SAAB 9-5 modeļiem
TOP autodaļu kategorijas SAAB 9-5
Daļu katalogs SAAB 9-5
SAAB 9-5 auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti SAAB 9-5
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 3 SAAB 9-5 modeļiem. Mūsu SAAB rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas SAAB 9-5 no vadošajiem ražotājiem.
Katra vienība mūsu mājas lapā ir sertificēta un nodrošināta ar garantiju. Pērkot auto daļas SAAB 9-5 modeļiem, esiet pārliecināti par to augsto kvalitāti. Gadījumā, ja detaļas neatbildīs aprakstam mājaslapā, mēs nomainīsim to un pārliecināsimies, ka jūs saņemsiet tieši to, par ko jūs maksājat. Iegādājieties auto daļas SAAB 9-5 un citām markām no mums!
Populāras ziņas
Informācija par SAAB 9-5 modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Saab 9-5
Modelis „Saab 9-5” nomainīja „Saab 9000”. Mašīna tika ražota no 1997. līdz 2011. gadam. Automobilis „Saab 9-5” izcēlās ar augstu drošības līmeni, un tam divas reizes – 2003. un 2009. gadā – tika piešķirtas piecas zvaigznes pēc „Euro NCAP” sistēmas.
Saab 9-5 YS3E
Pirmās paaudzes „Saab 9-5” modeļi klajā nāca 1997. gada vasarā, un tajā laikā bija pieejams tikai kā sedans. Piecdurvju universālis parādījās 1999. gadā. Modeļa ražošanas pamatā tika izmantota „GM 2900” modeļa platforma. Automašīnas dizainu izstrādāja „Saab stila centra” speciālisti. Neskatoties uz mašīnas gabarītiem, sedans „Saab 9-5” izcēlās ar lielisku pretestības koeficentu – 0,29 (unversālim tas bija 0,31).
Plašā „Saab 9-5” salona noformējums bija pelēks vai melns. Salona apdares elementi tika izgatavoti no daudz kvalitatīvākas mīkstās plastmasas, nekā tā, kas tika izmantota iepriekšējam modelim. Tas ļāva izvairīties no blakus trokšņiem mašīnas braukšanas laikā. Ierīču panelis atgādināja lidmašīnas vadības pulti. Pateicoties paneļa oriģinālajai formai, autovadītājs lieliski pārredzēja visas ierīces. Aizdedzes atslēga atradās starp priekšējiem sēdekļiem. Par papildus samaksu varēja pasūtīt ierīču paneli ar pulēta alumīnija vai plastmasas, kas atgādināja koku, apdari. Sedana bagāžas nodalījuma tilpums bija 500 litru, bet universāļa bagāžas nodalījuma tilpums variēja no 416 līdz 1490 litriem, pateicoties iespējai nolaist aizmugurējo sēdekļu rindu.
Automobiļa „Saab 9-5” pārdošanas rādītāji bija ļoti labi, ko veicināja tā samērīgā cena un mašīnas drošības līmenis, kas bija daudz augstāks nekā citu autobūvētāju tāda paša veida ražotajiem modeļiem. Izcilo drošības līmeni nodrošināja augstas izturības tērauda karkass, priekšējie un sānu drošības spilveni, pretmiglas lukturi, ABS un ESP sistēmas, kā arī „Night Panel” – ierīču panelis, kas tika aprīkots ar maināmas gaismas sistēmu un bija paredzēta braukšanai nakts laikā. Tieši modelī „Saab 9-5” pirmo reizi tika izmantoti aktīvie galvas balsti SAHR (Saab Active Head Restraints), kas par 75 % samazina risku traumēt vadītāja un priekšējā pasažiera kakla skriemeļus, ja automašīna saņem triecienu no aizmugures.
Saab 9-5 YS3E modernizācija
2001. gadā automobilis „Saab 9-5” tika nedaudz izmainīts. No buferiem tika noņemta aizsardzība, kas pasargāja no nelieliem bojājumiem, tajā pašā laikā tie kļūva daudz elegantāki. Salona apdarei tika izmantoti jauni materiāli.
2006. gadā Parīzes auto izstādē tika prezentēts pilnībā izmanīts „Saab” modelis. Izmaiņas skāra mašīnas priekšējo daļu – lukturi un radiatora režģis ieguva hroma ietvaru, bufera forma kļuva daudz aerodinamiskāka, parādījās jaunas gaisa atveres. Arī mašīnas aizmugures daļas dizains tika izmanīts. Pilnveidoja ierīču panelis, salona apdarei sāka izmantot daudz augstākas kvalitātes materiālus.
Atjaunoto sedanu ražošana tika pārtraukta 2009. gada jūlijā, bet universāļa ražošanai pienāca gals 2010. gadā.
Saab 9-5 YS3G
Otrās paaudze modeļa prezentācija notika 2009. gadā Frankfurtē. Par jauno „Saab 9-5” modeļu pamatu tika izmantota „GM Epsilon” platforma. Automobiļu dizains tika izveidots atbilstoši jaunajam „Saab” firmas stilam, kas tikai aizgūts no koncepauto „Saab Aero X”. Saīsinātās un piepaceltās aizmugures daļas dēļ sedani vizuāli atgādināja sporta kupeju.
Ženēvas auto izstādē 2011. gadā tika prezentēts otrās paaudzes universālis „Saab 9-5 SportComib”, tomēr, neskatoties uz jau saražoto prototipu daudzumu un pieredzas bagātajiem auto paraugiem, šis modeli tā arī nenonāca sērijveida ražošanā, jo kompānija „Saab” piedzīvoja bankrotu. 2011. gada martā otrās paaudzes sedanu ražošana tika pārtraukta. Klajā bija laisti tikai 11280 eksemplāri.
Klantenenquête omtrent SAAB 9-5
Gemiddelde klantenbeoordeling
no 975 atsauksmes