Auto ūdens radiators
Ūdens radiatori » Izvēle un pirkšana
Ūdens radiators zīmolu kvalitātē: Top ražotāji
Ūdens radiatori par Top auto markām
Ūdens radiatori top auto modeļiem
AUTODOC Vislabāk pārdotās: Ūdens radiators par izdevīgu cenu
Visvairāk pārdotās rezerves daļas no Ūdens radiators sadaļas. Mums ir liela rezerves daļu izvēle no dažādiem zīmoliem priekš Ūdens radiators un zemi dažādu autodaļu cenu piedāvājumi.
Ūdens radiatori automašīnai: kurš zīmols ir labāks?
Pēc mūsu klientu domām, labākās rezerves daļas preču kategorijā Ūdens radiators piedāvā šādi zīmoli:
- NRF
- NISSENS
- AKS DASIS
- MAHLE ORIGINAL
- ABAKUS
Ūdens radiators: cik maksā šī prece?
Kategorijas Ūdens radiators autodaļu cena svārstās no 42 līdz 255 € atkarībā no transportlīdzekļa veida, ražotāja un preces tehniskiem raksturlielumiem.
Ūdens radiators: noderīga informācija
Visvairāk pārdotās preces: | |||||
---|---|---|---|---|---|
1114201400 | 58067 | 506750A | 49002037 | CR 340 001S | 53863 |
No populāriem ražotājiem: | |||||
RIDEX | NRF | NISSENS | AKS DASIS | MAHLE ORIGINAL | ABAKUS |
Populāriem auto zīmoliem: | |||||
BMW | AUDI | VW | VOLVO | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Ūdens radiators tehniskie raksturlielumi | |||||
Ieplūde-Ø [mm] | Izplūde-Ø [mm] | Materiāls | |||
32 | 28 | 32 | 28 | Alumīnijs | Plastmasa |
36 | 34 | 36 | 34 | Varš | Misiņš |
35 | 40 | 35 | 40 | - | - |
Uzziniet vairāk par Ūdens radiators - darbības metode, diagnostika, bojājumu cēloņi un nomaiņas biežums
Radiatoru funkcija ir noņemt lieko siltumu no motora atmosfērā. Šī vienība ir daļa no motora dzesēšanas sistēmas.
Ūdens radiatora veidi- Ar apaļām caurulēm. Vienīgā priekšrocība šāda veida radiatoriem ir zemas izmaksas. Trūkumi ir zema siltuma virsma, vajadzība pēc augstas kvalitātes starplikām un neliela drošības rezerve.
- Ar ovālām caurulēm. Šis tips ir liels siltuma pārneses jomā, tādējādi tā cena ir zema, bet vairāki ražotāji no šī radiatora veida ir ierobežoti. Un blīves kvalitāte ir arī augsta.
- Ar kausēšanas tehnoloģiju. Radiatoriem ir augsta līmeņa izturība un stingrība, un ir lielāka siltuma apmaiņas virsma. Blīves ir mazāk tendētas uz bojājumiem. Detaļu izmaksas ir diezgan augstas
- Alumīnija. Dārgākā veida radiators. Cena ir vienīgais trūkums. Priekšrocības ir lielisks siltums, stingrība un izturība.
Struktūra sastāv no augšējā un apakšējā korpusa tvertnēm, kā arī kodola, kas ir faktiskā vieta cirkulējošā šķidruma dzesēšanai. Galvenais ir liels skaits misiņa vai alumīnija cauruļu ar plānām sienām un spuru gofrētā vara vai alumīnija lentēm labākai siltuma pārnesei. Caurules savienot augšējo un apakšējo radiatoru cauruļvadus. Dzesēšanas šķidrums tiek izplatīts, izmantojot tīkla kanālu dzinēja sienās, un paņem lieko siltumu, un dzesē, ejot cauri radiatora caurulēm. Cikls tiek atkārtots, kamēr dzinējs darbojas.
Ūdens radiatora darbības ieteikumi- Veikt dzesēšanas šķidruma nomaiņu vismaz reizi 2-3 gados. Tas palielinās kalpošanas ilgumu radiatoram.
- Izmantot tikai sertificēts šķidrumu, lai novērstu koroziju un sastrēgumus radiatora caurulēs.
- Dzesēšanas sistēmas pasliktināšanās gadījumā pārbaudīt radiatoru: braucot kukaiņi, netīrumi, putekļi un svešķermeņi nonāk rievotajā virsmā, kas pasliktina siltuma pārnesi.
- Atrodot pēdu traipus uz radiatora, pārbaudīt to mehāniskos bojājumus.
- Neaizmirstiet, ka regulāra radiatora uzturēšana palielinās tā kalpošanas laiku.
- Pārbaudes un diagnostika radiatoram tiek veikta ik pēc sešiem mēnešiem.
- sastrēgumi kodolā;
- sastrēgumi galvenajās caurulēs;
- sadalīšanās.
- noplūde kodolā;
- dzinēja pārkaršana;
- pārmērīgs dzesēšanas šķidruma patēriņš.
- svešķermeņu nokļūšana radiatorā;
- mehāniski bojājumi;
- korozija;
- radiatora virsmas kontakts ar dzesēšanas ventilatoru;
- nodilums;
- zemas kvalitātes dzesēšanas šķidruma izmantošana;
- minerālu atliekas uz iekšējās sienas radiatora caurulē;
- korpusa t vertnes vai kodola noplūde;
- ilgs tukšgaitas periods;
- virsspiediens dzesēšanas sistēmā.
Radiatora noplūde ir visizplatītākā problēmas daļa. Nelielas noplūdes var novērst, izmantojot speciālo šķidrumu, slēdzot mikro plaisas. Lielas atveres tiek labotas ar lodēšanu vai metināšanu. Nav ieteicams to darīt pašam bez pieredzes. Labākais risinājums ir labot to servisa centrā.
Iekšējie nosēdumi tiek noņemti, mazgājot daļu ar speciāliem līdzekļiem. Mazgāšana būtu jāveic pretējā virzienā dzesēšanas šķidruma apritei.
Nelielu radiatoru mehānisku bojājumu gadījumā ekspertu servisa centrā to padarīs lietojamu. Ja tas nav iespējams, tad radiators būs jānomaina.
Radiatora nomaiņaBojātas radiatora caurulītes ir gandrīz nenovēršamas. Ja bojātā vieta ir pietiekami liela, tikai nomainot daļu, var atrisināt šo problēmu. Kad caurulīte ir aizsērējusi, to var mazgāt ar ūdeni vai izsist ar gaisa strūklas spiedienu. Vari to mēģināt darīt pats.
Pirkt rezerves daļas no Autodoc ir izdevīgiMēs piedāvājam ne tikai plašu auto daļu klāstu no pasaules slaveniem zīmoliem, bet arī lielisku iespēju ietaupīt. No vairāk nekā miljons priekšlikumiem jums tikai nepieciešams izvēlēties sev piemērotāko un veikt pasūtījumu ar pāris klikšķiem. Pērc no mums - pērc kopā ar mums!
FAQ
Šo detaļu izmanto dzinēja dzesēšanas un eļļošanas sistēmās, hidrauliskajā stūres pastiprinātājā un pārnesumkārbā. Tā ir paredzēta dzesēšanas šķidruma vai eļļas temperatūras samazināšanai. Radiators sastāv no divām tvertnēm un serdeņa starp tām. Serdenis tiek izgatavots no daudzām caurulēm, caur kurām plūst šķidrums. Tās ir pielodētas pie plāksnīšu ribām vai gofrētām lentām, kas nonāk saskarē ar gaisu un nodrošina siltuma izkliedi. Dzesēšana tiek panākta ar ieplūstošā gaisa plūsmu automašīnas kustības laikā. Dažreiz papildus izmanto ventilatoru.
Ieslēdzot aukstu dzinēju, it īpaši aukstā laikā, termostata vārsts ir aizvērts, tādējādi dzesēšanas šķidrums plūst mazajā lokā, apejot radiatoru. Tas palīdz dzinējam ātrāk sasniegt darba temperatūru. Tas izskaidro, kāpēc apakšējā šļūtene ir auksta — caur to neplūst uzsildītais dzesēšanas šķidrums.
Tiklīdz dzinējs sasniedz darba temperatūru, termostata vārsts atveras pilnībā vai daļēji. Caur radiatoru plūst karsts dzesēšanas šķidrums, un apakšējai caurulei vajadzētu sasilt. Ja tas nenotiek, jūsu automašīnai var būt šādas problēmas:
- aizsērējušas šļūtenes;
- gaisa korķi šļūtenēs;
- ūdens sūkņa atteice;
- ieķīlējies termostats.
Apmeklējiet autoservisu, lai veiktu rūpīgu diagnostiku.
Vairumā gadījumu gaisa korķus izraisa:
- Ieķīlējies radiatora vāciņš vai izplešanās tvertnes vāciņa ieplūdes vārsts.
- Nelielas šļūteņu plaisas, savienojumu noplūdes, brīvi pieguļošs izplešanās tvertnes vāciņš.
- Dzesēšanas šķidruma vārīšanās, kas notiek līdz ar gaisa izmešanu.
- Bojāta cilindru bloka galvas blīve, kas izraisa izplūdes gāzu iekļūšanu sistēmā.
- Nepareiza mezgla atgaisošana pēc remontdarbu veikšanas.