Top Auto detaļas 1 PORSCHE 928 modeļiem
TOP autodaļu kategorijas PORSCHE 928
Daļu katalogs PORSCHE 928
-
Riepas
PORSCHE 928 auto piederumi tiešsaistes veikals
Pārdotākie automobiļu produkti PORSCHE 928
Šobrīd pieejami labvēlīgi autodaļu piedāvājumi no labākajiem zīmolu ražotājiem 1 PORSCHE 928 modeļiem. Mūsu PORSCHE rezerves daļu katalogā jūs atradīsiet lielu sortimentu pirmklasīgas un nedārgas autodaļas PORSCHE 928 no vadošajiem ražotājiem.
Mums ir viss, kas nepieciešams jūsu PORSCHE 928. Mēs rūpējamies par jūsu laiku un naudu, nodrošinām visaugstākās kvalitātes atbalsta dienestu un garantējam ilgu rezerves daļu darba mūžu. Trīs minūtes būs pietiekami, lai veiktu pasūtījumu un jūs saņemsiet to pēc dažām dienām. Auto daļas visiem PORSCHE 928 modeļiem ir jums pa rokai.









PORSCHE 928 rezerves daļas: kur pirkt?
Oriģinālās kvalitātes Porsche 928 detaļas ir pieejamas AUTODOC PORSCHE 928 rezerves daļu katalogā par cenām no 0.69 līdz 185.93 €.
Kādas PORSCHE 928 rezerves daļas ir pieejamas AUTODOC katalogā?
Porsche 928 OEM detaļas ietver autodaļas no tādiem zīmoliem kā:
- BOSCH
- ABAKUS
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- VALEO
Informācija par PORSCHE 928 modeli - pareiza rezerves daļu izvēle
Porsche 928
Porsche 928 automašīnas ražoja Štutgartes rūpnīcā, Vācijā, laika posmā no 1977. līdz 1995. gadam. 1978. gadā automašīna ieguva “Eiropas gada auto titulu”, kļūstot par vienīgo sporta auto, kuram ir piešķirts šāds tituls.
Porsche 928 vēsture
Modeļa izstrāde sākās jau 1971. gadā, bet auto ražošana naftas krīzes dēļ tika atlikta. 1977. gadā kompānija Ženēvas autosalonā prezentēja Porsche 928 sērijas modeli. Virsbūvi radīja Volfgangs Mēbiuss (Wolfgang Möbius). Mašīnu ražoja ar trīsdurvju kupejas virsbūvi.
Lai samazinātu auto masu, motora pārsega jumtiņš, durvis un priekšējie spārni bija izgatavoti no alumīnija. Porsche 928 virsbūvi izgatavoja no cinkota tērauda. Dzinējs atradās mašīnas priekšējā daļā, bet piedziņa bija aizmugurējam riteņu pārim. Lai nodrošinātu optimālu svara sadalījumu uz asīm, konstruktori pēc Transaxle shēmas transmisiju novietoja virsbūves aizmugures daļā.
Mašīna ieguva unikālu, neatkarīgu aizmugurējo Weissach piekari, kura nodrošināja ideālu vadāmību. Automašīna tika aprīkota ar oriģinālas konstrikcijas apaļiem, paslēpjamiem lukturiem. Uz Porsche 928 priekšējā bampera atradās papildus optika. Priekšējie un aizmugurējie bamperi bija integrēti auto korpusā.
Porsche 928 automašīnas atšķīrās ar augstas kvalitātes skaņas izolāciju. Salons bija četrvietīgs, ieskaitot vadītāja vietu. Modeļa sēdekļu komfortums bija daudz augstāks nekā kompānijas iepriekšējām sporta kupejām. Porsche 928 bagāžnieka ietilpība bija nieka 178 litri, bet, pēc nepieciešamības saliekot sēdekļus, šo skaitli bija iespējams palielināt līdz 580 litriem.
Porsche 928 standarta komplektācijā ietilpa hidrauliskais stūres pastiprinātājs, elektriskie logu pacēlāji, regulējama stūres kolonna un kruīza kontrole. Kā papildus opcija bija auto aprīkošana ar kondicionieri.
Kopš 1979. gada bāzes komplektācijai pievienoja elektriski dasrbināmo lūku un sēdekļus, bet 1981. gadā mašīna ieguva degvielas plūsmas mērītāju. 1984. gadā kompānija pirmo reizi savā vēsturē aprīkoja Porsche 928 ar bremžu antibloķēšanas sistēmu (ABS).
1995. gadā Porsche 928 ražošana tika pārraukta, dēļ tā, ka mašīna vairs nespēja konkurēt ar jaunajiem BMW un Mercedes-Benz modeļiem.
PORSCHE 928 Pamācība/Soli pa solim apmācība remontam un nomaiņai

Pārliecība iepērkoties internetā! Jūs varat atgriezt PORSCHE 928 rezerves daļu, nesniedzot atgriešanas iemeslu, 200 dienu laikā pēc to iegādes un saņemt atpakaļ savu naudu. Kā? Vienkārši izmantojiet pakalpojumu „Drošs pasūtījums” norēķinu veikšanas lapā. Pakalpojuma maksa ir tikai 2,99 €.
AUTODOC rūpējas par Jums! Katrs pasūtījums no 150 € preču vērtības, ietver bezmaksas piegādi Latvija.
*Neattiecas uz lielizmēra auto daļām